Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » 2, 5 éves kislányom régóta onanizál. Akinek ismerős a dolog, írjon! fórum

2, 5 éves kislányom régóta onanizál. Akinek ismerős a dolog, írjon! (tudásbázis kérdés)


1 2
29. e974230abd (válaszként erre: 1. - 86fb2f260c)
2010. aug. 23. 21:45

Szia!

Testnevelő tanár vagyok.Egyszer ,amikor az ovis kollégáimnak a kerületi vezetői szavazásra egytől egyig el kellett mennie,megkértek,hogy a kiscsoportosokra felügyeljek két órát,mert csak pedagógus szülőre bízhatják őket,és a fiam oda járt.

Természetesen elvállaltam.

Lefekvés előtt étkezés után mentem,majd kiraktuk az ovónénikkel közösen az ágyakat a csendes pihihez és elkezdtünk mesélni/by Andersen/és ők csendben elmentek....

Nos ekkor jött a megdöbi,a 25 fős csoprt 15 kislányából mintegy kb 7 onanizálni kezdett...és nem a fiúk...

Én haladtam Andersenben mint a szél,és fogalmam nem volt mi a frászt kezdjek velük/lévén középiskolai fiú tesitanár vagyok:)/

nos gyáván az olvasást választottam...Két óra múlva érkeztek meg az óvodapedagógusok,én addig feszt meséltem ,mintegy kétszáz oldalt légvétel nélkül/mivel a csoport fiú fele amikor levegőt vettem felült:)/Életem egyik legkeményebb két órája volt,azóta is emlegetem az ovis kollégáknak mennyire tisztelem őket.De visszatérve a z adott kérdésre,én utána megkérdeztem őket erről,és azt mondták,ez tök normál,hogy a lányok fele,harmada onanizál,kinövik,és ösztönös,tudatában sincsenek ennek a dolognak a szexuális voltáról,és csak sérülnének ,ha rájuk szólnának.

És bár ebben a korban a szülők már nem is látják,hiszen saját szobában vannak esténként ,otthon is ugyanez a helyzet.