Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Állás keresés, pályakezdők, mit kezd az ember egy kopasz szakmával vagy akár érettségivel? fórum

Állás keresés, pályakezdők, mit kezd az ember egy kopasz szakmával vagy akár érettségivel? (beszélgetős fórum)

1 2 3
2010. júl. 22. 22:50

Az embernek el kell tudnia adni magát...sajna ez a lényeg itthon.

A másik szempont,amit én mindenkinek ajánlok,hogy mérje fel a céget mielőtt elmegy akár állásinterjúra.

Nekem nagy szerencsém van az új munkahelyemmel,mert tudnak a 2 gyerekről,a csontvelő rákról,és simán fölvettek,sőt minden segítséget megadnak amire szükség van. Nem csalnak adót,csak a javunkra(túlóra zsebbe megy).

Viszont sajnos az a tapasztalat,hogy itthon csak az tud normálisan megélni,akinek van elég kezdőtőkéje és egy jó ötlete,hogy vállalkozóként keresse kenyerét.

2010. júl. 22. 22:46
én is pályakezdő vagyok 2 szakmával, de még nem kerestem állást, de valamit majdcsak találok ami megfelelő lesz.
2010. júl. 22. 22:46
Jó tisztelet kivétel.
3. pethoevi (válaszként erre: 1. - 6141e32a6b)
2010. júl. 22. 22:46
szánalmas ez az ország...
2010. júl. 22. 22:46
Mai Magyarországi helyzet ha átlagban mondjuk. Legyél csinos de még ne legyen gyereked 25, 30 évesnél ne legyél idősebb ja és legyen sok munkatapasztalatod. Szerintem ez szörnyű.
2010. júl. 22. 22:43
Az egyik ismerősöm volt a munkaügyi központban azt tudni kell róla, hogy most végezte el az iskoláit. De szerintem most lényegtelen is, hogy milyen vézettsége van. Mert ahogy leült a székbe ott azonnal a kedves hölgyemény közölte vele, hogy a ugye tudja, hogy munkát úgy sem tudunk önnek ajánlani. Hát szegény mit mondjon azt mondta tudom. De mindezt anélkül mondta, hogy tudta volna milyen végzettsége van. Hát akkor kérdezem valakinek van-e esélye itthon elhelyezkedni bárhol főleg ha pályakezdő. Ezt azért mondom mert most én pályakezdő vagyok. Igaz még szeretnék tanulni, (szerecsére nem itthon. ) Mi a véleményetek erről?
1 2 3

További ajánlott fórumok: