Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Hogyan bizonyítsam, hogy a kár megtörténtét? fórum

Hogyan bizonyítsam, hogy a kár megtörténtét? (tudásbázis kérdés)


1 2 3 4
20. kristo_f (válaszként erre: 5. - Hamyka)
2013. márc. 24. 09:51

Ha aláírtad , így jártál. Meg kellett volna csináltatni számlára és akkor kifizeti a biztositó


Egy fürdőszoba beázás/lehulló vakolatra a kárfelvevő 25ezret irt

Kinevettem

Pár hónap, talán 3 után 80ezret utalt valamely "főelvtárs" miután emileztem nekik, leírva a szükséges munkafolyamatokat

19. 1baba2012 (válaszként erre: 17. - Hamyka)
2013. márc. 24. 09:50

igen, kicsit ellenségesnek tűnsz minden biztosítóval szemben úgy jön át :-)

A groupama biztosítóról eddig elég nagy arányban jókat olvastam és valóban korrekt módon állnak a dologhoz, de többet remélem jövőhéten már tudok mondani

18. 1baba2012 (válaszként erre: 16. - 9d7907a17a)
2013. márc. 24. 09:48
igen, én is így látom, mert teljesen korrektek voltak a kárfelvétel során is, mondta az ügyintéző ez nem fog problémát okozni, nyugodjunk meg!
17. hamyka (válaszként erre: 15. - 1baba2012)
2013. márc. 24. 09:48

nem akarlak megbántani de igérni lehet mindent, nekünk kicsit jobb csomag volt ( legalábbis így emlékszem ) és a tetőre valóban csak harminc valahány ezret adtak az meg kevés


tehetek én róla ha minden drága ??


legyen szerencséd és nem beléd kötni akarok bocs ha igy jött le

16. 9d7907a17a (válaszként erre: 9. - 1baba2012)
2013. márc. 24. 09:47

Ők is tudják, hogy sok a kár és irreális elvárás lenne még napokig, hetekig tartogattatni a romlott cuccot.

Nem tartom valószínűnek, hogy problémázni fognak a kifizetésen (kicsi tétel ez, mármint a biztosítónak).


Persze az is igaz, hogy a szektort terhelő különadók miatt, sok minden változott és némely biztosítók meg is mondták kerek-perec, hogy innentől jobban fogják vizsgálni a károkat, de ez inkább a felelősségi károkra igaz, ahol több millió is lehet a kifizetés.

15. 1baba2012 (válaszként erre: 12. - Hamyka)
2013. márc. 24. 09:46
én úgy érzem fognak fizetni, mert kiterjed a biztosítás erre is, tehát nincs miben kötözködni, valamint tény az utóbbi napok vihara miatti 3-4 napos tényleges áramszünetek!!!
2013. márc. 24. 09:45

szerintem ha valaki házbiztosítást köt, ne az alapbiztosítást kösse, hanem egy szinttel fentebbit, mert az sokkal széleskörűbb és nagyobb biztonságot nyújt és nagyobb a valószínűség a fizetésre...

mi eddig elégedettek vagyunk nagyon sok mindenre kiterjed /még házi kedvenc halálára is fizetne../

13. hamyka (válaszként erre: 10. - 9d7907a17a)
2013. márc. 24. 09:45
mindenképpen kell kár felmérő, telefonból megmondják hogy mekkora a kár ? érdekes lenne
12. hamyka (válaszként erre: 9. - 1baba2012)
2013. márc. 24. 09:43

szerintem nem fognak fizetni mert 1 szemetek !!


én ott hagynám őket már bocs

11. hamyka (válaszként erre: 8. - 9d7907a17a)
2013. márc. 24. 09:43

értem, ez szemétség a részükröl !!


ja meg az Aegonnál van olyan hogy évente 1x fizetnek ha elloptak valamit, de mi van akkor ha sokkal nagyobb értéket vittek el?


soha többet semmilyen házbiztosítás, és az a durva hogy drágább lesz és szarabb pont mint a busz :(

10. 9d7907a17a (válaszként erre: 7. - 1baba2012)
2013. márc. 24. 09:42
A telefonos ügyintéző nem mondhatja meg, hogy milyen összeget fizetnek, ez valóban a kárszakértő dolga.
9. 1baba2012 (válaszként erre: 6. - 9d7907a17a)
2013. márc. 24. 09:42

nem tudom miért írta át a rendszer a címet...

sajnos 3 napig nem volt áram az utóbbi napok vihara miatt, a bosszúságtól nem is gondoltam a fényképekre, ami igaz ...

Az ügyintéző is mondta ne tartogassuk a romlott húsokat

8. 9d7907a17a (válaszként erre: 5. - Hamyka)
2013. márc. 24. 09:41
Már bekövetkezett repedésekre nem fizetnek.
7. 1baba2012 (válaszként erre: 5. - Hamyka)
2013. márc. 24. 09:40

telefonos egyeztetéskor azt mondták fizetni fognak, de pontosat a kárszakértő tud majd mondani

50-60.000.- kár ért minket ezáltal

és a limit amit fizethetnek 100.000.- a mi biztosításunk alapján

2013. márc. 24. 09:40

Szóval, ha az átírt címre szeretnél választ, akkor sehogy, a károd nem hangzik irreálisan, ezért ha a biztosító úgy gondolja, hogy mégis, akkor az ő dolga ezt bizonyítnai.


Ja még annyit, hogy ha lenne máskor is ilyen (ne legyen), vagy más is jár így, készítsetek dátummal ellátott fényképeket. Egyet mindenképpen akkor amikor az áramszünet bekövetkezik vagy amikor azt észlelitek és párat akkor amikor megtörtént a baj és ki kell dobni a cuccot (hűtőben, hűtőn kívül, lefotózni takarítás előtt az üres hűtőt (belefolyt, stb).

5. hamyka (válaszként erre: 1. - 1baba2012)
2013. márc. 24. 09:36

Szia :)


Kíváncsi leszek hogy fognak-e fizetni, nem körbe röhögni akarlak de én csalódtam a házbiztosításban, na ugyan nekem nem groupamás volt hanem Aegon, igaz anyu nevén....


a lényeg az hogy 1x fizettek a tetőre harminc valahány ezret azzal a feltételel hogy többet nem jön ki írjam alá, persze azóta is beázok azóta sem tudtam megcsináltatni, anyu elesett adtak esetenként 6-8 ezer ft-ot és jó napot, én csak azért nem perelem be őket mert nem éri meg, a vége az lett hogy mondtam anyunak hagyuk ott őket szemetek, alig fizetnek a házra, szegény ház meg reped összevissza :(


Miest meg tudsz valamit írj!!


Ja és kérdezd már meg nekem hogy repedésre fizetnek-e mert nagyon jó lenne


üdv még 1x, és ird majd meg a fejleményeket

4. 9d7907a17a (válaszként erre: 3. - 1baba2012)
2013. márc. 24. 09:36
Még az sem biztos, hogy a jelenlegi körülmények között kimennek, lehet, hogy csak jön egy telefon, hogy x összeget tudnak ajánlani elfogadjátok-e.
3. 1baba2012 (válaszként erre: 2. - 9d7907a17a)
2013. márc. 24. 09:32

Köszönöm szépen a segítségedet!

Akkor valószínű, kijön a szakértő?Juj, hát ha telefonon, ilyen sokára tuja felvenni a kapcsolatot ,akkor kijönni mikor fog tudni...

minden bejelentett több ezer helyre kimennek? :-(

2013. márc. 24. 09:28
Amíg reálisnak tűnik a bejelentett károd, márpedig egy fagyasztót feltételezve ekkora mennyiség reálisnak tűnik, akkor a bejelentéskor kapott megsemmisítési felhatalmazás miatt a biztosítónak kel bizonyítania ha még is úgy gondolja, hogy biztosítási csalást akartok elkövetni. Nagy valószínűség szerint a kárszakértő megtekinti a fagyasztót, hogy nem-e egy évek óta nem használt, illetőleg működőképes darabról van szó és ennyi. Elméletileg a kárszakértő által leadott papírokat követő 15 napon belül fizetnek. De erre vonatkozó információt kell találnod a szerződésed mellé kapott ÁSZF-ben.
2013. márc. 24. 09:18

Groupama biztosítónál van lakás-biztosításunk, sajnos az utóbbi napok áramkimaradása miatt leolvadt a fagyasztónk és jeleztem a biztosító felé, hogy kb. 40-52kg hús tönkrement! A biztosításunk kiterjed erre is, mert nem egy alapbiztosítás.

A hölgy mondta, hogy ne tartsuk meg a megromlott húst, mondtam, hogy már elvittük itthonról!

Még nem vette fel a árszakértő a kapcsolatot vele-sok a kárbejelentés, csúsznak - most ő ki fog vajon jönni, de hogyan bizonyítsam, hogy kár megtörténtét? Mennyi idő múlva fizetnek!?

Aki jártas ebben, kérem segítsen!

1 2 3 4

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook