Rémálomnyaralás-Egyiptom (beszélgetős fórum)
Egyébként köszi, mert idén nyárra rajta volt a hotel a listámon. De akkor kihúztam.
Alapon szerintem a Kartago tours irodával több a gond, mint a Medinával :)
Utasok.
De tényleg nem a hotel, hanem sznorizás szempontjából.
Semmi gond, csak hirtelen nem értettem....:)De aztán rájöttem...
Próbáltunk-e...hát ahogy előbb is írtam, kértük, hogy hadd nézzünk meg egy állítólag jobb kategóriájút, de mivel a megnézéshez is 1.5 órát vártunk kb, de lehet, h csak 1et, és még további kb 1et kellett volna, és mikor mondtuk, most akarjuk látni, ne a mi drága időnket rabolják, akkor jött a vállhúzogatás, arcgrimasz, úgyhogy megköszöntük a "kedvességet", és hagytuk...a jegyzőkönyv felvételekor önként ajánlottak másik szobát, de akkor már nem éltünk még csak a megnézés lehetőségével sem, mivel az volt az 5. napunk, és a recepcióssal közöltem, az elmúlt 5 napot senki nem adja vissza, másrészt utálom ha hülyének néznek, és ameddig nem teszem szóvá, addig "majd ellesznek abban a szobában" alapon megy, ahogy jegyzőkönyv, már jönnek a kulcsok...na nem...
Én is imádtam Egyiptomot eddig, én sem először voltam (ha most lettem volna először, soha többé nem akarnék visszamenni)...
Köszönöm!!
Annak hát! Ne haragudj!
Próbáltatok másik szobát kérni? Sajnos tényleg ez van, hotelen belül is iszonyat különbségek vannak. Kiadják a szar szobát, vagy bejön, vagy nem alapon. És ha sikerül szobát cserélni, még a vendég boldog, hogy milyen rendesek.
Amúgy imádom Egyiptomot, sűrűn járunk ki, de ilyenhez még nem volt szerencsém. Bár a Grand hotel valami hasonló állapotban lehet lassan, pedig pár éve szuper volt.
Sajnálom, hogy így jártatok, mert amúgy csodálatos az ország!
Tudom, tisztában vagyok vele...a gond hogy az iroda is besorolja saját véleményt formál, azt pedig haza standardek alapján teszi...haza 5*nek sorolta be, vagyis ő is 5 csillagot adott rá...de ez egyiptomi 5*nek sem felel meg..voltam Egyiptomban már különb apartmanban...
Nem csak szobával volt gond, hanem mindennel, ezért nem kértünk új szobát...vagyis szerettünk volna megnézni egy állítólag jobbat, de a megnézés is kb 2 órát vett igénybe, illetve még 1-2 óra után sem nézhettük meg a szobát...ezért nem is kértük (minket ne nézzen hülyének senki, hogy 1 órát várunk, és még meg sem tudjuk nézni), másrészt hányszor kell költözni egy 5*os szállodában? De ahogy írtam, itt mindennel volt kifogás...
jegyzőkönyvet vettünk fel, ez alapján már tudunk reklamálni, ahogy meg is tettük, most van folyamatban...
Azt tudnod kell, hogy az európai besorolás nem egyezik az egyiptomi, tunéziai besorolással.
Tehát, ahogy azt Te is írtad, ami ott 5 csillagos, az itthon 3.
Amennyiben oda van írva, hogy európai besorolás alapján 5 csillagos, csak akkor az valóban.
Egyébként ha ilyen kifogások vannak a szobával, akkor ott helyben, első nap szólni kell és követelni egy új szobát. Sajnos egyiptomban és tunéziában is szállodán belül is óriásiak a különbségek szobák között.
Azonnal balhézni kell addig, amíg megfelelő szobát nem adnak.
Utólag nem fogad el reklamációt egy iroda sem.
Az alábbi videót megnézve, kíváncsi lennék a véleményetekre...ez elvileg 5*os szálloda, az iroda is ennek adta el (magyar besorolás alapján is, holott ez nem felel meg még magyar 3nak sem)...