Chevrolet Lasetti problémám van, tudna egy autószerelő segíteni? (tudásbázis kérdés)
Úgy tudom, 2005-ös. Igen, szokott rángani is, de az még nem zavaró, mint ahogy a sárga kigyulladás sem, mert sokaknál olvastam is, hogy az típushiba ennél a kocsinál.
Ami az életveszélyes, hogy menet közben hirtelen kigyulladnak pirosan az olaj, az aksi jelzők, nem fog a fék, nem fordul a kormány! Lehet, hogy rángat előtte, de nem minden rángás után csinálja meg és nem is minden nap! Kb. 2 hónapja csinálta először, aztán volt, hogy egy hét is eltelt, mikor újra, akkor vittük szerelőhöz először. Hibát nem mutattak ki. Hazavittük, nemsokára megint megcsinálta a kocsi ezt a hirtelen blokkot (ez a legjobb szó rá, leblokkol). Mindig sikerül félregurulva megállnom (nagy nehezen), s aztán simán újra elindult, csak én úgy gondolom, nem mindig lesz ilyen szerencsém, s nem csak magamra, de másokra is veszélyes vagyok így.
Szóval visszavittük a szerelőhöz, aki arra gondolt ezúttal, hogy a tanknál be kell építeni valamit, ami 8000 ft volt, hogy érzékelje a benzint. Megtettük. Tegnapelőttig nem is volt semmi... de most megint előjött a dolog :(((
A szerelő azt is mondta, ha továbbra is megcsinálja - mivel a gép, amit rákötnek, semmit sem mutat ki, csak azt tudná csinálni, hogy ő használja egy hétig a kocsit, hogy lássa, hogy mi van... hát erre még nem vittük el, nem tudom, volna-e értelme?
Kb. mibe kerül egy ilyen teljes átvizsgálás???????
Felmentem a lasetti klubba, de nem tudok regisztrálni, mert mindig hibásnak adja ki a legvégén a kódot. Megőrülök!
Olvasgatom őket, mindannyiójuknak van a sárga hibajelzés és rángatás (ezt még nem is írtam, nekem is), ill. a torpanás. De hogy ez pontosan mit takar, nem tudom megkérdezni, mert nem enged be a rendszer! :((((((((((((((
A férjednél nem csinálta?
Úgy jártál mint gyakran a varrodába szoktak, ha valami kehe van a géppel. Mikor a műszerész odamegy, annál minden jól működik.
Ez a "Sell" nem tesconál van mondjuk.
Igen, ahogy írod, amikor 90-el mentem és kiadta ezt a hibát, hogy se fék, se kormány nem működött, az a szerencsém volt, hogy éppen nem akart senki kikanyarodni a községből, ahova én meg bekanyarodtam jó nagy ívben a hiba miatt, majd hagytam, hogy a kocsi kihúzódjon a padka mellé, amíg meg nem állt. Igen, ez így életveszélyes, nem csak magamra, de másokra nézve is, így nem használhatom.
S tudjátok mi a furcsa? A férjemmel cseréltünk a minap kocsit, nála nem jött elő a probléma! Legelőször, mikor mondtam neki, el sem hitte, talán még másodjára sem, azt mondta, hogy biztos az én vezetési hibám. Őszintén, annak jobban örülnék, de nem az, mert mondom, szabályos 90 km/óránál is hipp-hopp megcsinálta már. Egyébként meg, a legtöbbször, mikor bemegyek a körforgalomba. S van ott egy szakasz, még előtte, amikoris villogni kezd ez a sárga gomb (ami egyébként folyamatosan világít más Lacettikban is! - 2 ismerőst is tudok, akinek ez a sárga világítós "cső" a problémája, vagyis a hibajelzője, csak a szervízkönyvében más és mást ír le).
Igen.. A teso már selles..
Az oroszlányhoz megy.. adzsip...
Visszautalva az EGR szelepre
Utánaolvastam, lehet hogy ő a ludas mégis
Bekoszolódás, beragadás esetén annyira elrontja a levegő/benzin keverési arányát, hogy leállhat az autó
Nos, ilyenkor persze nincs szervó rásegités
Ugyanakkor!! Motorleállás esetén is kellene fék"szervó" tartaléknak lenni, pár fékezésig.
Ismétlem, ha a szerelő ilyen hibával kienged a forgalomba, baleset esetén "bűnténnyel gyanusitható"
Mintha én villanyász, egy életveszélyes helyzetben nem javitanám ki, vagy nem kérnék kollegátol segítséget a megoldásban és áramütés lenne a vége
A szerelő nem tudja mi baja "
Többet ahhoz a szerelőhöz ne menj!
Ez életveszélyes! Gondolj bele, azt mondod a szerelőnek hogy elment a fék és a kormányszervó-rásegités- és ő elengedett a forgalomba hogyhát nem tudja
Vazze, ott van a nagy szervizkönyv a polcon, ha hülye hozzá , hivja oda a főnökét
Vidd el egy másik szervizbe, illetve inkább valami profi sofőrrel vitesd el, aki kivédi az ilyen hibát ha előadódik odamenet
Alant ajánlották a Lacetti-klub oldalát
Ott is előadhatod a gondodat
Az EGR szelep az a károsanyag CO kibocsátásért felel, attol a kormány és fékrásegités nem megy el
Itt találtam egy Chevro fórumot, itt írnak a sárga lámpás problémáról. Valami szelep beragadt, és leszabályozza az elektronika az injektort.
Megnéztük már:) nálunk kipufogóhibát ír le. Ez okozná??? Azért írom, hogy nálunk, mert anyóséknak is ilyen autója van, náluk meg lamda szonda hibáját, az ismerősünknél meg egészen mást :(
Egyébként jó kis autó, sajnálnék megválni tőle, de ez így életveszélyes. Igen, én is úgy vagyok vele, hogy most busszal járok.
A sárga hibajelző lámpa szokott kivillani és jelezni (de ez más Chevrokon is kivillan, ahogy hallom), eddig nekünk sem okozott semmi gondot, csak kivillant.
Ami ijedtségre ad okot (sőt, nekem már rettegésre), hogy hirtelen fogja magát, nehézzé válik a kormányozás, a fékezés (már csak óvatos félrehúzódásra van ilyenkor lehetőség), s a kijelzőn pirosan mutatja az akkumulátort, ill. szintén pirosan az olajos kannát. Eddig szerencsém volt, mert félre tudtam állni, de mi van, ha akár 80-al megyek (mert olyan is volt már, hogy akkor állt le!) és nekimegyek az előttem levőnek, mert nem tudok félreállni?? Vagy akármi. Lassan már minden héten visszük a szerelőhöz, ráköti a számítógépes műszerét, de semmi. A múltkor kocsit cseréltem a férjemmel, nála nem volt semmi. Már azt hittem, vezetési hibám, de nem. Szóval el vagyok keseredve, mert sok minden kiesik így..
Igen, benzines. S volt már kötelezőn.
Megy a kocsim, s miután ezeket megcsinálja, újra lehet indítani rögtön, csak hát megcsinálja. Nem minden nap, de úgy veszem észre, bármikor előfordulhat, s a szerelők számítógépe nem mutat ki semmit.
Benzin? Az lehet.. Motorozik a férjem, és Ő se megy az egyik kúthoz.. Jobban füstölt, vagy mit tapasztalt. :((
( én ebbe nem szólok bele Ő tudja )