Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Telekom feltöltőkártyás telefon Domino Most megszűnése fórum

Telekom feltöltőkártyás telefon Domino Most megszűnése (beszélgetős fórum)


1 2
30. Hoxa
2018. okt. 3. 18:23

Ma megjöttek az sms-ek nekünk, hogy a szolgáltatás lejárt. Az applikációban visszakapcsoltuk. :/ Ezt majd most havonta el kell játszani.


Beléptem most az online ügyfélszolgálati felületre is és ott is látható a Domino Most és van egy Megújítom gomb.

Szóval ha ide megpróbálnátok belépni ( [link] talán itt nektek is sikerülne a szolgáltatást fenntartani.

29. Guruljka (válaszként erre: 28. - Lolita63)
2018. okt. 3. 17:13

Engem sem.

Nem a technikától zárkózom el, ugyanígy nincs például üllőm sem. Nem használnám, minek legyen?

28. Lolita63 (válaszként erre: 21. - Guruljka)
2018. okt. 3. 12:47
Eléggé maradinak tartanak emiatt...de nem érdekel!:)
27. michelle.r (válaszként erre: 17. - Féknyom)
2018. okt. 2. 23:04
Nyilván benne van az általános szerződési feltételekben. Azt pedig a szolgáltató bármikor módosíthatja, a bevezetés előtt 3 hónappal közzé kell tennie a változtatást.
26. michelle.r (válaszként erre: 18. - Guruljka)
2018. okt. 2. 23:01
Jól van, második mondat kihúzva, megsemmisítve, meg nem történtté téve ;)
25. Guruljka (válaszként erre: 24. - Amaunet)
2018. okt. 2. 22:48

:D

A sim-kártyák ellenőrzésével azért egyetértek, de a korrekt tájékoztatás legyen tényleg az alap.

Az is igaz, hogy én sem reagálok sokszor a figyelmeztető SMS-re, ami arról szól, hogy változott az üzletszabályzatuk.

24. Amaunet (válaszként erre: 23. - Guruljka)
2018. okt. 2. 22:45

Persze, tudjuk, hogy hogyan dolgozol, csak az utolsó bejegyzések ezeket a gondolatokat hozták.:)

Ezért nem is címeztem kifejezetten senkinek.

23. Guruljka (válaszként erre: 22. - Amaunet)
2018. okt. 2. 22:39

Azért, gondolom, azt látni, hogy használok számítógépet. :D

Mivel ezen is dolgozom, nekem a Word és a rendes billentyűzet alapszükséglet. Ugyanígy a mail és a netbankolás.

Okostelefonon nem tudnék 30 oldalas szövegeket írni, pláne úgy, hogy több online szótár és a kereső is meg van nyitva, sőt esetleg a facebook is a fordítós csoporttal.

Én is online tanulok, sok anyaghoz eleve a megfelelő linket kapjuk meg.

De nincs szükségem okostelefonra, mert túl sok rajta az olyan funkció, amit nem használnék.

Nem kizárom a fejlődést, hanem felmérem, mire van szükségem. Nem is várom el, hogy erre koncentráljanak a gyártók, hisz ki vagyok én, hogy ezt meghatározzam, de hálás vagyok a kis telefonomnak, hogy működik. Annyira régi, hogy még Sony-Ericsson a neve, és legalább 6-7 évvel ezelőtt használtan kaptam.

2018. okt. 2. 21:51

Szerintem nem ördögtől való az okos telefon és az informatika.

Nagyon sok olyan dologra lehet használni, amivel sok időt eltöltenénk máshol, mint az otthonunk, a családunk.

Pl. postai befizetések, banki utalások, személyes orvosi felügyelet (online orvos), tanulás, nyelvtanulás és még számtalan területe az életnek, ahová nem kell már személyesen elmenni.


Minden tiszteletem azoknak, akik ebből a fejlődésből ki szeretnék magukat zárni!

De ez nem fog megállni. A fejlesztők és a szolgáltatók nem fognak egy régi készülékre koncentráltan dolgozni, hanem a legújabbakra.

Számukra a jövőbeni fogyasztó a fontos, az új belépő. Ahogyan az új előfizetőket is inkább támogatják kedvezményekkel, mint a több éve meglévőket.

Ezt a címben szereplő szolgáltatás-változást pedig különösen rosszul kommunikálták le.:(

Ahogyan év elején a nyilatkoztatásokat is.

Azt hiszem ennek a dominós intézkedésnek is ugyan az a háttere, mint a korábbinak, hogy nevesíteni tudják hónapról, hónapra a felhasználót.

Gondolom, sok ilyen sim-kártya cserél gazdát egy hónap alatt is. Ezt akarják ellenőrzés alá vonni.

21. Guruljka (válaszként erre: 20. - Lolita63)
2018. okt. 2. 20:41

Hát tessék! Ugye, hogy el lehet dönteni? Köszönöm!

Téged is maradi tökfejnek néznek emiatt?


(Épp belegondoltam egyébként egyik nap, hogy amit a híradástechnika csak az elmúlt 40-50 év alatt fejlődött, elég volt beletanulni. Nem kell több!)

20. Lolita63 (válaszként erre: 19. - Guruljka)
2018. okt. 2. 20:38
Én sem akarok, mert egyszerűen nincs szükségem rá!
19. Guruljka (válaszként erre: 18. - Guruljka)
2018. okt. 2. 19:19

Itt-ott szóba kerül, hogy nincs okostelefonom, mert nem akarok.

Eddig még mindig azzal találkozom, hogy kell, meg hogy majd megszokom.

Megszokni valami kellemetlent kell. De a leginkább az bosszant, hogy senkiben fel sem merül, hogy mérlegelés után döntöttem.

Fel tudom mérni, mire van szükségem, és ez alapján vagy beszerzem, vagy nem.

18. Guruljka (válaszként erre: 15. - Michelle.r)
2018. okt. 2. 17:07

De hát én nem háborgok!

Bármilyen fejlesztésről legyen is szó, azért az mégis elvárható, hogy a szolgáltató értesítse az ügyfelet, nem?


Az, hogy én 60 évesen megelégszem az asztali számítógépen vagy sima telefonon elérhető szolgáltatásokkal, még senki mást nem kötelez semmire.


Autóm sem volt még soha, tehát a parkolás nem érint. Nagyrészt itthon vagyok, tehát a menet közben elérhető dolgok sem érintenek. Így az applikációk sem, és engedtessék meg nekem, hogy ne kelljen értenem, ami nem érdekel.

17. féknyom (válaszként erre: 1. - Lolita63)
2018. okt. 2. 17:01
Nem tudom. Amennyiben a szerződésben nem szerepel, hogy bizonyos dátumtól csak okostelefonnal érhető el az a szolgáltatás, akkor simán támadható. Hogy érdemes-e, azt nem tudom.
16. michelle.r (válaszként erre: 14. - Hoxa)
2018. okt. 2. 10:39
Ne is mondd, volt egy brutál jó telefonszámom, és hogy ne fizessek két telefont, a magentát feltöltősre váltottam. Feltöltöttem 3 vagy ötezerrel, majd jól megfeledkeztem róla. Biztos kaptam sms-t, de ki volt kapcsolva. Amikor eszembe jutott, kiderült, eltelt egy év, és már nem az enyém az előfizetés. Becsattogtam, hogy aktiváljuk újra, azt nem lehet. Akkor csináljunk új előfizetést, és véletlenül kapjam meg azt a számot. Azt sem lehet, de mivel különleges szám, úgy kb. százezerért visszavásárolhatom.
15. michelle.r (válaszként erre: 13. - Guruljka)
2018. okt. 2. 10:30

Ha nem érted amiről beszél, olvass utána, kérdezz meg olyat, aki talán érti. Persze háboroghatsz is, de az nem fogja megoldani a helyzetet.


Fiatal vagy még ahhoz, hogy megúszd azt, hogy egyre több helyen chat botokkal fogsz kommunikálni, mobillal tudsz majd parkolni, már nem is sms-ben, hanem egy appal. Vagy a bankolás.


Lehet tiltakozni, de a világ az okostelefonoké, már senkinek nem éri meg egy petákot sem költeni olyan fejlesztésekre, amik a régi technológiára épülnek.

14. Hoxa (válaszként erre: 13. - Guruljka)
2018. okt. 2. 05:45
Bocsánat, félreolvastam. :) Az eljárás tényleg nem fair.
13. Guruljka (válaszként erre: 12. - Hoxa)
2018. okt. 1. 22:54

Kedves Hoxa, én írtam csak a fiamról.

Azt sem értem, miről beszélsz, de biztos vagyok benne, hogy a fiam nem töltött le Telekom-applikációt a telefonjára. Egyebet se. Pedig állítólag hamarabb odatalálna valahova GPS-el, de azt mondta, mire azonosítja a dolgokat a térképen, már meg is tudja kérdezni valakitől. (Gyalog jár.)

A szolgáltatásokat nálunk én kezelem, azaz néha betelefonálok és megbeszéljük a problémát az ügyintézővel.


Mi földszintes család vagyunk, én csak az eljáráson háborodtam fel.

12. Hoxa
2018. okt. 1. 21:35

Szia! Más okostelefonon is be lehet állítani. A fiad a Telekom applikációjába a te számod is fel tudja venni. SMSben te kapod meg a jelszót, azt kell msgadni az alkalmazásban. Utána tudja kezelni a te szolgáltatásaid is. Én is több családtagét kezelem. :)

Egyébként most néztem és még aktív a dominó most nálam. Szóval nem tudom, mi van pontosan vele.

2018. okt. 1. 19:10
A Férjem munkatársa még sms-t sem kapott...
10. globus
2018. okt. 1. 19:09
Én nem kaptam még semmilyen sms-t és férjem sem.
2018. okt. 1. 17:55

Egyébként én nem is tudom, nekem, ill. a fiamnak milyen Dominója van.


Nem váltok szolgáltatót, mert nekem csomagban van minden, a TV-csatornákra nemigen van másik szolgáltató. Néhány már feladta itt.

2018. okt. 1. 17:43

[link]


Bővebben itt olvashattok róla.

Szolgáltatót kell váltani - ez a megoldás.

2018. okt. 1. 17:37

[link]


Ezt találtam. A fiam kapott SMS-értesítést, de a novemberi változásokról.

Én mintha kaptam volna valamit, de az az igazság, hogy nem figyelem.

A régebbi SMS-eket minden hó elején törlöm.

6. Lolita63 (válaszként erre: 5. - Apeeng)
2018. okt. 1. 17:16

Szomorú hogy az ügyfél nem számít:(

Ezért is sokan pártolnak el tőlük más szolgáltatóhoz.

Itt csak az számít hogy mindenkinek okostelefonja legyen, még ha az IQ alacsony is...

5. apeeng (válaszként erre: 4. - Lolita63)
2018. okt. 1. 17:11
Több tízmilliárdos hasznuk van a mobilágazaton...egy-két ügyfél nem tétel...úgy is áll hozzá az üf.szolg.
4. Lolita63 (válaszként erre: 2. - Loch ness)
2018. okt. 1. 16:47

Igen, sms-ben értesítettek róla.

Szerintem is nagyon sérti, nem szabadna ilyen megkülönböztetést tenni...


A telefonos ügyfélszolgálatot mikor hívtam és végre elértem az ügyintézőt elég fura volt, hogy Ő nem tud mit tenni és pár perc beszélgetés után megszakadt a vonal.

Újra "zongoráztam" a számokat mire elértem megint egy ügyintézőt és elpanaszoltam, hogy XY kolléganője még csak vissza sem hívott.Úgy gondolnám az a minimum, hogy visszahív...(egyetértett velem)

Megkérdezte a nevét és azt mondta ír neki egy emailt és kéri hogy hívjon vissza.

Ennek 3 órája volt...

Hol van itt az ügyfél iránti empátia??

3. Guruljka (válaszként erre: 2. - Loch ness)
2018. okt. 1. 16:27

Nem elvileg, hanem gyakorlatilag sérti.

Nem vagyok köteles még készüléket is venni. A fiamnak dominós a telefonja, az igaz, hogy okostelefon. És azért feltöltős, mert így ő maga is biztos lehet abban, hogy nem növeli kiszámíthatatlan mértében a költségeinket. Megcsörget, én visszahívom, ha úgy alakul, mert az enyém régi mobil, de az az előfizetős készülék nálunk.

2. loch ness (válaszként erre: 1. - Lolita63)
2018. okt. 1. 16:23

És te kaptál erről bármiféle értesítést sms-ben? Mert én nem. Csak véletlenül értesültem róla.


Akkor neked talán nem is érdemes megtartanod a telekomos kártyádat. Az internetje jó, de ha nincs okostelefonod, annak sem veszed hasznát.


Esetleg vegyél egy bluemobilt, azon 22 Ft egy perc, de be lehet állítani két számot, ha jól emlékszem, azokat 9 Ft-ért lehet hívni. A vodafonnál 19 Ft/perc a legolcsóbb.


Ez elvileg sérti szerintem az egyenlőség elvét, úgyhogy lehet, hogy meg is torpedózza még valaki a fogyasztóvédelemnél vagy valami hasonló helyen.

2018. okt. 1. 16:13

Biztosan tudjátok, hogy 2018.október 1-től megújításra kerül a domino most és 30 naponta történő bekapcsolása a Telekom alkalmazásban lesz.

Ez ugye okostelefonon történik,sajnos akinek nincs az erről a kedvezményről lemarad:((

Oda lesz a 9 Ft-os percdíjam:(

Ma próbáltam személyesen az ügyintézést, a sorszám kihúzása után 2 órán át várakoztam, és 3 perc alatt végeztem is, mivel nem tudtak segíteni...

Hívtam a 1414-et, ott az ügyintéző azt mondta nem tud segíteni, mert okostelefonról lehet beállítani.

Ennyire nem lehet hátrányos helyzetben az akinek nincs okostelefonja.

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook