Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Nincs diplomám. Ez ciki manapság? fórum

Nincs diplomám. Ez ciki manapság? (beszélgetős fórum)

1 2
20. 4c1a787e8f (válaszként erre: 19. - 39694c0c70)
2011. dec. 16. 16:40

Ez nem képezi vita tárgyát..


Nem kéne mindenkit felvenni, mert ezzel az szívókázik, aki rendesen tanul, mint ahogy azt már alább részleteztem...


Meg ugyebár én is építészmérnök vagyok, meg az majd mondtam milyen hölgyemény társam is, aki diplomakor se tudta, hány megye van magyarországon, vagy egyáltalán van-e, meg a himnusz első két sorát se... Mellesleg a terve is csak félig volt kész, de hát ha már idáig eljutott.. Végül is ház volt a papírokon... Vagy legalábbis úgy is lehetett olvasni.. Ráadásul ő is hármast kapott, meg én is... No akkor fakadt sírva a tanárom...

Mondjuk ez azért nem tipikus ott a Műegyetemen, de a nagy számok miatt egyre tipikusabb lesz...


Biza baj..


Arról nem beszélve, hogy egy remek műkörmössel lett a világ szegényebb, mert azokat magának csinálta, és hihetetlen tehetséggel... Ez most nem poén, tényleg...

19. 39694c0c70 (válaszként erre: 17. - Spinneli)
2011. dec. 16. 13:41

Azért abban is lehet valami, hogy amióta megszűnt a felvételi vizsga, azóta előfordult olyan év is, hogy többen jelentkeztek felsőfokú tanintézménybe, mint ahányan érettségiztek abban az évben! (Mielőtt nekem esnének a fő kritikusaim, sietve megjegyzem, hogy ez abból eredt, hogy a tandíj meglebegtetése miatt volt egy-két év, amikor nem mertek jelentkezni)

A korábbi években - a "jobb gimnáziumokat" kivéve, általában a végzősök talán 1/3-a ment továbbtanulni.

Nem hinném, hogy a mai gyerekek kivétel nélkül alkalmasak lennének egy-egy főiskolát egyetemet elvégezni.

Persze ehhez azokat az anomáliákat meg kellene szüntetni (talán már meg is történt) hogy egyik-másik egyetemre úgy is be lehetett kerülni, hogy valakinek egyetlen jegye se volt jobb 2-esnél, és az érettségin is csupán egy tárgyból tudta hozni a hármast.