Rendeltetek már a Flufanceineo weboldalról? (beszélgetős fórum)
Szia!
Igen,be kell menni a bankodhoz és ők adnak egy nyomtatványt amit kitöltesz,és reméljük,hogy sikerül vissza kapnunk a pénzt!
Sziasztok!
Én tegnap voltam a bankomnál,és kezdeményeztem a pénz vissza hívást!
Sziasztok! Hétfőn nekem is erre váltott át.
Bizakodom, hogy hamarosan meg is érkezik.
Te a Flufanceineo oldalról jöttél, APC INTERNATIONAL CLOTHING LTD-t képviseled?
Konkrét szállítási időpontot várunk tőled.
Én a helyetekben azonnal felvenném a kapcsolatot a bankotokkal, és segítséget kérnék.
NEM ezzel az oldallal, de jártam már hasonlóan, vissza is kaptam a pénzt, de ehhez tenni kell, nem fórumokba irogatni.
Tanulságul pedig: legyen gyanús a túl olcsó,
és a weblapnak is érdemes utánanézni.
Szia,
nagyon sajnálom, hogy ilyen sokan így jártunk.
Eddig szerencsére nem volt gondom külföldi rendeléssel, szóval nem tudom hol kell kopogtatni a reklamálással. 😩😞
Szia!
Én is így jártam. Több mint 1 hónapja rendeltem, és azóta hiába bombázom őket e-mailekkel, válaszra sajnos nem méltatnak. Én mindenképpen gondolkodok a hivatalos szerv felé forduláson de van ötleted hogy ezt merre kéne elkezdeni? A magyar fogyasztóvédelem gondolom sokmindent nem tudna csinálni.
Sziasztok!
Ki meddig vár a hivatalos szervhez való fordulással?
Már írtam e-mailt, de választ nem kaptam rá...
Ma van a 22. munkanapja, hogy nem érkezett meg...
Forduljatok a rendőrséghez, valószínűleg olyan, mint a Titan Consulting Kft. (Károsultaknak van csoportja: [link]
A pénzeteknek annyi :(
Idehaza, kis hazánkban ha írsz egy hivatalos levelet arra 30 napjuk van hogy válaszoljanak. Ezt pl. áram-, gáz szolgáltató vagy önkormányzat ki is szokta használni.
Lentebb Amaunet írta hogy tudott velük kommunikálni. Kíváncsi lennék a történetére.
Sziasztok!
Én is rendeltem és ki is fizettem aug.22-én.
Írtam nekik de semmi.
Ma rá kerestem a címre,hát szeritem onnan semmit nem fognak küldeni!
Jól át lettünk vágva!
Kedves Hoxaperson!
Sunte minden nap megírom magyarul, angolul, lengyelül ugyanazt a szöveget kiegészítve egy-egy gondolattal. Az oldalukra és az e-mail címükre is. Válasz soha nem érkezett. Milyen hivatalos szervre gondolsz? Üdv: Ancsa
Szia Viki!
Ma már én is küldtem üzenetet.
Ez a 18. napja, hogy a pénzt elutaltam, de csomagot nem kaptam.
Nem tudom meddig lehet ezt folytatni...
Drága Viktória!
Részemről ezen a héten minden nap levelet írok a support@flufanceineo.com címre. A levél angolul készül érdeklődök a rendelésemről és jelzem hogy ez már a sokadik levelem, kérem válaszoljanak. Jövő hét keddig folytatom, aztán jöhetnek a hivatalos szervek.
Írjatok nekik ti is. Lépjünk fel egy nagyobb csoportként a megrendelt termékünkért.
Ha nem tud szállítani ne árulja a terméket.
További ajánlott fórumok:
- OTTO-tól rendeltetek már terméket? A valóságban is olyan mint a katalógusban?
- Ha valaki le lett tiltva az általam használt gépről a gyakorikérdések.hu weboldalról, akkor már sehogyan sem tudom én sem használni?
- Görkorcsolya nem rendeltetésszerű használata
- Ágyneműhuzatot rendeltetek már neten?
- A Teletáltól "Kismama ételeket" rendeltetek e már? És ha igen, milyen a mennyisége, íze?
- Nagyon szeretnék weboldalról weboldalra áttenni képeket, és kirakókat úgy, hogy ott is működjön, ahová teszem.Hogy tudnám megoldani?