Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? fórum

DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? (tudásbázis kérdés)


1 2 3 4 5 6 7
2015. szept. 23. 17:30

Ha nagy csomagot hoznak minden esetben rinyálnak, hogy nehéz. Ma is hoztak egy 25 kg-osat, a csávó már rinyált, hogy baromi nehéz a csomag és megpróbálja becipelni. :OO Mondom mi van?

Mit gondolt, hogy nő létemre majd én fogom bevonszolni? Amúgy csak pár méterről volt szó és nem ez az első eset. Kivette a csomagot és kérdeztem tőle, ne haragudj, szerinted ez a nehéz csomag?? Szánalom.

38. bowie
2015. szept. 23. 17:27
Én is szeretem őket. :) Sosem volt még gondom velük.
2015. jún. 17. 09:06
Muszáj nekem is írnom, mert nem tudom, hogy lehet ennyi ellentmondás a vélemények között. Lehet az is számít melyik depótól jön a csomag. Szögezzük le, hogy az enyém a szegediből jött. Összesen 4 e-mailt kaptam. Az első kettő a megrendelt termék oldaláról jött, a másik kettő a dpd-től. A dpd-től az első emil a szállítás előtti napon, hogy a H&M csomagot adott fel nekem. A második másnap, hogy 8:50 és 9:50 között szállítja ki a futár. 8:50-kor be is futott a hangsúlyozom KEDVES futár, mert az volt, de előtte 5 perccel felhívott, hogy ő jönne ott vagyok-e, bediktálta a fizetendő összeget is, mert utánvétes volt.8:55-kor kávét szürcsölgetve bontogattam a csomagomat, ami tökéletesen épségben volt (sminktermék). Én elégetett vagyok. :) A H&M webshopja is korrekt, ha valaki fontolgatná a rendelést. :) Én ráadásul a mobil app-al rendeltem. :)
2015. máj. 29. 07:39
Több alkalommal szállították ki az édesanyám általlt virághagymákat. Nem volt gondunk - eddig.
35. pilula
2015. máj. 28. 19:41
Szörnyű, 1 hét alatt 2x reklamáltam. Szinte eredménytelenül. A futár aláhamisította a nevemet és bedobta a lépcsőre a csomagot. Máskor visszavitte, mert nem voltam otthon. /hamarabb jött/. :(
34. smekkerke (válaszként erre: 33. - Szalki madonna)
2015. máj. 27. 20:35
Szia!Én odáig nem jutottam ezzel a gyökér céggel hogy a kezükbe adjam a csomagot mert az ügyfélszolgálatot szinte lehetetlen elérni,ha meg eléri az ember olyan rugalmatlanok és flegmák hogy a bicska kinyílik az ember zsebében!Nem lehet velük lefixálni időpontot,ücsörögjél itthon egész nap és várjál rájuk,persze ma kellett volna jönniük de se hívás se futár...holnap lemondom a nagy szolgáltatásukat és elküldöm MPL-lel inkább de a FOGYASZTÓVÉDELEM kap egy levelet az már 100%! Oda fordulj te is mert azok helyre fogják tenni őket...remélem!!
2015. ápr. 3. 13:48

Én többször szállittattam a DPD-vel .

Nem dicsekedhetek. Törött készlet,törött lábú bútor.A csomagot átvételkor nem nézhettem meg,igy reklamálni sem tudtam, de legutóbb csempét szállitottak amit ripityára törtek és azt válaszolták,hogy az Ő szerződésükben az van, hogy a törött árúért nem fizetnek, ha az nincs jól becsomagolva. A termék gyári csomagolásban volt, ha az nem felel meg akkor a futár át sem vehette volna az árút.Amikor a szállitást megrendeltem, csempére kértem a fuvart ,akkor is kellett volna jelezni,hogy csak a saját csomagolásukban veszik át.A károm 100ezer Ft,amiből a fuvarköltséget 43ezer Ft vissza fizetik a többit nem . Hol tudok reklamálni ebben az ügyben? Választ előre is köszönöm.

32. Lanvin
2014. dec. 19. 20:32
Eddig háromszor szállíttattunk a DPD-vel (Mo.-Hollandia), nem volt problémánk velük.
31. asuka_
2014. dec. 19. 17:37
DPD-vel küldtem el vásárlómnak a megnyert komódot, összetörve, lábát kitörve, fogantyúkat letörve kapta meg! Soha többet DPD-vel nem szállíttatok semmit!:((( Szörnyű!
30. kristo_f (válaszként erre: 29. - Sunshine27)
2014. dec. 12. 16:59

DPD-vel küldtem volna valamit, de észrevettem hogy nem szerződött ügyfélnek, valami 1500Ft a "szerződési dij" elsőnek

Hogy van ez pontosan, így?

2014. dec. 12. 09:51
Sziasztok! Nekem pont most van egy rossz tapasztalatom a DPD-vel! Visszahozták a nagy csomagomat amit egy olyan vevőmnek küldtem akit ismerek!Azt a címzést tették a dobozra hogy visszautasították a csomagot!Beszéltem az illetővel akinek küldtem(jelzem előre kifizette és ismerem is) hogy ez van és mondta hogy egész nap várta a futárt és nem ment hozzá ráadásul még hívni se hívta!Írtam emailt a DPD-nek, nem reagáltak rá felhívtam ma és 5 perc várakozás után végre felvették és csak annyit tudott közölni a hölygemény hogy irjak emailt és kivizsgálják!Kb 30nap!Hát köszi addig meg várjon az illető a csomagjára!nagyon remélem hogy visszafizetik a fuvadíjat nem hiszem hogy egy ilyen cégnek a DPD-nek 1490FT-on mulik a becsülete!ráadásul heti 5-6csomagot mindig adok fel náluk de ezek után amig nem ismerik el a hibájukat többet nem is fogom és mindenhol leirom a véleményemet hogy seki ne vitessen velük csomagot mert a futárok nem viszik ki a csomagokat csak rábiggyesztik a 015-ösz kódot hogy visszautasította az illető!Én bíztatok mindenkit az MPL-es futárra vagy a GLS-re bár az drágább de hát innen is látszik hogy olcsó húsnak híg a leve szokták mondani!a DPD hanyatlóban van és kívánom hogy menjenek csődbe!!!És természetesen nem egy comagom volt amit nem vittek ki időben időhiány címen meg aznap nincs szállítás címen vagy épp valami más okból!Hát köszi,de abba nem gondolnak bele hogy nem véletlen küldöm aznap és akkor mert az illető aki átvenné a csomagom csak aznap lesz otthon!De hát mit várunk ezektől!??Szánalmas!!
2014. dec. 7. 12:01
A negativ jelzések biztosan valósak: 3-4 szállításból kétszer csúsztak! Egyszer csak egy napot, másik alkalommal a jelzett nap utáni napon sem kaptam meg a csomagot!Holott a gk.vezető telefonon jelezte, hogy: "ma hozni fogom!" Sőt felajánlotta, hogy találkozzunk valahol, s ott át fogja adni! Helyette 16.40.-kor bevonult a telephelyre.APAGE SATANAS! helyett: APAGE DPD! a TÁVOZZ SÁTÁN! helyett TÁVOZZ DPD! Ismerőseim ( barátaim) is számoltak be hasonló gondokról a DPD-vel kapcsolatban! A GLS-sel, R.SPRINT-tel soha nem volt gond! Köszönöm az olvasók megtisztelő figyelmét!
2014. aug. 15. 08:48

A DPD-nél dobálják keményen a csomagokat, saját szememmel is meggyőződtem róla. Hiába írod rá hogy törékeny, nem érdekli őket. Kiszállítottak egy új laptopot, a dobálás miatt 65000 Ft-ba került a képernyő csere. Számlával tudom igazolni, jegyzőkönyv is készült. Rendeltem egy kapálógépet 145000 Ft-ért, és a hajtómű alumínium része hanyag szállítás miatt törötten érkezett meg hozzám, 26000 Ft. volt a károm. Rendeltem egy pálinkafőző berendezést Pestről, az üst behorpadt, a réz cső elgörbült, a sisak horpadtan érkezett. Ezért felutaztam Pestre, és kicserélték a boltban. Mindenesetre ott is köpködtek a szállítókra. Itt útiköltség, és pályadíj 15000 Ft. volt, ennyi a károm. Rendeltem egy gázzsámolyt, a komplett termoelem szelepestől letörött róla szállítás közben. Majd megütött a guta. Jegyzőkönyv, bosszúság, csere. Ha megsértenék ezzel bárkit is vállalom, s a nevemet is adom hozzá. Köszönöm kedves DPD futárszolgálat a rendkívül hanyag és trehány munkát. Csoda hogy ezért még fizetést is felvesznek. És még mindezek felett ha pl.: 9100 Ft-ra jön ki a számla, és 10 ezressel fizetek, nem akarja visszaadni a 900 Ft visszajárót, mert nincs aprója. És még meg sem köszöni a pofátlanul kierőszakolt borravalót. Mivel az utak jók, autópályán kell pl.: hozzám szállítani, kizárólag ezek a bosszúságok a barbár rakodás, és szállítás következményei. Annyira bosszús vagyok miattuk, hogy laptopot ragadtam, és muszáj volt ezt megírnom, mások is okuljanak, és ne rendeljenek nagy értéket semmit. Soha még semmit nem sikerült ép dobozban átvennem. A szállítás előtt láttam fényképen a dobozt, mikor feladták a Pesti cégek, és hibátlan, szép csomagolással indítottak, mire ideért, itt ott kilyukadt doboz, és törött termékek. EZ A DPD. Minősíthetetlen, barbár munka.

Az átvételnél meg először fizetni kell, kidobja a csomagot, és elviharzik mint a szél. Utána már hiába telefonálok, senki nem tudja ki volt a szállító. Fizetés előtt meg nem bonthatom ki a csomagot. Remélem másnak jobb tapasztalatai lesznek mint nekem, de én minden szállításnál csalódtam,(károm keletkezett) és leírtam őket. Ennyi.

26. loach (válaszként erre: 1. - Pritta)
2013. dec. 19. 14:27
Évek óta kapok csomagokat, amelyeket a GLS kézbesít hibátlanul, és azt hittem a DPDnek sem okozhat problémát, egy egyszerű csomag kézbesítése. Meglepődtem, amikor az SMS-t kaptam Önöktől a kézbesítésről, és arról, hogy esetleg más napon kérném-e a csomagot, hogy lám, fejlődik a magyar szállítóipar is. Az SMS-re 1,5 órával később válaszoltam, illetőleg a kapott emailben is megerősítettem, hogy a csomagot nem másnap, hanem egy nappal később később, szerdán kérném kikézbesíteni. Legnagyobb meglepetésemre kedden hívott a futár, hogy itt lenne a csomag.Gondoltam semmi gond, majd vele megbeszélem, hogy szerára kérném a csomagot. Ő ígéretet tett annak szerdai kézbesítésére, ám a szerdai napon nem hívott. Ma megpróbáltam felvenni a kapcsolatot az Önök cégével, ám a tájékoztató emailben küldött telefonszámok közül egyik sem kapcsolható. Felkerestem a cég honlapját, ám a telefonszámok java ott sem elérhető, amely pedig kicsörgött, ott egy automatát hallgattam 5,5 percen keresztül, majd megszakadt a vonal, és egy postafiók jelentkezett be. (Itt szeretném jelezni, hogy az angol kiejtése a felvételen hallható hölgynek finoman szólva is röhejes.) Ennyit az ügyfélszolgálatukról is.
2013. júl. 12. 14:22

Hello!

Sokat rendeltem már futárcéggel, de eddig csak GLS, MPL és UPS futárszolgálattal volt dolgom. Mindig rendben megjött minden, délelőtt 9-11 között mindig itt vannak.

Tegnap viszont egy webshopból rendeltem, ami a DPD futárszolgálattal küldi a csomagokat, kaptam is email-t, hogy ma jönnek 8-18 óra között. Csomagkövetés szerint 6:47-kor megérkezett a csomagom a városba, 7:25-kor pedig kézbesítésre kész jelzést kapott. Eddig semmi hír a csomagról, itthon ülök reggel óta, hívni nem hívnak, nem csönget senki. Most néztem utána a tapasztalatoknak és sokan írják, hogy nem hozzák ki a csomagot aznap, amikorra ígérik, úgyhogy már le is mondtam a csomagomról, mert nem hiszem el, hogy 7 óra alatt egy kisvárosban nem képes kézbesíteni a csomagomat... Lehet majd jellemezni a futárcéget egy linken, hát gyönyörű jellemzést fog kapni a cég és ha hívni mernek, akkor el lesznek küldve a fenébe. Nekem fontos lett volna nagyon ez a csomag, de ezek után 100%, hogy nem rendelek olyan helyről, ahonnan ezzel a futárcéggel szállítják a csomagokat, mert megbízhatatlan...

24. userka
2013. júl. 8. 22:31

Az elmúlt hónapban 3 csomag ment külföldre a DpD által, kettőt ismerősöm küldte, egy hangfalpárat (2db) pedig én. Az ő egyik csomagja, ami Németországba ment, erős sérülést szenvedett, a hangfalpár amit Olaszokhoz küldtem, szintén. Csomagolásról annyit, hogy sok-sok év tapasztalata áll mögöttünk, tehát maximális, pláne ilyen esetben, amikor az ember renomája is latba kerül, ha az E-bay-en ad el és sok múlik az értékelésen. Kezdem a hangfalpárral: átvétel másnapján Olasz ügyfél küldi a fotókat a sérülésekről, melyeket a hangfalpár szenvedett (értékes, 1976-os Tannoy-okról van szó), sarkak leverődve, egy helyen pedig be is repedt a fa. A hangszórót kivéve a vasmag hátuljáról leesve a felirat tábla, a központosításnak is annyi. Használhatatlan lett. Ilyen sérülések csak nagy behatástól keletkezhetnek, ami a csomagoláson nem kell, hogy látszódjon. Erre, és arra hivatkozva, hogy a futár előtt nem bontotta azonnal és nem készült jegyzőkönyv, a kárigényem nem jogos, holott felém a vevőnek kárigénye van, teszem hozzá, jogosan.

Pontosabban nem felém jogosan, hanem a keletkezett kár miatt, amit nem én okoztam, hanem a szállító cég. Másik esetben, mivel ott a vevő kb. 10 nap elteltével jelezte a sérülést (erősítő és rádiótuner szenvedett brutális behatást, fotók szintén jöttek), a panaszbejelentést követően szinte azonnal elállt a DpD bármilyen kárenyhítéstől, mert nem bizonyítható, hogy a szállítás alatt keletkezett a sérülés, DE! a csomagot nyitott állapotban vették át a feladóhelyen, ki kellett venni a dobozból, tehát meggyőződtek a rendes csomagolásról és állapotról! Tehát, kérdem én: minek van biztosítva a csomag 520-euróig minden csomag esetében, ha mégis úgy bánnak velük, mint a ronggyal, miért nincs külön "törékeny" opció sérülékeny(ebb) csomagra? Ezen kívül a vevőnek nem kötelessége egy kapott csomagot azonnal kibontani, átvizsgálni egy türelmetlen futár előtt, mi van akkor, ha nem is ő veszi át, mondjuk egy női családtag, gyerek, mert ő nincs is otthon, hozzátéve, hogy -mint olvastam-, nem értesítik a címzettet kiszállítás előtt....Mindenki jól gondolja meg, hogy szállíttat-e ezzel a céggel? Hozzáteszem, hogy talán a legolcsóbb nemzetközi szállítócég.

2013. márc. 18. 18:15
Én egyáltalán nem vagyok velük megelégedve. Múlthéten hétfőn kaptam az emailt, hogy nálunk van a csomag, ahhoz képest még ma sem kaptam meg :S Négyszer telefonáltam már nekik, egyszer belevigyorogtak, aztán beszéltem velük, aztán rámrakták a telefont és megint beszéltem velük. Ma 6 óráig ígérték, hogy mindenképpen megkapom, nem tudom melyik idő szerinti 6 órára gondoltak...:S De tanultam belőle, velük soha többet!!!
22. bearing (válaszként erre: 1. - Pritta)
2012. febr. 21. 18:16
Külföldről érkező csomagot (Hermes) szállították ki. A csomagot a szomszéd vette át kibontottuk ÜRES. Persze tudom, hogy azonnal átvételkor kell kibontani, de hát nyilván ezt nem tette meg. Nem is igazán ez bosszantott, hanem az, hogy azonnal felhívtam az ügyfélszolgálatot az ügyintéző lerázott azzal, hogy ők a feladóval állnak kapcsolatban, bejelentést csak ő tehet, végig sem engedte mondani. A csomagban egy 500EUR-es óra volt. EZ A MÁSODIK ALKALOM, karácsony előtt egy 700UER-es órám tűnt így el. Az egyik Németországból jött a másik Ausztriából, így azt feltételezem, hogy a tartalom Magyarországon tűnt el.
2011. jún. 28. 16:56

Nem túl jók az adminisztrációban. Küldtek egy mailt, hogy másnap hozzák a cuccot a lakásomra. Felhívtam őket, hogy napközben leginkább dolgozok, így hozzák a melóhelyemre. Másnap megint kapok egy levelet, hogy akkor ma hozzák a lakásomra. Megint telefon, egyeztetés, azt mondják, hogy nyugodjak meg, a levél nem számít(?), oda hozzák, ahová mondtam, a melóba.

Na persze ezek után pedig délután hív a futár, hogy ott van a lakásom előtt...

20. martin3 (válaszként erre: 1. - Pritta)
2011. jan. 19. 21:32
megbízható és pontos, és gyors!
19. benvik (válaszként erre: 18. - Benvik)
2011. jan. 19. 18:55
És akkor ennyit a DPD-ről. Fel sem hívtak, meg semmi, és a rendeléskövetésbe meg odaírták, hogy ilyen cím nem létezik. Teljesen tökéletes a cím, minden futás idetalál, amelyik nem, az felhív és kész. Holnap ezek amit kapni fognak, nem teszik a kirakatba....
18. benvik
2011. jan. 19. 18:22
18 óráig kellett volna ideérniük, semmi. Ilyenkor azért az lenne a minimum, hogy felhívnak. Itthon ül az ember egész nap miattuk, és akkor még egy telefont sem képesek megereszteni.
17. benvik
2011. jan. 19. 16:02
Én éppen most várom őket. De ezek szerint nagyon megnézem, hogy mennyi pénzt adok. Nekem küldetek e-mailt, hogy ma jönnek, ha nem jó, akkor küldjek e-mailt, hogy mikor lenne jó nekem.
16. nbuli (válaszként erre: 1. - Pritta)
2011. jan. 19. 15:46
Nekem egy elég negatív tapasztalatom van a DPD futárszolgálattal kapcsolatban. Egyik reggel előzetes értesítés nélkül beállított a futár a webshopban vásárolt termékekkel. Jeleztem neki, hogy a pontos számla összeget nem tudom odaadni, mert csak nagy címleteim vannak. Erre ő azt felelte, hogy nála semennyi váltó pénz sincs ezért váltassam fel. A számla pontos végösszegéhez 5000 Ft hiányzott (borravalóval), de váltási huzavona miatt vmiért bennem az rögzült, hogy egy 20000 Ft-t fel kell még váltani két 10000 Ft-ra és úgy tudom csak odaadni a hiányzó pontos összeget. Elmentem hát felváltatni a 20000 Ft-t. A sikeres váltás után visszamentem a futárhoz és odaadtam neki a 15000 Ft-t (1db 10000 és 1db 5000). Ő eltette a pénzt, egy nagyot köszönt és elment. 10 perccel a távozása után esett le nekem a tantusz, hogy 10000 Ft-tal többet adtam a futárnak a kelleténél. Hívtam is gyorsan a DPD, ahol elmondtam a problémámat az ügyfélszolgálatosak, aki egy kis várakoztatás után kapcsolta a futárt, hogy beszéljem meg vele. A futár persze letagadta, hogy nála 10000 Ft-tal több lenne és egyszerűen lecsapta a telefont. Ezután még kétszer beszéltem az ügyfélszolgálattal, de csak a vállukat vonogatták és közölték, hogy nem tudnak semmit se tenni (se visszaküldeni a futárt, se a futár elérhetőségét megadni). Annyit tudnak tenni, hogy szólnak a futárnak, hogy hívjon fel engem. Persze a futár nem jelentkezett. Eszembe jutott, hogy engem a futár reggel hívott amikor kiszállította a csomagot. Felhívtam hát, hogy ismét beszéljek vele. Flegmán és arrogánsan közölte, hogy nincs nála a keresett 10000 Ft s reméli, hogy többet nem hívom és letette.
2011. jan. 3. 10:26

nekem is, csak +++

ha nem vagy otthon telefonon egyeztetve maskor hozzak ki stb. egy dologra kell figyelni, ha valaki nem jelentkezik a cuccaert es nem tudjak elerni sehogy sem akkor ripsz-ropsz visszaviszik, nem orizgetik a vackat.

2011. jan. 3. 09:31
Évek óta dolgozom velük, soha semmi probléma nem volt. A csomag mindig időben és sértetlenül megérkezett :)
2011. jan. 3. 07:28
Csak jó tapasztalataim voltak velük.
2011. jan. 2. 21:23
jó, de nekem a sima postával sem volt soha semmi gond, akárhonnan jött :-)
11. pritta
2011. jan. 2. 21:01
Köszönöm szépen a válaszokat mindenkinek!
2011. jan. 2. 21:00
nekem külföldről jött csomag és oké volt, nem volt hibája át sem volt ázva.. csak itt a magyar mentalitás kiütközött... nekünk kellett elmenni a depóba érte mert a futár állítólag nem találta a címet.... de amúgy okék
1 2 3 4 5 6 7

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook