Buszokon bevezették az első ajtónál való felszállást, mi a véleményed? (beszélgetős fórum)
:))
Mert én itt lakom!
A linken pedig tények vannak.
" Ám az egész ország pénzét pumpolják a síró budapest közlekedőkbe. Többet kell várni? Lecarom. Nekem meg nincs kedvem többet adózni ezért is."
Ez miatt tettem be a linkeket.
Mert szerintem igazságtalan vagy.
:) Az érdekes lesz!
Nem azért írtam, mert jogos bliccelni-erről nem is írtam semmit.
Bp. sok pénzt teremt elő, nem kell hozzá máshonnan elvenni. Lenne pénz a bkv-ra(is).
Szerintem inkább innen viszik máshová a manit.
Rosszul garázdálkodnak... :((
Pontosan így van.
Tavaly kiszámoltam,hogy négyünknek innen Wekerléről elmenni Budára,BKV-val horror összeg lenne:O
Míg autóval a töredékéből kijön,ráadásul sokkal kényelmesebb.Nem nyűglődnek a gyerekek,és alszanak el az ölemben estére.
Egyszóval még ilyen benzinárak mellett is jobban jövünk ki négyen,ha autóval közlekedünk.
Nem hinném, hogy az ország pénzét pumpolnák a fővárosba.
Ráadásul akik itt közlekednek,dolgoznak azoknak nagy része nem is lakik itt.
(szerintem sokkal több pénzt, adót visz el a sok szegény település, ahol semmiféle munkalehetőség sincs)
Budapest vonzereje és GDP-termelő képessége várhatóan a következő években is gyorsabban fog növekedni, mint a többi régióban.
A 2010-es KSH adatok szerint (az újabbakra egyelőre várni kell) Budapesten termelték meg az ország éves GDP-jének 39,75 százalékát, 10 633 milliárd forintot.
Nekem nincs gondom az első ajtós felszállással.
Európában a fizetésünkhöz mérten nálunk a legdrágább a jegyár.
(Nem tudom, mennyi pénzt kap meg a BKV a jegyek, bérletek árából, de valaki biztosan rosszul garázdálkodik)
Kecskeméten kb. 13 éve bevezették ezt.
Semmi gondon nem volt belőle soha.
Nyilván könnyebb mutogatni, mert "csak" utanként párszáz forint. Ha "csak" akkor fizesse ki! Amúgy meg van két lába.
Szolgáltatás, annyiba kerül. A "vidéki" fizetés meg átlagban kevesebb, szal nem rinyál, fizet. Pont.
Erre az a válasz, hogy amíg ilyen sza. a közlekedés, nem fizetnek.
Csak használnak.
"Amúgy meg, ha az embernek nincs pénze, vagyis 320 forintja jegyre, akkor lesz majd 350 forintja esetleg?"
Ezt a kérdést nem értem..
Bárhonnan nézzük is, a jegyárak a fizetésekhez képest nagyon magasak. Ez tény.
Pl, mondju a 3. kerületből a 11. kerületbe, vagy a 10. kerületbe szeretnék BKV-val menni, az a többszöri átszállás, vagyis többször 350 Ft-os jegy használatával, oda-vissza kb 3 ezer Ft lenne az utazás. És ez csak egyszeri alkalom. Komolyan mondom, még a mai 420 Ft-os benzinár mellett is olcsóbb autóval menni, és akkor még csak nem is ázkolódik ebben a car időben az ember, nem kell 20 percet várni a buszra a megállóban, nyomorogni a metrón, és még gyalogolni 10-15 percet pluszban. A busz minden utca sarkon (megállóban) megáll, mig az autóval ebben a gyér forgalomban fele annyi idő alatt oda érek.
További ajánlott fórumok:
- Tudtok olyan jó és hasznos dolgokat, amit más országokban bevezettek és nálunk is jó lenne?
- Van olyan ország, ahol bevezették már a gyermektelenségi adót?
- Sokadik alkalommal tapasztaltam, hogy egyes buszokon nincs...
- Van még kiegészítő jegy a jobb, légkondis buszokon? Találkozott már valaki ilyennel?
- Az egészségügyi dolgozók ingyen utaznak a buszokon, vonatokon stb. Bárhova utazhatnak, vagy csak a lakóhely-munkahely között?
- Van olyan város ahol bevezették már az igényvezérelt utazást? Milyenek a tapasztalatok?