Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Együtt élünk, de a szüleivel tölti a Szentestét:( fórum

Együtt élünk, de a szüleivel tölti a Szentestét:( (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7
2007. dec. 4. 17:59
válasz ment! :-)
2007. dec. 4. 14:43

köszi!

Írtam...

2007. dec. 4. 14:37

Szia!


Igen, ez lesz a legjobb. Nagyon, nagyon szeretem, így nem vitatkozom tovább a kérdésen.


Jó vásárlást!! :*

118. 09ca1d3343 (válaszként erre: 117. - C6bb843c62)
2007. dec. 4. 11:48

Szióka!

Akkor sikerült kompromisszumot kötni? Jól van!

Mi nagyon remélem,hogy hármasban leszünk szenteste, mert már felhívtam rá anyós figyelmét,hogy így szeretném ezentúl. Tavaly kijöttek ugyan,de akkor még pici volt a gyerek,én meg kezdő,naív anyuka...

Lehet,hogy még mindig kezdő vagyok,de már fele annyira sem naív!

Ma megyek vásárolni karácsonyi díszeket,stb.

Üdv. Neked és a többieknek is!

2007. dec. 4. 08:28

:-) JÓ REGGELT!


Hát persze, hogy beszámolik.:) Megbeszéltük, hogy mindkettőnk otthon, a többi nap pedig együtt, sőt már lehet, hogy szentéjjel , vagy mi:-))) együtt itthon, csak vacsorára megyünk haza-haza.


Meséljetek, hogy készültök? Mi lesz a menü, ajándékok? (csak, h ne haljon meg a fórum:)

2007. dec. 4. 07:30

Azért ne menjünk le a fórumról!

Ha van valami változás,azért megosztod velünk?

115. c6bb843c62 (válaszként erre: 113. - 09ca1d3343)
2007. dec. 3. 15:36
Viszont kívánom, remélem mindnyájatoknak nagyon boldog lesz. :D
114. c6bb843c62 (válaszként erre: 110. - C6bb843c62)
2007. dec. 3. 15:33
puszikat jelent :D
2007. dec. 3. 15:03
Szeretetben gazdag karácsonyt Nektek!
2007. dec. 3. 13:07
Ja már tudom,boldog karácsonyt ,sok hópihével?:))))
111. 0c97fbb607 (válaszként erre: 110. - C6bb843c62)
2007. dec. 3. 13:07
":* " ezt nem ismerem:)Mit jelent?:D
110. c6bb843c62 (válaszként erre: 109. - 0c97fbb607)
2007. dec. 3. 13:02
:* :* :* :)
109. 0c97fbb607 (válaszként erre: 108. - C6bb843c62)
2007. dec. 3. 12:54

Ez így van jól:)))))