Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - 3 hónapja hagytam abba a fogamzásgátlót, azóta megszakított közösüléssel "védekezünk". Lehetek terhes?

Kategória: Összes fórumtéma » Babák & mamák » Teherbeesés


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!

1 2

36. Bea01242010-10-12 14:45
Azért nem ugyan annyi az esélye járj utána!
Ha tablettával olyan sokan teherbe esnének akkor minek szedné az ember??????
Aki nem akar gyereket az védekezzen!

35. nehita42010-10-12 13:26
Vannak akik tablettával esnek teherbe. Ugyanannyi az esély.
(válasz Bea0124 34. hozzászólására)


34. Bea01242010-10-12 11:25
Vannak akik pont a menzesz napokon esnek teherbe!
(válasz nehita4 31. hozzászólására)

33. Katalin232010-10-06 14:40
köszönöm a kedves szavaidat.
(válasz nehita4 32. hozzászólására)

32. nehita42010-10-06 14:15
A tabletta előtti korszakban vajon hogy védekeztek? (most nem a sokgyerekes családokra gondolok, mert ott sehogy :)
Csak gratulálni tudok, hogy leraktad a bogyót. És nem szennyezed tovább műhormonokkal a vizeket.

Sajnos felelőtlenül alkalmazva a megszakítást becsúszhat a baba. Érdemes használni mellé a minimikrószkópot vagy a hőmérőzést. Gondolom a ciklusodat figyeled.
Most viszont a terhességi teszt dönti el gondolom a dolgokat. Kitartás.

31. nehita42010-10-06 14:03
Mert mondjuk nincs peteérése.
Menstruációnál annyi a teherbeesés esélye mint tablettát szedve.
(válasz Pirosalma 29. hozzászólására)

30. csillagvirág112010-10-06 10:28
és nem is védekezik...
(válasz Pirosalma 29. hozzászólására)

29. Pirosalma2010-10-06 10:26
Bocsánat, de érdemes lenne tájékozódni dugás előtt. Miért ne lehetne valaki terhes, ha már nem szedi a fogamzásgátlót???

28. Jucmuc2010-10-06 10:19
Menstruáció alatt is teherbe lehet esni.
(válasz Mucus22 26. hozzászólására)

27. Ministry2010-10-06 10:19
Akkor viszont irány a doki.
Ha nem vagy terhes, akkor felírhat neked esemény utánit.
(válasz Mucus22 26. hozzászólására)

26. Mucus222010-10-06 10:15
Viszont van itt még 1 probléma. Tegnap reggel, ugye amikor megláttam a vért, azt gondoltam , megjött.
Ezután együtt voltunk a férjemmel, és nem védekeztünk, mondván úgyis megvan.

Ha most nem vagyok terhes, ezután lehetnék??

25. Kamillka2010-10-06 10:14
Lehetsz terhes, pár csepp vér lehet egy korai terhesség jele. Menj el a nőgyógyászodhoz és vegyél egy tesztet is.

Ugyanakkor lehet annak is amellék hatása, hogy abbahagytad a gyógyszert. Az orvos tud majd biztosabbat mondani...
(válasz Mucus22 20. hozzászólására)

24. russodebby2010-10-06 10:10
Szia!
Én bogyó szünetet tartottam, 1-2 csepp volt nálam is,nem foglalkoztam vele,mert pont elötte volt egy gyulladásom amit kezeltem és én enek tudtam be,hogy nem jött meg rendesen. 2 hét után doki és 6-7 hetes volt már akkor a fiacskám. Mi is így védekeztünk és nem volt "baleset".
(válasz Mucus22 20. hozzászólására)

23. Jucmuc2010-10-06 10:10
Szia,

Nekem is feszült a mellem, de ez nem mensis feszülés.
Emlékszem tavaly okt. 28-án kellett volna megjönnie. Már próbálkoztunk a babával. 27-én este ott ültem a fürdőben a lehajtott WC tetején és sírtam, hogy ez a "barnázás" (se nem vér igazán, se nem folyás) tuti azt jelenti, hogy holnap megjön, mert mindig ez volt a jele.
Nálunk a gólya jele volt.

Pont ma 3 hónapos a kisfiam :)
(válasz Mucus22 20. hozzászólására)


22. Mucus222010-10-06 10:05
Igen, én is híztam már vagy 5 kg-ot mióta abbahagytam, de nem gondoltam volna hogy ez miatt?!

Most találtam meg a fogyis naplódat! HAJRÁ :)
Olvasni foglak!
(válasz Ministry 18. hozzászólására)

21. Pocok:)2010-10-06 10:05
simán

20. Mucus222010-10-06 10:04
Igazából az érdekelne, hogy valaki volt-e így terhes, hogy a menstrije csak 1-2 csepp volt, amikor meg kellett volna jönnie???

19. nemmaci2010-10-06 10:02
simán lehetsz terhes

18. Ministry2010-10-06 10:01
Én azután híztam meg, hogy abbahagytam.

Nekem az első doki minden vizsgálat nélkül a Diane 35-öt írta fel, rosszul lettem. Utána még kettő másikkal próbálkoztam, köztük a Yasminellével, de mindegyiktől rosszul lettem, így inkább abbahagytam.

Szerencsére párom se erőltette, ő sem szeret gyógyszert szedni, kérte, inkább másik védekezési módot válaszunk.
(válasz Mucus22 17. hozzászólására)

17. Mucus222010-10-06 09:59
Én 4 évig szedtem a Lindynette-t, abbahagytam, mert rám ijesztett a nődoki, hogy nem szabadna szednem (hormonfüggő daganatom volt) erre egy másik mondta, hogy miért ne szedhetném? Ekkor kezdtem el a Yasminelle-t szedni, egészen 3 hónapig bírtam mert iszonyatosan pattanásos lettem, főleg a vállamon, hátamon, de az egész testem tele volt, sokat híztam is tőle. Igy augusztusban már nem szedtem. De a helyzet azóta sem sokkal jobb.
(válasz Ministry 16. hozzászólására)

16. Ministry2010-10-06 09:56
Mi is az anyagiak miatt várunk. :)
Sőt, nekem pár hónappal az után, hogy abbahagytam, nagyon durván el kezdett nőni és fájni a mellem, és állandóan undorodtam a szagoktól. Emellett visszajöttek a pattanásaim.
Pont azért hagytam abba, hogy legyen ideje kiürülni a szervezetemből.
(válasz Mucus22 12. hozzászólására)

15. Bea01242010-10-06 09:55
Valószínű hogy kicsit a hormonjaid tombolnak kell idő hogy vissza álljon minden a régi kerékvágásba!
Igaz lehetsz akár terhes is,de...
Ha tényleg nagyon vigyáztatok akkor sz.tem nem vagy terhes!

14. kata 2222010-10-06 09:54
Mondjuk igen Ministry-nek igaza van,hogy a gyógyszer abbahagyása is csinál ilyen tüneteket.Szóval azért ne aggód magad halálra,ha nem jön meg egy hét múlva sem,akkor csinálj egy tesztet szerintem.Ez a legbíztosabb.
Nálam amikor terhes lettem,a meleim már 1-2 hét után feszültek,fájtak,elösször én is azt gondoltam,hogy a menstruációm fog megjönni.De nem.Már 7 hónaposak vagyunk.:)

13. sylvee04302010-10-06 09:53
Jövő héten csinálj egy tesztet!
Nekem is a mellem kezdett el feszülni, a terhesség első jeleként...

12. Mucus222010-10-06 09:52
Hú, remélem, igazad lesz, és csak ez van a háttérben.
Szeretnék babát, de sajnos még nem engedhetjük meg magunknak, anyagilag persze... :(
(válasz Ministry 9. hozzászólására)

11. Erikkka2010-10-06 09:52
Csinálj tesztet...ha halványan is de 2 csíkos, terhes vagy!


10. Erikkka2010-10-06 09:51
Igen!
(válasz Mucus22 7. hozzászólására)

9. Ministry2010-10-06 09:51
Szia!

Miután én abbahagytam a gyógyszerszedést, nálam is ez volt.
Első nap csak pár csepp, aztán másnap semmi, és harmadik nap megindul.
Nyugi, ez csak a gyógyszer mellékhatása.
Voltam dokinál, ő mondta, hogy mivel abbahagytad a gyógyszert, a hormonoknak vissza kell állnia a régi kerékvágásba.

8. Erikkka2010-10-06 09:51
Ha tesztelni akarsz, várj egy hetet a várt mensi elmaradása után, mert akkor fogja kimutatni.

7. Mucus222010-10-06 09:50
Ajjaj, pedig most még nem szeretnénk babát.

De nem is érzem, hogy megjönne, csak a mellem kezdett el ma feszülni. Ilyenkor az már jelentkezik terhesség esetén?

1 2