Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ
FőoldalDiéta & FitnessBabák & MamákSzex & PszichéSzépség & EgészségHobbi & OtthonEgyéb témák
CikkekNaplókFórumokTudásbázisSzavazásokKépgalériaApróhirdetések
KépeslapokReceptekKlubokJátékokFórum játékokBannereinkFacebook
Belépés | Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 

Tudásbázis - Mennyire hasznos a hulahopp?

Kategória: Összes fórumtéma » Diéta & fitness » Mozgás és fitness


A hozzászóláshoz be kell jelentkezned!

Amennyiben még nem regisztráltál nálunk, itt megteheted, ha pedig már van azonosítód, lépj be itt!


4085. tunderke202017-07-11 08:34
Szia! Mióta használod, és milyet?
(válasz csinoska2012 4084. hozzászólására)

4084. csinoska20122017-07-11 07:08
Mindennap használom és egyre karcsúbb vagyok ,persze mellette edzek súlyzó és hasizom erösitő gép


4083. sorceress2017-07-08 09:55
Nem tudom, de szórakoztató. :D

4082. tunderke202017-07-08 08:35
Helyesen hulahopp még mindig :) Látom senki nem csinálja már...

4081. citrompotlo2017-07-07 20:36
A hulahopp vagy a hullahopp?

4080. tunderke202017-07-06 08:35
Sziasztok! Hulahoppozik itt még valaki közületek???

4079. andarea2015-10-06 18:59
Szia! Én úgy tudom, már korábban el lehet kezdeni a testmozgást. Általában hasizomgyakorlatot is már akár kevesebb mint három hónappal szülés után el lehet kezdeni.
"Mikor szabad elkezdeni a hasizomgyakorlatokat?
A terhesség folyamán – a pocak erőteljes növekedése miatt – rés nyílik a has izomzatán, mely idővel, a szülés után úgy 6-8 héttel magától meggyógyul (bezárul). Fontos, hogy kivárjuk amíg teljesen regenerálódik a terület, az idejekorán végzett, megterhelő hasizomgyakorlatok rengeteg problémát okozhatnak a jövőben.

Mindenek előtt meg kell győződnöd róla, készen áll-e a pocid az erősítésre! Ezt a következőképp teheted meg:

Feküdj a hátadra, és hajlítsd be térdeidet;
bal kezed ujjait helyezd a köldököd környékére, jobb kezedet pedig tedd a felsőcombodra;
vegyél egy nagy levegőt, majd fújd ki! Kilégzéskor emeld fel a fejed és a vállaid a földről, jobb kezedet pedig told a térded irányába! A mozdulatsor végrehajtása közben megfeszül a hasizom, és könnyen kitapinthatod azt a területet, ahol az izmok még szétválnak (tehát, nem zárult be a rés). Ameddig méretes rést (2-3 ujjnyi) tapintasz pocid izomzatában, semmiképp se kezdj még edzeni."
[link]
Másik helyen azt írják, hogy császározás után is három hónappal már lehet edzésbe kezdeni.
[link]
(válasz Babcsosz 4075. hozzászólására)

4078. andarea2015-10-06 18:51
Március végén kezdtem, de nagyon bénán ment. 5-6 pörgés után már leesett. Aztán megvettem a fitness karikát, és azzal már elsőre sokkal jobb volt, így azóta csak azt használom. Fokozatosan 15 percre emeltem az időt, és minden nap csináltam, de aztán jött a nagy kánikula, és teljesen abbahagytam mindent. Most kezdegetem megint. Napi 5-10 percnél járok, de még emelem az időt majd.
Ami pozitívumot én tudok, hogy a gerincfájdalmam teljesen elmúlt. Amíg csináltam, semmi panaszom nem volt. A leállás alatt megint előjött, tehát biztos, hogy a karika volt jó hatással.
(válasz veberangela 4074. hozzászólására)

4077. Babcsosz2015-10-05 19:36
nekem használt. Mondjuk én nem fogyni akartam, hanem erősödni, formálódni. De az étkezésekre is oda kell figyelni.

4076. veberangela2015-10-05 19:30
Mennyire használt neked futással kombinálva?
(válasz Babcsosz 4075. hozzászólására)

4075. Babcsosz2015-10-05 19:24
Sziasztok! Nekem is ilyen karikám van. Régebben futás mellett kiegészítésként használtam. Már most is használnám, csak nem tudom szülés után mennyi idővel lehet. 3 hónapja szültem, de azt olvastam valahol, hogy kell legalább fél év míg minden visszakerül a helyére.

4074. veberangela2015-10-05 19:05
Régen amikor csináltam 7 centit karcsúsodott a derekam, de közben fogyókúráztam is. De tény, h nagyon sokat segített a karika. Most is elkezdtem fogyókúrával együtt, de eddig még semmi eredmény :( Én régen és most is sóval megtöltött karikát használok. Nekem bevált :) Szerintem nagyon érdemes ezt csinálni, csak legyen az embernek ideje hozzá. Elindítom a laptopomon a sorozatomat és közben azt nézem, ami olyan 25 perc. Több ideig nem szoktam csinálni. Te mióta csinálod?
(válasz andarea 4072. hozzászólására)

4073. andarea2015-10-05 17:33
Köszi, hogy leírtad. Hát a napi egy órától még messze vagyok, de állítólag már kevesebb is hatásos, csak kitartóan kell minden nap csinálni. El is hiszem, hogy karcsúsodott tőle, ebben a fórumban is olvastam néhány sikersztorit. (Nekem is egy kilós karikám van, csak a másik sportáruházból, de egyébként ugyanolyan.)
(válasz mosolyka1111 4068. hozzászólására)

4072. andarea2015-10-05 17:29
Pont ilyen karikám van, csak én a másik fajta sportáruházban vettem. Akkor ezek szerint nekem óránként 600 kalóriát éget a karikám. :D

Komolyra fordítva, köszönöm a linkeket, megnéztem a cikket is. Őszintén szólva fogalmam sincs, mennyi kalóriát égethet, mert mint látható, különböző források különbözően írják. De a lényeg szerintem, hogy mindenképpen energia felhasználással jár, és nagyon sokan fogytak, még többen karcsúsodtak a karikával. Én amikor idekeveredtem, végigolvastam az egész fórumot, és rengeteg jó tapasztalatot olvastam, azért is kezdtem neki.

Amit még elfelejtettem írni, hogy valóban nem csak az intenzitástól függhet a kalóriaégetés, hanem a karika súlya is befolyásolhatja. Több helyen azt írják, hogy a nagyobb súlyú karika hatásosabb fogyás céljára, ezért itt sokan rizzsel, sóval meg egyebekkel megtöltött műanyagkarikáról írtak ebben a fórumban. Én is egy rizzsel töltött műanyaggal kezdtem, de állandóan leesett, nagyon nem akart működni. Aztán megvettem egy ilyen fitness karikát, és azzal már kezdettől fogva sokkal könnyebben ment.

Te már elkezdtél hulahoppozni, vagy még csak érdekel a téma?
(válasz veberangela 4070. hozzászólására)


4071. veberangela2015-10-05 16:50
Húú nem semmi. Tud valamit a csaj :)
(válasz andarea 4067. hozzászólására)

4070. veberangela2015-10-05 14:42
[link]
bocsánat a másik linket elrontottam
(válasz andarea 4066. hozzászólására)

4069. veberangela2015-10-05 14:41
[link]

[link] ebben a linkben alul írják a technikai információknál.

nem igazán hiszem el, hogy annyit égetne :(
(válasz andarea 4066. hozzászólására)

4068. mosolyka11112015-10-05 13:41
Szia!
19 éves, alapból normál a testalkata, csak még vékonyabb derekat akart, hogy jobban tudjon öltözködni.
Ő nem csinál amúgy trükköket a hulahoppozásnál, csak tekeri, de azt kitartóan (közben fülében a zenelejátszó).
Decat...ban vettük neki a karikát, fitnesszes, nehezített (mármint súlyra, nem az a pille könnyű, ami az én ifjú koromban divat volt).
Köszi a belinkelt videót, megnézem, és megmutatom neki is.

4067. andarea2015-10-05 11:28
Meg is találtam a videót. Nagyon inspiráló.
[link]
(válasz mosolyka1111 4063. hozzászólására)

4066. andarea2015-10-05 11:18
Pontosabban 300 és 400 közötti értékeket. Például abban a cikkben, amit itt néhány hsz-sal lejjebb linkeltem, azt hittem egy óra alatt, de 30 perc alatt 210 kalóriát írtak, tehát az 420 lenne 1 óra alatt. De van ahol csak 300 körülit írnak.
(válasz veberangela 4062. hozzászólására)

4065. andarea2015-10-05 11:14
Szia! Mit jelent, hogy hulahoppozik? Csak simán pörgeti, vagy trükköket is gyakorol?
Valamikor be is linkeltem ide egy videót, egy lány komoly fogyást ért el, és nagyon jó alakja lett, pedig még az étrendjén sem változtatott, csak elkezdett karikázni. Szenvedélye lett, és mindennap sokat gyakorolt, trükköket is csinált. Nagyon jól nézett ki, már néhány hónap után. Szóval ez így van, aki kitartóan csinálja, annál biztos, hogy előbb-utóbb megmutatkozik az eredménye.
Ha nem titok, mennyi idős a lányod?
(válasz mosolyka1111 4063. hozzászólására)

4064. andarea2015-10-05 11:11
Szia! Tudsz forrást mondani, vagy linkelni, ha neten olvastad? Én eddig csak 250 és 300 közötti értéket találtam. De valószínűleg ez attól is függ, hogy mennyire intenzíven csinálja valaki. Éppúgy mint a gyaloglás és a futás között is nagy különbség van kalóriában. A karikázást is lehet lazán is, de lehet intenzíven is csinálni, nyilván így eltérő lesz az elhasznált energia is.
(válasz veberangela 4062. hozzászólására)

4063. mosolyka11112015-10-05 09:10
Lányom naponta 1 órát hulahoppozik (reggelente 1órával korábban kel). Nagyon édi kis dereka lett pár hónap alatt, valahogy formásodott az alakja láthatóan.

4062. veberangela2015-10-04 20:29
Olvastam több helyen, hogy 1 óra hullahoppozás 600 kcal-t éget el. Ez vajon igaz?

4061. zinike2015-10-04 18:25
Mintha magamat hallanám úgy általában :D
(válasz andarea 4060. hozzászólására)

4060. andarea2015-10-04 18:22
A kánikulára már nem, szerintem is így van. De azért még próbálkozom. :D
A cikket a napokban találtam, és azért is linkeltem be, hogy lelkesítsek vele másokat is, meg magamat is.
Ha előveszem a karikát, alig tudom abbahagyni, annyira jó. De az a gond, hogy sokszor már este van, mire oda jutok, hogy elővenném, de akkor meg már fáradt vagyok.... szóval kifogás az van bőven. Na és persze a kánikula. :D
(válasz zinike 4059. hozzászólására)


4059. zinike2015-10-04 18:15
Szia! Időnként benéztem septiben, de láttam hogy nem pörög a fórum így nem nagyon írtam :( Nem mondhatnám én sem, egyelőre pihen a sarokban a karika de pont most az általad belinkelt cikk elolvasása után gondoltam rá, hogy újra kellene kezdeni...elvégre a kánikulára lassan már nem foghatjuk ;)

4058. andarea2015-10-04 18:11
Szia! Rég jártál erre. :)
Megy még a karikázás? Nekem még csak időnként, még mindig nem sikerült teljesen visszaépíteni a mindennapi rutinba a nagy kánikula óta. De nem adom fel. :))
(válasz zinike 4057. hozzászólására)

4057. zinike2015-10-04 18:03
;)
(válasz andarea 4056. hozzászólására)

4056. andarea2015-09-29 18:31
[link]