Főoldal » Klubok » Farmerama hírek klub

Farmerama hírek (nyílt klub)

Ezt a klubot mindenki olvashatja, de csak a klubtagok írhatnak bele.

Szeretnék csatlakozni ehhez a klubhoz!

1 2 3 4
2010. nov. 29. 13:48

ITT VAN A TÁBLÁZAT A SZIGETRŐL:

[link]

2010. nov. 27. 18:22

4.szint ANANÁSZ SAJTOLÓ 9100 Tp-től elérhető,ananász 2óra 14 perc az érési ideje,34Tp-t ad.


5. szint SZŐLŐ TARZAN: 14700 tp-től elérhető: mangófa 20óra érési idő


6,szint PARADICSOMMADÁR 22600tp-től érhető el: majom 5 óra é.i. 60 tp-t ad

2010. nov. 26. 21:12

Üdv Farmerek!



Egy jó hír a gyümölcsfa tulajdonosok részére:


November 27. -én, 12 órától megrendezésre kerül a Boldog Fa nap. Az esemény időtartama 24 óra. Ezen idő alatt a fák 5x TP mennyiséget adnak szüretkor. Valamint nem feledkeztünk el az XXL fa szerelmeseiről sem: a gazdaboltban egyet fizet, 2 kap akció lesz érvényben.



Jó szórakozást kíván:


A Farmerama csapata

2010. nov. 26. 13:56

Majomtáp:

[link]

Elefánttáp:

[link]

Anakondatáp:

[link]

Lajhártáp:

[link]

Papagájtáp:

[link]

2010. nov. 26. 13:08
A majom xxl-es ól 35 farmarany!
2010. nov. 26. 13:08

1. szint, SZŐLŐSZÜRETELŐ :cukornád 15 perc az érési ideje 4 Tp-t ad, szőlő 45 perc é. i. 12 Tp-t ad.


2. szint, PAPAGÁJ_PAPA/MAMA 2100 tp-nél éred el:papagáj 3 óra é. i. , 45 Tp-t ad, és 4 szőlő kell a táphoz. maracuja 1, 30 é. i. 22 Tp-t ad.


3, szint, KÓKUSZDIÓ TÖRZSFŐNÖK 5000Tp-nél éred el: Kókuszpálma 20óra é. i.

2010. nov. 26. 10:39

elefánttáp: 40 széna és 20 saláta


anakondatáp: 3 tyúk


majomtáp: 1 banán


lajhártáp: 30 széna

2010. nov. 26. 10:22

A 2. szint

Új dolgok: marakuja, papagáj, banánfa.


A banánfa 750 pálmapengő, 20 óra alatt érik be, és 40TP-t ad.A papagájkalitka 750 pálmapengő.

2010. nov. 26. 10:20

A szigeten az 1. szinten csak növényeket lehet termeszteni: szőlőt, és cukornádat.


Érési idők

szőlő: 45 perc

cukornád: 15 perc


Az aratógép itt is érvényes.

2010. nov. 26. 07:18

Mi a lényege a Bahamarama trópusi szigetének?

A játékosok egy teljesen új területet kapnak, ahol ismét megmutathatják, hogy mit tudnak. Ezen az új területen teljesen új dolgok jelennek meg, mint például:

Teljesen új növény- és állatvilág

Trópusi növények

Trópusi állatok

Trópusi fák

Új dekorációs tárgyak

Új tapasztalatpontrendszer

Ezzel együtt új szintrendszer

Teljesen független a normál szintrendeszertől és tapasztaltpontoktól

Új fizetőeszköz - a pálmapengő

Kezdetnek minden játékos kap 500 pálmapengőt, amiből elindíthatja a gazdálkodást

Farmaranyat át lehet váltani pálmapengőre

Csengőpengőt nem lehet átváltani pálmapengőre

Tehát mindenki teljesen előröl kezdhetnek egy új farmvilágot a trópusokon.


Hogyan lehet eljutni a normál farmról a Bahamarama szigetére?

Az óriási távolságot repülőgéppel kell áthidalni, ebben a Farmerama legjobb pilótájának Kacsa Katának a segítségét kell igénybe venni. Kacsa Kata azonban még soha nem repült át ekkor távolságot egyszerre, ezért először meg kell szereznie a pilótaengedélyét a tengerentúli repülésekhez. A pilótaengedély megszerzése azonban szintén nem egy egyről a kettőre, ehhez időre és pilótapontokra van szükség.


A repülőtér felépítése:


Itt láthatod az eddig megszerzett pilótapontjaidat.

A kis kincsesládát jelző ikonra kattintva pedig lehetőség van farmaranyat beváltani pilótapontra.

Itt van lehetőség gyakorlóórákat venni. Ha rákattintotok az ikonra, akkor elindul a visszaszámlálás.

Miután megvan már a pilótaengedély, erre a gombra kattintva lehet eljutni BAHAMARAMA szigetére.

Itt lehet látni a gyakorlóórákba befektetett pilótapontokat.

1 gyakorlóóra során 200 pilótapont kerül be a számlálóba.

Amint a 4000 pilótapont összegyűlik, elrepülhettek BAHAMARAMA szigetére.

Itt van lehetőségetek légipostát küldeni az ismerőseitek számára

A légiposta küldése 15 pilótaórát vesz igénybe (bővebb leírás lejjebb)

Itt pedig lehetőségetek van a földjeiteket permetezni különleges hatóanyagú permetszerrel.

1 szántóföldnyi terület 3 pilótapontba kerül. (bővebb leírás lejjebb)

Pilótapontok szerzése:

Több módon van lehetőségetek pilótapontokat szerezni, itt soroljuk fel ezeket a lehetőségeket:

Minden szintlépés után a 14. Szint elérésétől pilótapontokat lehet szerezni. A pilótapontok mennyisége az új, elért szint nagyságától függ. (Azok a játékosok, akik már túljutottak ezen a szinten, természetesen automatikusan visszamenőleg megkapják a pilótapontjaikat, mihelyt a BAHAMARAMA elérhető lesz.) A 14. Szint elérésével 28 pilótapontot kaptok, a 20. Szint elérésével pedig 40 pilótapontot, tehát mindig az elért szint kétszeresét kapjátok meg pilótapontban.

A kerekkeréken is lehet pilótapontokat szerezni.

A kisebb szintű, de a Bahamarama szigetére vágyó játékosoknak megadatik a lehetőség, hogy vásároljanak pilótapontot. 125 pilótapont 25 farmaranyba kerül.

Ahhoz, hogy Kacsa Kata megszerezze a pilótaengedélyt, legalább 4000 pilótapontra van szükség.


A pilótaengedély megszerzése:

A pilótaengedély megszerzésére két lehetőség áll minden játékos rendelkezésére. Kezdjük az elsővel, az ingyenesen, szintlépéssel megszerezhető pilótapontok esetében.

Összesen 4000 pilótapontra van szükség az engedély megszerzésével. Az engedély megszerzéséhez gyakorlóórákat kell vennie Kacsa Katának. Egy gyakorlóóra 200 pilótapontban kerül és 1 órába kerül a megszerzése. Összesen tehát 20 gyakorlóórára van szükség az engedély megszerzéséhez. A gyakorlóórát az alábbi gombra kattintva lehet elindítani:

A gyakorlóóra alatt a farmod felett lehet látni, hogy Kacsa Kata, a kedvenc pilótánk gyakorol, azaz ide-oda repülget.

A másik lehetőségnél is, amikor farmaranyért vásároltok pilótapontokat, szintén 4000 pilótapontra van szükség a pilótaengedély megszerzésére.

25 farmaranyért cserébe 125 pilótapontot kaptok.

A pilótapontok megvásárlásakor a rendszer automatikusan felajánlja, hogy szeretnéd –e, hogy ha a 125 pontból 100 azonnal átkerüljön a gyakorlóórákba. Ha az igen gombra kattintotok, akkor meg lehet spórolni időt, gyorsabban hozzá lehet jutni a pilótaengedélyhez.

Ha tehát a kettő lehetőség közül valamelyik használatával beváltottatok 4000 pilótapontot, akkor megkapjátok a pilótaengedélyt és elrepülhettek a saját BAHAMARAMA szigetetekre!



Kacsa Kata egyéb szolgáltatásai, avagy a pilótapontok egyéb felhasználása:

Kacsa Kata a legkiválóbb pilóta a városban! Többféle szolgáltatást is megrendelhettek nála: például megtrágyázza a földjeiteket egy különleges trágyakeverékkel. A különleges permetszernek köszönhetően tapasztalatpont és termésbónuszt kaptok a betakarításkor. A légi permetezés ára 3 pilótapont területenként. A 3 pilótapont akkor is levonásra kerül, ha csak 1x1-es területet permeteztek, de csak 3 pilótapont kerül levonásra, ha 2x2-es területet permeteztek. (figyelem!: a permetezés csak egy szántóföldnyi területre érvényes, nem az összes a farmon lévő szántóföldre!)

A légi permetezés különlegessége, hogy a fákat is meg lehet permetezni.


Kacsa Kata extra trágyája a farmon is megjelenik egy új ikon képében, ha a fákra vagy a termőföldekre kattintotok. ez a piros propeller. Tehát ha igénybe akarjátok venni, nem kell külön bemenni a városba, hiszen ez a módszer csak egyesével működik. De figyelem: a mezőnkénti, vagy fánkénti 3 pilótapontot ilyenkor is elhasználja, tehát csak óvatosan ezzel a lehetőséggel!



Ezenkívül 15 pilótapontért Kacsa Kata elrepül a szomszédotok farmja fölé és kis repülője után transzparenst húzva üzeneteket is közvetít!


De azért azt ne felejtsétek el, hogy minél több pilótapontot költötök el Kacsa Kata szolgáltatásaira, annál kevesebb marad a pilótaengedélyre… Persze miután a pilótaengedély már megvan, erre nincs gondotok.


Termelés BAHAMARAMA szigetén

Ellentétben a normál farmmal, itt csak magokat lehet elültetni, amit meg kell vásárolni. A terményeket nem lehet elültetni, azzal a piacon lehet kereskedni, valamint a megrendelésekbe lehet leadni.

Tehát ne csodálkozzatok, hogy ha termeltek, de nem vesztek magot, akkor később ültetni sem fogtok tudni.


Kereskedelem a trópusi terményekkel

A trópusi terményekkel a normál piacon lehet kereskedni. DE! És ez fontos:

Eladáskor, tehát amikor valaki felajánl valamit eladásra, pálmapennyben kell megadni az eladási árat

A piacon egy a rendszer által meghatározott árfolyam alapján a pálmapenny átváltásra kerül csengőpengőre

A vásárlónak csengőpengőben kell fizetnie

Az eladó az eladáskor is csengőpengőben kapja meg a termék árát.

A piacot a városból, vagy a tanyaházban a piac ikonjára kattintva lehet elérni.

A szigeti bungaló

A szigeti bungaló nem más, mint a sziget tanyaháza. Ide is ugyanúgy érkeznek a megrendelések a kereskedőktől, értelemszerűen trópusi terményeket kell szállítani és pálmapennyben kapja meg mindenki a fizetését.



BAHAMARAMA sziget felépítése:

A sziget felépítése hasonló, természetesen minden egy trópusi szigetnek megfelelően néz ki. Íme a felépítése:



A BAHAMARAMA különlegességei:

Ne ringassátok magatokat hiú ábrándokba: erre a szigetre nem nyaralni megyünk! Nincs láblógatás meg lustálkodás! Ezen a területen más szabályok érvényesek, mint az otthoni farmotokon.

A gaz gyorsabban nő és már 9 óra után tönkreteszi a termést.

Csengőpengő helyett pálmapengővel lehet fizetni.

A BAHAMARAMA szigeten mindenki nulláról kezd, tehát újra kell kezdeni a tapasztalatgyűjtést és természetesen új szintek is vannak.

Gyakrabban esik az eső, a földeket gyakrabban fenyegeti árvíz, érdemes tehát mindig trágyázni.

A trópusi terményeket a normál piacon adhatjátok el. A terményekért kapott csengőpengőt automatikusan pálmapengőben kapjátok meg.

A trópusi szigeten egészen más környezet vár benneteket, a tanyaház helyett egy trópusi bungaló, a gazdabolt, magtár és ácsműhely helyett a tikibolt (itt kapható minden, ami eredetileg a városban több üzletben érhető el), a munkások a bennszülöttek közül kerülnek ki, de máshogy néz ki például a malom is. Majd meglátjátok!

Napsütéses és majomhordáktól mentes gazdálkodást kívánunk a szigeten!

Megjegyzés: Az itt leírt adatok tájékoztató jellegűek. Az itt megjelenített információkat megpróbáljuk mindig a lehető legaktuálisabban tartani, ennek ellenére előfordulhat, hogy téves, esetleg nem aktuális adatok, értékek jelennek meg.

A Bigpoint GmbH, a Farmerama játék üzemeltetője fenntartja magának a jogot a játékban szereplő elemek változtatására, akár előzetes bejelentés nélkül is.

2010. nov. 10. 20:56

[link]


ITT VANNAK AZ ÚJ FÁKRÓL A KÉPEK!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010. nov. 8. 15:49

Üdv Farmerek,


Újabb ajándékkódot használhattok fel, mellyel 2 ingyenes pörgetést kaptok. A kód:


freefarmwheel

2010. nov. 8. 13:08

Üdv Farmerek,


Holnap egy új meglepetés vár majd rátok a műhelyben, ez pedig a Szarvasgomba gazdaság (37. szinttől)


A gazdaságot majd egy már meglévő, alap disznóólra tudjátok majd rátenni. Az ólfejlesztéshez szükséges alapanyagokat ugyanúgy tudjátok majd beszerezni mint az eddigieket. (aratás, ajándék, kerék). A fejlesztésről minden új információt ebben a topicban olvashattok majd.


Íme egy kép a gazdaságról:



Jó szórakozást az új fejlesztéshez

2010. nov. 7. 13:02

Ahogy ígértem, bemutatjuk, hogy ma, mielőtt az új állatok, melyek úgy tűnt, hogy végre a dzsungel jönnek játszani hamarosan. Ismét vagy nincs grafika:)

A következő fajok nyilvánvalóan tervezik:

Majom

Anakonda

Papagáj

Lajhár

Elefánt

Látod, mi is várom, hogy sok új funkcióval rendelkezik :-)

2010. nov. 6. 07:19

A fák a trópusi esőerdők


Írta enclase án november 6, 20100 Hozzászólás

Ahogy ígértem tegnap, bemutatjuk, hogy most, mielőtt a fák, hogy úgy tűnik, az új zóna - a ggbf Farmerama. lesz - hamarosan ki. de néhány további egzotikus dolog, hogy tudod, talán nem - a grafika, amikor nem tudunk még :-)

Avokadófa

Papayaültetvények

Kokusaum

Kamkvat fa

Litchibaum

Guava fa

Mango Tree

Mandula

Ciruelaabaum

Majd meglátjuk, hogyan fog kinézni minden ilyesmi, ha jön szóba :-)

-> Olvasd el a cikket a dzsungel Farmerama

Holnap, bemutatjuk, hogy az állatokat, amelyek nyilvánvalóan az esőerdők!

Megjegyzés: Minden információ nem vállalunk - így nincs garancia tőlünk, hogy ténylegesen végre! Ezen túlmenően, megjegyzések zárt, mielőtt visszatért vita dolgokat nem határozták meg, mi :-) A rajongói fórum "Szívesen beszélni róla.

2010. nov. 5. 23:43

Itt a link!


[link]

2010. nov. 5. 23:43

Na ezt nézzétek!Lesz ŐSERDŐŐŐŐ????????


Egyszer régen volt egy közvélemény-kutatás a hivatalos fórumokon, milyen új terület Farmerama szereplőit leginkább vágy. Elnyerte a trópusi esőerdők!

-> A fórum téma

Most a végrehajtás nyilvánvalóan hamarosan -, mert már első információk az új zóna az Ön számára! A csere a banán és a birsalma , hogy köze van természetesen :-)

A következő napokban fogunk fokozatosan információk az új régió Farmerama táplálják meg - többek között, hogy sok új fák, növények és állatok adni . . . Még a régóta tervezett papagája, amelyet már korábban jelentett régen, a Valószínűleg egy helyet az esőerdők vannak :-)


Holnap fogjuk Önt be az új fák - stay tuned :-) Több kép, de nem tudunk vele . . . és akkor nem kell elvárni, hogy egy ilyen nagy frissítés néhány napon belül a játék. Ez valószínűleg eltart egy ideig ne :-)

Megjegyzés: Minden információ nem vállalunk - így nincs garancia tőlünk, hogy ténylegesen végre!

MEGJEGYZÉS UPDATE: Az összes nag a világon - kímélni minket meg észrevételeit :-) Ez nem fix, mi az csak spekuláció . . . Kell valami, ami nem beszélni bolt és még kritizálják, már, még nem valami hivatalos. Várom, hogy az innovációs, ha ez lesz a soron következő Önnek . . . és ha ez nem felel meg a gazdaság, hiába, ha ott van . . . Elég egyszerű:)

2010. nov. 1. 11:32

Üdv Gazdák,


Ahogy ígértük, a halloween event kód alább találjátok.


halloweenharvester


Ez a kód egyszer felhasználható, használata után 8 órányi aratógépet/állatgondozó/vetőgép-et ad és november 15. -ig használható fel.


Ezen kívül meghosszabbítjuk a halloween eventet 2 nappal. Mindezzel elnézésünket szeretnénk kifejezni az elmúlt napok problémái miatt és további boldog gazdálkodást kívánunk!


A Farmerama csapata

2010. nov. 1. 10:46

MEGVAN A KÓD:

halloweenharvester

2010. okt. 31. 16:51

Üdv Farmerek,


A mai nap sajnos nem mindenki számára a legszerencsésebb, sokan nem jutnak be a farmjuk és így nem tudnak haladni az eventtel.


Éppen ezért az event 2 nappal hosszabb lesz.


A holnapi nap folyamán a központi híreknél újabb ajándékkódot fogunk közölni, mely 8 órán keresztül biztosít számotokra munkásokat, így ezzel is gyorsabban haladtok.


Szeretnék elnézést kérni a hétvégi bonyodalmak miatt, reméljük hamarosan minden helyre áll.


További szép napot kíván


A Farmerama csapata

2010. okt. 30. 07:25

A kód, mint látjátok:


sorryfordowntime


Ha ezt a kódot beírjátok, 4 órán keresztül aktív lesz az aratógép, vetőgép és állatgondozó.


Figyelem: a kódbeírás után azonnal aktiválódnak a munkások.


A kódot várhatóan szerdáig lehet aktiválni, minden felhasználó egyszer használhatja.

2010. okt. 30. 07:14

[link]


ITT PEDIG MEG TUDJÁTOK NÉZNI A KÉPEKET A HALLOWEENRŐL.

2010. okt. 30. 07:13

Ebben a cikkben tartjuk most ismét minden olyan információt, mi már együtt Halloween. Örülnénk, ha nézett, barátainak, ismerőseinek a játék véget ér -, hogy mindenki tudja einschwören megfelelően ;-)

Mikor indul az esemény?

Pontjának 0-nappal 2010/10/31 - Szóval éjfélkor ;-)

Milyen hosszú a rendezvény?

Ez tart 2010/01/11 at 23:59 óra információink szerint. Problémák miatt a karbantartási munkákat, hanem azt fontolgatja, kiterjesztése, 2 nap -, hogy meg is adott nekik, azt garantálom, hogy még. Ugyanakkor további Halloween bejelentette - az esemény jön majd vissza!

Az éjszakai üzemmód

Során a Halloween rendezvény, akkor azt a lehetőséget, hogy váltson éjszakai üzemmódba. Ez azért lehetséges, egy gomb lenyomásával egy új gombot. A gazdaság teljesen üres, majd csomagolják a teljes sötétségben. Éjszakai módban nő különleges növények:

Vampire paradicsom (Időtartam: 10 perc) EP: 0, 25

Ijesztő sütőtök (Időtartam: 45 perc) EP: 1

Csont bokrok (Időtartam: 2 óra) EP: 3

Sírkövek (4 óra), az EP: 6

Szellemek (6 óra időtartam) EP: 9

Is, akkor lehet, hogy speciális "hátborzongató Lovasudvar" éjszakai mód felállított be A városban, illetve a mezőgazdasági házban van, miközben te vagy az éjszakai módban, nem. A Wild Lawn & dísztárgyak a kertben, akkor nem állnak rendelkezésre. Ezért lehetséges az Ön számára, Jack üzlet a látogatást, és számos speciális tételek vásárolni.

Amíg az éjszakai módban, normális életet fog pihenni a gazdaság, látszólag - és így nem az éjszakai mód:


A tételek

A Jack's Shop különböző lesz kapható, különböző elemeket -, de akkor nem teszi elég jó nyerni az összes elemet az esemény során. Ezért, akkor feltétlenül ellenőrizze, gondosan mérlegelje, hogy mely elemeket szeretné!

Frankenstein juh


Uuuuaaahh! Az esetlen mozdulatok kísérti ezt a baljós Frankenstein juhok éjszakai horror a gazdaságban. Győződjön meg róla, hogy nem kap meg az ujjaid! Te kitartasz a 6 órát ez a szörnyeteg, kapsz a bátorságukat 30 EP!

Kis Schleimsee


Egy kis Schleimsee teljesen nyálkás, zöld váladék. Fúj! A forrongó, büdös nagy, de megadja neked minden 6 óra 15 EP.

Nagy Schleimsee


A nagy Schleimsee annyira undorító és teljes glibbrig maró sav, zöld, hogy világít a sötétben, és még jár 12 óránként 100 EP. Egy hátborzongató hely a pályán éjjel, csak nem tartoznak!

Glibbervulkan


A félelmetes gazdaságban ez a nagy Glibbervulkan gusztustalan nyálkát köp a területen. Mit gondolsz, a 12 óra hosszú, gyümölcsöző magad után, aki rendszeresen a 150 EP-t.

Boszorkányok sertés


A boszorkányok sertés erősíteni a hatalmát egy csúnya spell Törzs: Scary múlik vihogva azt seprûjérõl át az éjszakán, és hozza meg mind a 6 óra 35 EP.

Monster Tree


Hátborzongató koponyák kandikál ki ezt a szörnyeteget fa, összegyűjti a lelkeket az élőhalott, hogy mutassák meg a gonosz arcát. Elviselhetetlen, de a bátorság díjazzuk minden 5 óra 25 EP.

Tök lámpa


A csillogás a sötét éjszakában. A sütőtök lámpa világít a szörnyű ábrázata ennek tök fej. 15 alkalommal hozta meg ezt a fényt 30 EP óránként.

Mumienbär


Milyen hátborzongató Mumienbär hogy herumstakst között sírkövek! 6 óránként visz 60 EP.

Koponya kanál


A koponya vödör is nézel ijesztő, de tartalmaz sok finom édesség. És a tetején kap 15 EP-30-szor 30 perc alatt.

Iszap pisztoly


SPLATSCH! Fény az iszap pisztolyt, és hadd lőni egy csúnya, nyálkás váladék. Milyen jó! Mindenesetre üres fegyver van minden 30 perc 10 EP.

Baum Bat


Mi lóg ott? A fej vérszívó denevér lóg a fán. Szünetek éjszaka teszik, hogy a vadászat! 3 óránként magával a denevér fa 20 EP.

Megjegyzés: Minden adat garancia nélkül! Továbbá, a tételek díjakat, a szám nem ismert minket!

Denevér

A Halloween egy új állat jön a mi gazdaságok. Hogy a denevér is telepíthető, csak éjszakai módban, vagy egy állandó állat, azt mondhatjuk, hogy Neked, sajnos, még nem. Mivel azonban XL és XXL van frissítéseket a denevér, nyilvánvaló, hogy ez után is Halloween a játék továbbra is - azoknak, akik vásárolni egy upgrade néhány órára? ;-)

A leírás a denevér:

Nocturnal denevérek élnek nagyon mélyen a sötét denevér barlangban. Nem semmi, hogy rendelkeznek sok a vámpírok, hogy kerülik a fényt!

Az XXL denevér barlang:


Egyéb információk

Lesz egy Halloween képkeret írja!

Gameplorer tartott tombola, amit lehet nyerni nagy horror elemeket: kattintson

Vannak 2 Halloween háttérkép: kattintson , és válassza

Farmeramania jelentett élnek (és színesben;)) a Halloween ünnep, amint elkezdődött. A videó (sajnos veszi fel valamit) 1:30-02:30 óra, hogy az on-line, és magyarázza el mindenkinek!

A kerekasztal-beszélgetés nem lesz az első Halloween, az esemény után

Puuuuh, amit egy cikk - mi? Reméljük ez segít - és nem félek tőled túl sokat, és hogyan lehet elkezdeni . . . Meg kell adni a fenti cikket barátjának :-)

2010. okt. 29. 20:27

Itt megnézhetitek a FRANKENSTEIN juhot és a boszorkánydisznót :))


[link]

2010. okt. 29. 19:59
A sima farmról átviheted az ólakat és fákat,a szédült szántóra és fordítva. Tehát visszakerülnek a menübe,nem törlődnek,kivéve a dekorációs tárgyak.
2010. okt. 29. 19:57

Ami még fontos: 18 szomszédod lehet,de viszont a szomszéd szintlépéséért nagyon kevés TP jár.

Viszont,ha küldesz a szomszédodnak barkács cuccot,akkor nem 5 hanem 10 tárgy lesz benne :)

2010. okt. 29. 19:53

Itt a hivatalos infó a halloweenről-



Adjisten, Farmlakók!


Rettentő rémisztő napok jönnek! A szellemvilág és az éjszaka lényei megszállják a farmokat. Okt. 31. és nov. 1. között egy rémségesen vigyorgó tökfej jelenik meg a birtokotok szélén. Ha lélekben felkészültetek a legrosszabbra, nyomjátok meg a gombot! Ekkor meglátjátok, mi történik a farmotokon éjszaka, amikor mindenki mélyen alszik, és kezdődik a borzongás éjszakája! Vigyázzatok, a holdfényben minden más, mint ahogy megszoktátok!

A borzongás éjszakája október 31-én pontosan éjfélkor (00:00 órakor) kezdődik, ekkor kapcsolhattok először éjszakai módba. Innentől kezdve kezdődhet az éjszakai termesztés, persze nem a hétköznapi, hanem kifejezetten éjszakai és rémisztő terményekkel.

A borzongás éjszakája nov. 1-jén éjfélig (24:00 óráig) tart, amikor üt a szellemek órája és eltűnnek a vámpírparadicsomok, a kísérteties sírkövek és egyéb borzongató szörnyűségek. Egyébként ez alatt az idő alatt is csak akkor láthatjátok az éjszakai ültetvényeket, ha éjszakai módba kapcsoltok.

Az idő nagyon rövid, csupán 48 óra, pihenésről tehát szó sem lehet, mindent bele!


Mihelyt megértek az első éjszakai termények, nézzetek be a horrorboltba és váltsátok be a terményeket izgalmas és rémületes tárgyakra, mint például olyan ólfejlesztésekre, amelyben az állatok sokkal gyorsabban növekednek holdfényben, egy fortyogó, zöld trutyitóra, egy dermesztően rémületes képkeretre, denevérbarlangra, múmiamedvére, stb. Még sorolhatnánk napestig a félelmetes meglepetéseket. A gyenge idegzetűek inkább bújjanak be az ágyukba és húzzák fejükre a paplant!


Fontos: feltétlenül nagyon gondosan válasszátok ki azt a horrortárgyat, amelyet meg akartok szerezni! A 48 óra nem elég arra, hogy minden tárgyat megszerezzetek, ezért döntenetek kell! Ha marad még felhasználatlan éjszakai terményetek, ne aggódjatok, biztosan találunk módot arra, hogy ne vesszenek el. Azt rebesgetik, hogy a borzongás éjszakája minden teliholdkor várható lesz! Tehát később is jól jönnek majd az éjszakai termények.


Persze előfordulhat, hogy elegetek lesz a rémisztő éjszakai lényekből. Semmi gond, ilyenkor csak kattintsatok baloldalt megint a vicsorgó tökfejre és máris megint a rendes farmotokon találjátok magatokat. Az éjszakai módból nem lehet eljutni a már megszokott helyszínekre, például a városba, a kerge kertbe vagy a tanyaházba. Éjszakai módban csak a horrorbolt áll nyitva előttetek, ahol viszont rémisztőnél rémisztőbb tárgyakat szerezhettek meg!


Dermesztően jó rettegést kívánunk!

2010. okt. 29. 19:49

ITT MEG TUDOD NÉZNI,MILYEN LESZ A DENEVÉR BARLANG:


[link]

2010. okt. 29. 19:46

sorryfordowntime ez egy kód,ha beírod akkor kapsz 4 órára arató,vető gépet,illetve állatgondozót.

A kódot így kell beírni: bemész a hírekbe,és ott található egy vonalkód oda kell beírni,nem másolni,hanem beírni.

2010. okt. 29. 19:43

Ebbe a klubba nem léphet be senki,viszont mindenki olvashatja!

Ide próbálom beírni a legfrissebb híreket!

1 2 3 4

Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook