Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » 7daywealth (7 day wealth, 7DW) Hol az átverés? fórum

7daywealth (7 day wealth, 7DW) Hol az átverés? (beszélgetős fórum)

2010. okt. 31. 20:15
Egyébként ha összefognánk,nem tudnánk valamit tenni a cég ellen?Legalább hogy a hozamok nélküli,az általunk befektetett pénzt visszakapjuk?Vagy ezek hétpróbás csirkefogók lehetnek?
216. diger (válaszként erre: 213. - Andrewpecs)
2010. okt. 31. 20:10
Ezzel én is egyetértek, mivel a tájékoztatás nagyon fontos dolog lenne, de a 7DW ezt is egy lapra vette a biztonsággal. Úgy gondolom, hogy egy rövid, de lényegre törő magyarázatot megérdemeltek volna a befektetők.
2010. okt. 31. 20:04

Ez nekik is aranytojást tojó tyúk volt,egyre csak szaporodtak szerintem az 5000 dolláros befizetések. De értetlenül állok az előtt hogy hogy lehet hogy eltűntek minden előzmény nélkül egyik pillanatról a másikra?És úgy hogy a hozam egy centet se csökkent.


Azok szerencsések akik indulása óta,13 hónapja benne vannak,azok talán még milliós plusszban is ki tudnak szállni.De én 1,5 hónapja léptem be,3 havi fizum bánta,és mostanában akartam még 3 havit befizetni:S Már akkor kezdtek rossz érzéseim lenni amikor 220 Ft ról a dollár leesett olyan 195-re. Én vagyok csak ennyire szerencsétlen?A tőzsdén is bármit vettem az mindig elindult a lejtőn :( Most legalább 1,5 hónapig elhihettem hogy gazdag leszek.És nem volt rossz érzés.

214. Ivy7 (válaszként erre: 209. - Maniaq)
2010. okt. 31. 19:56

Köszi szépen, elküldtem a Dispute-ot.

Kíváncsi vagyok, mit tudnak tenni.

Majd beírom ide, ha lesz valami...

2010. okt. 31. 19:56
Ez ellen csak egyetlen érv szól, ha így történt volna legalább egy e-mailt kapott volna mindenki hogy ne aggódjunk. Végtére is a mi pénzünk működteti ezt a céget.
212. diger
2010. okt. 31. 19:41
Azoknak hír, akik ebben benne vannak a többieket viszont ez hidegen hagyja, mivel nincs bent pénzük. Bukásról azonban még korai lenne beszélnünk. A legvalószínűbb, - mások szerint is - hogy a 7DW-t hacker támadás érte. Köztudott, hogy a biztonságra nem nagyon adtak és ez már nem az első eset volt. Ezért szabadultak meg a Liberty Reserve-től. A kérdés az, hogy mekkora a veszteségük és hogy ezt, hogyan tudják majd orvosolni és újra elindítani a programot.
211. Whited
2010. okt. 31. 19:16
Amúgy ez nem hír? Nem kapják fel úgy mint a Sciennet bukását anno? Úgyláttam a taglistán hogy kb 60%ban magyarok regisztráltak.
2010. okt. 31. 19:00
Nekem a hvaidíjat PayPal-ről szedték és tegnap jött a mail, hogy a Company Express törölte a megbízást. Erre alapozva sajnos szerintem is vége...
209. maniaq (válaszként erre: 207. - Ivy7)
2010. okt. 31. 18:58

beirod ezt: [link]

aztán katt erre: Transaction Dispute

bejön egy űrlap, majd alul pipáld ki h megpróbáltál velül beszélni: igen

beirod a honlap címét, meg h mi törént aztán kivizsgálják. Azért talán nem hülyék ha azt irod h eltüntek, akkor persze nem írnak vissza. 30 napig tarthat, míg kivizsgálják. Énis csak ennyit tudtam tenni.

208. boppika (válaszként erre: 196. - Schena)
2010. okt. 31. 18:54
nem a regisztrációt töröljük, hanem az alert pay-n a megbízást, azt hogy levonják a lóvét havonta
207. Ivy7
2010. okt. 31. 18:52

Sziasztok!

Ahogy nemrég javasolta itt valaki, írtam az AlertPay ügyfélszolgálatához, mert 30 napon belüli utalásom volt a 7DW felé.

40 perc múlva válaszoltak, ezt írták:


Hello Valued AlertPay Customer,


Thank you for contacting AlertPay. My name is Alex and I am happy to assist you.


If you have paid for a good or service that was not provided to you, you may file a transaction dispute.

Before filing a dispute, please contact the seller and attempt to resolve the issue as most disputes can be resolved with proper communication.

To contact the seller, you can locate their email address in your transaction "Activity". Their email address should appear as where the payment was sent. Some sellers might also provide you with their phone number.

If you are unable to resolve the dispute in this manner and there is no co-operation on the seller’s behalf, you can file a claim in AlertPay's Help Desk. Please note that you may only dispute a transaction up to 30 days after the date of the transaction.

You may initiate your dispute by visiting [link] and sending us a support ticket. Select "Transaction Dispute" from the ticket categories and be sure to include the following information:

• Full name:

• Email address you used for disputed transaction:

• Seller/recipient email:

• Seller website URL:

• Reference Number(s) for disputed transaction(s):

Please include the reason for the dispute, a detailed explanation of the issue and any proof that might influence the outcome of the dispute (screen shots, tracking numbers, etc.) and we will do our best to mediate the situation.

Thank you for your understanding.


Szóval először a 7DW-től kellene megtudakolni, mi a bibi, és ha az végképp nem sikerül, akkor kitölteni ezt a "dispute"-ot. Próbált már valaki kapcsolatba lépni a 7dw-vel ezen az e-mailen:

companyexpress@safe-mail.net ??

Ha komolyan kérem az AlertPay-t a pénzvisszaszerzésre, bizonyíték kell: képernyőfotó (amit ugye nem tudok csinálni, mert nem jön be az oldal) vagy követési szám (az mi??). Max. az e-mailt lehet elküldeni nekik, amin visszajelezte a 7DW a regisztrációt, persze abban nem írják, hogy befektettem és még nem fizettek...

206. boppika (válaszként erre: 187. - Andrewpecs)
2010. okt. 31. 18:51
hát szerintem is jól megszívtuk....
205. debbyke (válaszként erre: 201. - Tomi086)
2010. okt. 31. 18:50
Ki ez a racz.margit? Mire alapozza amiket ír?
204. boppika (válaszként erre: 185. - Katherina83)
2010. okt. 31. 18:50
én már töröltem az alert pay-s megbízást... :(
203. maniaq
2010. okt. 31. 18:43

Csak tudod, ezek csak feltételezések! Mindenki ennyit "tud", ezek nem új infók. Mindenki csak feltételes módban beszél, mivel senki nem tud semmit, hogy mit miért. Ha annyi pénz lett vna az alapban, én alapból https-es oldalt csinálok, nem egy egyszerü php oldalt, nulla védelemmel! Plusz tegyük hozzá az egész oldal úgy nézett ki, mint amit 1 hét alatt dobtak vna össze(valszinü így is volt) pár egyszerű scripttel meg beléptetőrendszerrel. Ha annyira komolyan vették volna:

1. Nem tömik tele ilyen csillivilli $ jellel meg pénztdobáló macákkal

2. Lett volna az oldalon védelem(mint a bankok esetében ha jobban megnézitek a hivatkozások https-el kezdődnek, nem a semmiért)

3. A min az hogy ilyen esetben az informatikusoknak már megkellett vna oldani a problémát ha támadás történt, vagy! legalább az un. supportot értesíteni h mi van és tájékoztatni a tagokat h "ez van öreg, várjál".


Megléptek a pénzzel ennyi történt, és ismét az emberi naivitásra láttunk gyönyörü példát. :)

202. iosys
2010. okt. 31. 18:42

Sziasztok!

Irónikus, nekem 3 nap múlva jött volna az első kifizetésem, ami bizonyíték lett volna a 10 alám regelőnek, mert jöttek volna. :)

A bent lévő pénzem már nem is mondom.


Találtam egy olyan infót, hogy a szerver technikai beállításai nem stimmelnek. (ns1 és ns2 a hozzáértők kedvéért. A dns szerverek hackelhetők, sok hír volt erről nemrég, fiktív e-mailt pedig bárki tud írni bárki nevében.) Tehát hackertámadás is lehetett, hogy megvicceljenek minket.

Bármi is lesz, az AlertPay-es 30 napos garanciát kihasználtam.

201. Tomi086
2010. okt. 31. 18:25

Sziasztok!

Ez a legújabb információ!

Ha gond van… lesz egyáltalán lehetőségünk a kártalanításra?

[8:41:56 AM] racz.margit: Azt gondolom igen, és bármi történt is, meggyőződésem, hogy a befektetések megvannak, és hozzá is tudunk jutni.

[8:42:37 AM] racz.margit: Franz és Barbara igéretett tettek rá , hogy mindenkinek segíteni fognak.

[8:43:08 AM] racz.margit: De én nem gondolom hogy eltűntek a pénzünkkel.

[8:43:24 AM] racz.margit: Hogy baj van az biztos, de nem ebből fakad.

[8:44:02 AM] racz.margit: Higgyétek el, folyamatosan azon dolgozunk, hogy kiderítsük mi történt, és informáljunk mindenkit.

[8:45:09 AM] racz.margit: A Company Express úgy kapott engedélyt tavaly decemberben az indulásra, hogy egy hatalmas tartalékalapot kellett képeznie a tagok biztonsága érdekében.

200. maniaq (válaszként erre: 199. - Schena)
2010. okt. 31. 18:11
nem kell leregelni, lejjebb megtalálod mit kell csinálni, hogy ne vonja le!
199. schena
2010. okt. 31. 18:01
Mivel az alertpay-en keresztül vonják le a tagdíjat, és ezt tőlem ma simán le is vonták, meg kell szüntetni a regisztrációt az alertpay-en, mert itt be van állítva a havi megbízás mindenkinek!!!
2010. okt. 31. 17:54
én adok neki pár napot. Mondjuk szerdáig. Bár igazság szerint nincs is honnan törölni magad mert ugye nem elérhető. Csatlakozok valamelyik elöttem szólóhoz hogy bár úgyfest hogy anne a dolognak annyi, azért még nem biztos. Biztos akkor lesz ha télleg nincs változás szerdáig..
197. maniaq (válaszként erre: 196. - Schena)
2010. okt. 31. 17:52
Lévén, hogy az oldal elérhetetlen, ebből következik hogy semmi funkciója nem elérhető, tehát a törlés miatt ne aggódj, mert azt már megoldották nélkülünk!
196. schena
2010. okt. 31. 17:37
Ti most törlitek a regisztrációtokat vagy várjuk meg a jövőheti fejleményeket?? Ez már szerintem megy a levesbe:(
195. Whited
2010. okt. 31. 17:19
Francba várhatott volna a lufi pár hetet hogy kivegyem a lóvét.. Ez így elég ciki 750dollár csúszott + tegnap még levonta a tagsági díjat kegyelemdöfésként. :/
194. debbyke
2010. okt. 31. 16:50

Jah, köszi. Nekem nem az alertpayről ment, hanem a 7day levette a bankszámlámról minden hónapban.


mehigh, nagyon egyetértek! Őszintén reméljük, hogy nincs nagyobb baj, és az is megoldódik!

193. mehigh
2010. okt. 31. 16:35

Várjunk türelemmel.

Ha valaki kitolt velünk, az úgyis visszakapja az élettől. A pénz - semmi. Ami itt számított, az a kölcsönös bizalom volt. Az utolsó pillanatban Franz erről adott tanúbizonyságot. Ha mi nem bízunk bennük, akkor jó esélyt adunk annak, hogy valóban tönkremenjen az üzlet!

Bízzunk benne, hogy rendbejön!

192. bodorka80 (válaszként erre: 188. - Debbyke)
2010. okt. 31. 16:29
Szia! Belépsz az alertpay-re,My Account/profile/Subscriptions megkeresed a 7dayt, a mellette lévő sorban az active feliratra kattintasz, majd törlöd a Cancel Subscriptions gombbal.
191. debbyke
2010. okt. 31. 16:17

Valami hibát ír a link. :( Emailben el tudod küldeni a leírást? debbyke99@freemail.hu

Köszönöm!

2010. okt. 31. 15:55
Elvileg ha ezt bemásolod akkor ott leírja hogyan tudsz csomagot váltani és a törlés is benne van!
2010. okt. 31. 15:54
188. debbyke
2010. okt. 31. 15:42
Hol lehet törölni a megbízást?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook