Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » 3 és fél év részmukaidős munkaviszony után kaphatok munkanélküli segélyt úgy, hogy mindemelett nappali tagozatos diák vagyok? fórum

3 és fél év részmukaidős munkaviszony után kaphatok munkanélküli segélyt úgy, hogy mindemelett nappali tagozatos diák vagyok? (tudásbázis kérdés)

16. Jogica (válaszként erre: 14. - Mese)
2010. nov. 9. 12:21

Az önkormányzathoz fordulj segítségért!

Remélem segítenek Neked!

15. mese
2010. nov. 8. 11:36
és igen, én is adózok, fizetem a nyugdíjjárulékot, mindenféle járulékot ami létezik.. magyarán az állam lopja a pénzem!
14. mese (válaszként erre: 8. - D62762eb79)
2010. nov. 8. 11:34

évekig.. igen másnak jár, de nekem nem.. és családi pótlék sincs, pedig gimnazista vagyok.. az utcára kerülök....nagyjából ezért vagyok kikészülve...a szüleim nem tudnak eltartani,és abból a pénzből amit kerestem keservesen jöttem ki.. minimálbér fele...

nem könnyű 18 éves korom óta dolgoznom, rendes állásban, és még építsek jövőt, mikor simán az utcára kerülhetek. Ösztöndíj, ugyan! azt is csak protekciósok kapnak! Már ezt is próbáltam..

13. mese
2010. nov. 8. 11:30
nem felsőoktatásban tanulok!!! sima gimnáziumba!!!
2010. nov. 8. 11:14
Biztos nem jár :)
11. szimba (válaszként erre: 10. - Spiritus)
2010. nov. 8. 11:10

a részmunkaidős állás után, ha bejelentett, akkor adózik is. ezért gondoltam, hogy ha arányosan kevesebbet is, de kaphat valami kis pénzt.

diplomás pályakezdőnek nem jár semmi, azt tudom. illetve 1 év eltelte után jár a RÁT.

10. Spiritus (válaszként erre: 5. - Szimba)
2010. nov. 8. 10:52

nem jár :(


Szerintem is igazságtalan.... nem csak a fizetés jár...ha adóztál, járna minden más mint mindenki másnak is!

9. Jogica (válaszként erre: 7. - Serry)
2010. nov. 8. 10:44

A törvény nem egyenlő az igazsággal. Sajnos. :S


Szerintem itt az áll fenn, hogy a felsőoktatási intézmény fizeti utánad a tb-t. Munkanélkülinél pedig a munkaügyi központ fizetné.