Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » 2012. május 26-tól 90 napos diéta. Ki tart velem? fórum

2012. május 26-tól 90 napos diéta. Ki tart velem? (beszélgetős fórum)


1 2 3 4
2012. jún. 8. 20:40
Sziasztok! jajj ma ovis ballagásos vendégésbe hívtak és nagyon nagy baj van :S szénhidrát napom van és ettem egy fél rántott csirkemellet egy fasírtot és fél adag franciasalit. szerintetek ezzel oda a diétám? vagy ha folytatom normálisan akkor nem lesz gond?
2012. jún. 8. 06:52
körözöttet :D bocsi
2012. jún. 8. 06:51

Fehérje nap: körözötem csináltam mára....

De estére rántott sajtot kért a pasim.... azt nem kellene ennem ugye? :D

2012. jún. 7. 21:34
Én reggelire ettem pár szem epret, aztán később 3db almát és 3db banánt.Szerintetek ennyit lehet,vagy ez sok??Még azt akarom kérdezni,hogy ilyet hogy csökkentett cukortartalmú ananàszkonzerv szerintetek lehet enni gyümi napon vagy nem kellene?Bocsika a kérdésekért,de még nagyon kezdő vagyok!
84. Zsn5 (válaszként erre: 83. - Hullahop)
2012. jún. 7. 21:18
Szerintem nyugodtan ihatsz gyümölcslevet, én is szoktam. Csak arra figyelj hogy ne tartalmazzon sok cukrot.
2012. jún. 7. 18:38
2 db banán, +1l 100-os ananászlé (ez gááááz h ilyet iszok?). Ma ennyi volt a kaja, amúgy is húzós napom volt, időm se lett volna enni.
82. Katagi
2012. jún. 7. 16:58
Sziasztok! Hát igen, a bűnözés. Mivel az elmúlt héten többször vétkeztem, így a tegnapi gyümi nap után ma víz napot tartok. Szenvedés, de ez a büntetés!!!! Eddig jól ment, csak nagyon fáradt vagyok és jó lenne valami kényeztetés.Majd holnap...
81. Zsn5
2012. jún. 7. 10:42

A mai reggeli: málna és eper.


Az ebédet is kitaláltam. Mivel csontos csirkemell van most itthon, ezért tepsiben egybe megsütöm. Teszek mellé pár darab répát, amit majd hnap meg tudok enni.


Ti mit esztek/főztök? :)

80. Zsn5
2012. jún. 7. 08:23

Húha, milyen rosszak vagyunk :D