Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » A hitelmoratórium vonatkozik ránk ebben az esetben? fórum

A hitelmoratórium vonatkozik ránk ebben az esetben? (tudásbázis kérdés)


1 2
13. szőkelédi (válaszként erre: 12. - Szőkelédi)
2020. jún. 12. 16:06
Fizeted akarna lenni 🤭
12. szőkelédi (válaszként erre: 10. - Levarosbukta)
2020. jún. 12. 16:05
Fizetés tovább vagy kérted a segítséget ? Nem értem mire jó szórakozni az ügyfelekkel. 2 teljesen ellentmondó jogszabályt írtak.
2020. jún. 12. 16:04
Kaptam választ ,szokásos hablaty...ha akarom ,ha nem ez van , mindenkinek jár a moratórium. De akkor miről kellett nyilatkozozni ? Hiszen nem tehetünk mást,de tök jó mert majd jön a kamatos kamat pfff☹️
10. levarosbukta (válaszként erre: 8. - Szőkelédi)
2020. máj. 12. 07:22

Én is erstés vagyok, nekem hitelkártyám nincs csak folyószámlahitel. De azt mindjárt az elején netbankon keresztül le kellett nyilatkozni akarom fizetni vagy nem akarom.


Mi a másik kérdés?

9. 9e9543800f (válaszként erre: 8. - Szőkelédi)
2020. máj. 11. 19:35
Nem tudom, Erste nem ismerős. Nálunk e-mail nem működik,"banktitok" miatt nem írnak konkrétumot.
8. szőkelédi (válaszként erre: 7. - 9e9543800f)
2020. máj. 11. 19:14

De nincs is mit feldolgozni,hisz nem kértem 😆. Igen előbb utóbb...van egy visszahívás kérése lehetőség, írok e-mailt, kivonatokat scannelve elküldöm,hogy tudják miről van szó. Majdcsak lesz valami .


Lenne még egy Erste bankos kártyával kapcsolatos érdekesség is . Nyissak új fórumot ?🤔

7. 9e9543800f (válaszként erre: 6. - Szőkelédi)
2020. máj. 11. 19:09
Lehet "lassú az átfutási/feldolgozási idő". Vagy telefon, vagy személyes. Előbb-utóbb rendeződik.
6. szőkelédi (válaszként erre: 4. - Várigigi)
2020. máj. 11. 18:55

Köszönöm, én is most a bank oldalát nézem .

De ez a hitelkártyákra nem vonatkozik,nincs további teendő.


"Hitelkártya esetén, ha az eredeti szerződési feltételeknek megfelelően továbbra is szeretné fizetni kintlévőségét, akkor az eddig megszokott módon tudja rendezni. Bankunknál a hitelkártya esetében nem kell külön nyilatkoznia."

5. szőkelédi (válaszként erre: 3. - 9e9543800f)
2020. máj. 11. 18:53
Telefon nem ? :O :D 2x15-20 perc és csak zenélnek . Nem szeretnék a végén ÚJRA fizetni amit már egyszer befizettem ,nem értem miért a jóváírás ,hisz ez olyan ,mintha a bank tenne nekem szivességet .
2020. máj. 11. 18:52
A bank honlapján intéztem én is emailben. Nyilatkozni szükséges, ha továbbra is fizetni szeretnéd. Ellenkező esetben úgy veszik, hogy élsz a moratórium adta lehetőséggel és nem vonják.
3. 9e9543800f (válaszként erre: 1. - Szőkelédi)
2020. máj. 11. 18:48
E-mail nehézkes.
2. szőkelédi (válaszként erre: 1. - Szőkelédi)
2020. máj. 11. 18:38

Ha élni kíván a moratórium lehetőségével, nincs szükség külön nyilatkozat tételre. Bankunk nem fogja korlátozni kártyahasználatát, és késedelmi díjat sem számít fel.


Ha az eredeti szerződési feltételeknek megfelelően továbbra is szeretné fizetni hitelkártya kintlévőségét, akkor az eddig megszokott módon tudja rendezni. Bankunknál a hitelkártya esetében nem kell külön nyilatkoznia.


Kérdésem : Miről nyilatkozzak ,vagy miről ne nyilatkozzak ?

2020. máj. 11. 18:35

Sziasztok ! Szeretnék segítséget kérni,elsősorban olyan fórumtársaktól,akik hitelkártya tulajdonosok.

Én lennék ennyire értetlen,vagy nem tudom mi van most 🤔😁

Eddig nem is foglalkoztam vele ,de ma a kezembe került a hitelkártya kivonat . Az elszámoláson szerepel egy olyan tétel,amit befizettem ,de jóváírták a moratórium miatt illetve mínusz előjellel szerepel. De én ezt nem kértem ,továbbra is rendesen szerettem volna törleszteni ,hiszen nem egy egetverő összeg. Bankot nem hívom ma már többször, megpróbálom e-mailben hátha sikerrel járok .

Bemásolom a rendeletet. Ezt a részét nem értem . Nem érti az egész család . Köszönöm a segítséget 😊

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook