Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Vettem egy LG shine mobilt és ha jobban használom pl. vakuval fényképezek, lemerül az aksija 1-re vagy 0-ra. Ez normális vagy hibás? fórum

Vettem egy LG shine mobilt és ha jobban használom pl. vakuval fényképezek, lemerül az aksija 1-re vagy 0-ra. Ez normális vagy hibás? (tudásbázis kérdés)


1 2
2009. ápr. 10. 23:49

hali


nekem is lg shine-m van és nagy sz*r szó szerint. kikapcsol, nem tudom néha felvenni ha hivnak, beragadnak a gombok sms irásnál... arrol nem is beszélve h telefonálok, nálam azt jelzi, hogy nem veszi fel a személy akit hivok, viszont a másik oldalon meg mennek a másodpercek... egyszer tuti kivágom az ablakon. A Nokia n95 jo telo, tapasztalat, bár állandoan lefagy képnézegetésnél. ezen persze segit a szoftverfrissités, de fent áll a veszély, hogy lezárja magát a teló...

31. 8565183eb5 (válaszként erre: 30. - 7abb7adbf0)
2009. febr. 4. 21:13

Szervízben van.

Remélem ezúttal megjavítják. :-)

2009. febr. 4. 15:17

Halihó, mi történt telefon ügyben? Nagyon csendben vagy! Azonnali választ várok!!!


:-))))

29. 8565183eb5 (válaszként erre: 28. - 7abb7adbf0)
2009. jan. 29. 21:43
Nagy igen. Tudásra kb annyit tud mint egy laptop. Netezni is lehet rajta ha van wifi hálózat a közelben bár az mindenhol van.
28. 7abb7adbf0 (válaszként erre: 27. - 8565183eb5)
2009. jan. 29. 21:38

Köszi, majd ő eldönti, mit akar. Ő is csak telcsire akarja használni. Asszem, még egy képet sem csinált. Vagy ha igen, talán egyet külföldön, hogy elküldje nekem MMS-ben. A laptop meg állandóan nála van, úgyhogy szerintem nem kell neki különc telo.

Meg az N tipusok elég nagyok, nem?

27. 8565183eb5 (válaszként erre: 24. - 7abb7adbf0)
2009. jan. 29. 21:33
Tesómnak n95 van azt ajánlom. Jó elenne az nekem is ha annyit rá szánnék de én 20 körül szeretnék venni majd másikat ha ezt úgy döntök lecserélem.
26. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 24. - 7abb7adbf0)
2009. jan. 29. 21:28

Minél több a funkciója, annál több a gond vele. Nem vennék olyat, amiben navigáció van.


Szerintem a Samsung-nak a legjobb a hangminősége, régen a Nokia-nak volt a legjobban használható szoftvere - de ez lassan már mindegyikben egyforma file rendszerű.


Szerintem a Sony Ericsson a leginkább felhasználóbarát, én egy K660i-t használok két hónapja és nagyon elégedett vagyok vele.

Előtt a K600i-t használtam. Az egyszer kiesett a kezemből és azt mondta a szerviz, hogy alaplapcserés, megtartottam telefonkönyvnek. Majd lefagyott és mérgemben a falhoz vágtam kb. 5 métert repült, darabokra esett. Azóta is működik :))

25. 7abb7adbf0 (válaszként erre: 23. - 3e0ba54fb8)
2009. jan. 29. 21:24

Tök igazad van, már annyira olcsón ki lehet fogni őket, hogy nem érdemes idegeskedni a szervizzel. Csak ha az embernek feljön az agyvize, akkor van sz@r.

:-))

24. 7abb7adbf0 (válaszként erre: 21. - 7abb7adbf0)
2009. jan. 29. 21:21

Én komolyan kérdeztem, hogy most melyiket érdemes? Nem mintha akarnék venni, de bosszant, hogy a fiamnak vettük 2-3 hónapja a Nokia 6300-t gyönyörű, meg minden, csak beszélgetésnél úgy recseg-ropog, mint régen a néprádiók tették. Épp most gondolkodik a cserén, annyira idegesíti. Nem akarom én őt befolyásolni, mert biztosan tudja, hogy mit akar, igazából én lennék rá kiváncsi. Azzal együtt, hogy amit ma megveszel, holnapra elavul. Most olvastam, hogy a II. félévben jön a 6700-as, GPS-szel, navigációval, 5 mp kamerával, stb. no ez már megint túl szép és túl sok, hogy igaz legyen. Én igazán nem vagyok nagyigényű, egy jó telefon, amivel lehet jól telefonálni. Ennyi.


:-)))

23. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 20. - 7abb7adbf0)
2009. jan. 29. 21:21

Az átkosban lehet hogy úgy volt, de egy csomó minden megváltozott. Őszintén szólva olcsóbb volt venni egy új telefont, mint vacakolni a szervizzel, mint napokig szórakozni a szervizzel, fogyasztóvédelemmel, stb.


Szerintem a Nokia, Samsung és Sony Ericsson. Én az utóbbit szeretem. Amit soha nem vennék meg az az Alcatel, az LG, a Motorola.

22. 8565183eb5 (válaszként erre: 17. - 7abb7adbf0)
2009. jan. 29. 21:17
Arany lett. Ez is csajos teló. Tegnap hoztam haza a szervízből de semmi változás. Szoftvert frissítettek csak amikor nem az volt a gond. És most még a teló is be van lassulva. A nokiát tényleg mondtad. Nem hallgattam rád. :-( A nokiával az a gondom hogy nem olyan szépek. :-)
21. 7abb7adbf0 (válaszként erre: 19. - 3e0ba54fb8)
2009. jan. 29. 21:10
Akkó' melik jó szerinted? Ezen a középszinten.
20. 7abb7adbf0 (válaszként erre: 18. - 3e0ba54fb8)
2009. jan. 29. 21:08

A szervizesnek meg kell mondani, hogy küldje be a Kermi-be, vizsgálatra. Ezt általában nem szeretik. No most lehet, hogy én a ló rossz felénél állok, de a férjem 40 évig volt a Videoton Márka Szerviz Vezetője. Ott aztán minden lezajlott, ami egy rossz tv-vel megtörténhetett. A vége mindig a Kermi volt és/vagy bíróság. Emlékeim szerint mindig a fogyasztó nyert. De hát ez még az 'átkosban' volt és lehet, úgy volt megcsinálva a törvény. Most meg nem úgy van.


Ércsük, ugye?

:-)))))

19. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 17. - 7abb7adbf0)
2009. jan. 29. 19:03

Ezt még annyival kiegészíteném, hogy ne vegyél LG-t.

A Nokia tényleg nem rossz, bár tudnék mesélni olyan modellről, amit négyszer cseréltek egy év alatt, pedig akkor még a képernyő sem volt színes, nem hogy fényképezőgépként használtuk volna.

18. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 16. - 7abb7adbf0)
2009. jan. 29. 19:00
Ok, elmondom, hogy történik. Veszel egy telefon a szolgáltatódtól. Ha bajod van, visszaviszed a szolgáltatóhoz, ők küldik a szervizhez. Ezzel mint jó mór, meg is tették kötelességüket. Eztán már - bár én a samsunggal semmilyen szerződéses kapcsolatban nem állok - a szolgáltató emeli kezét, s ha kellőképpen felhúzod a szemöldöködet, megadják a szerviz elérhetőségét, alkudozz velük. De jelen esetben még cseretelefon sem jár. A szerviz küldött valami rosszul látható fotót - bár ha azon valaki repedést lát, fizetek neki egy sört :)), a telefonon pedig nincs külsérelmi nyom.
17. 7abb7adbf0 (válaszként erre: 13. - 8565183eb5)
2009. jan. 29. 18:51

Kismillió szavazás kiírtál, hogy milyen telót vegyél. Az volt a lényeg, hogy rózsaszín legyen, ugye, jól emlékszem?

Már akkor megmondtam ('na ugye, én megmondtam!'), hogy a telefonnal telefonálni kell és az, hogy mellékesen lehet vele fényképezni, az smafu. Nem számít. Nem az a lényeg. És akkor is mondtam, hogy NOKIA!!! Nem rózsaszín, nem érintőképernyő, nem lényeg a pixelszám, csak Nokia legyen. Az enyém 4. éve meg sem mozdul. Úgy értem, rossz irányban. Tehát nem hátrány, ha tud fényképezni, de nem az a fő tevékenysége a telefonnak.


Tényleg próbáld visszavinni és magabiztosan állj a sarkadra.


Sok sikert!

16. 7abb7adbf0 (válaszként erre: 15. - 3e0ba54fb8)
2009. jan. 29. 18:45
Sajnos ez sem egészen így van, mert elvileg ezt a szerviznek be kell bizonyítani, vagyis neked ragaszkodni ahhoz, hogy bizonyítsák be, hogy te vagy a hunyó. Amíg garanciális.
15. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 13. - 8565183eb5)
2009. jan. 29. 14:49

Nem tudom, nézz utána, a fogy.védelmi hivatal honlapján elvileg megtalálod a vonatkozó jogszabályt.

Régen úgy volt, hogy ha 5 ször romlott garanciaidőn belül, automatikusan cserélték.


Az én Samsung telefonom egyik nap még működött, másik nap a túloldalon nem hallottak. 10 hónapos volt, 3 nap múlva visszaküldte a szerviz, hogy mechnanikai sérülés érte, valami chip elrepedt, ezért nem javítják garanciába. Hogy pontosan mi a hiba, azt viszont egy tízezer forintos vizsgálat után tudják megmondani.

14. pemete (válaszként erre: 12. - 3e0ba54fb8)
2009. jan. 29. 14:48

Hát már ennyire nincsenek jogaink?

De azért nem árt utánanézni, hátha! Próba cseresznye, nem igaz?

13. 8565183eb5 (válaszként erre: 12. - 3e0ba54fb8)
2009. jan. 29. 14:45
Egy héten belül megcsinálták most is csak sajnos semmi változás. Ha 3nál többször is viszem és mégsem jobb akkor sem adnak másik készüléket?
12. 3e0ba54fb8 (válaszként erre: 10. - Pemete)
2009. jan. 29. 14:30

Erre nem vennék mérget, hogy ez még ma is így van.

Régen 30 nap alatt el kellett végezniük a javítást, ha nem sikerült, választhattál mást, vagy visszaadták a pénzt. Ma erre azt mondja a jogszabály, hogy törekednie kell a szerviznek, hogy 30 napon belül elvégezzék a javítást. Ha mégsem, semmi szankció.

11. 8565183eb5 (válaszként erre: 10. - Pemete)
2009. jan. 29. 14:26
Köszi szépen. Akkor visszaviszem és hátha.
10. pemete (válaszként erre: 8. - 8565183eb5)
2009. jan. 29. 14:24
Ha harmadszorra is visszaviszed, és még utána is ezt csinálja, akkor kötelesek kicseréli egy olyanra amit te választasz, vagy vissza kell adják a készülék árát! ÉN már cseréltem így le telefont. Nagyon nem akarták, de aztán mondtam, hogy ez nem úgy megy, hogy ők mit akarnak, nekem , mint vásárlónak vannak jogaim, és ha rossz minőségű az áru amit vettem, és nem képesek rndesen megjavítani, akkor kötelesek kicserélni!
9. Mókicaaaa (válaszként erre: 6. - ANDI 76)
2009. jan. 29. 14:05
Én is most küzdök egy ericssonnal, de megfogadtam, soha többet nem veszek mást, csak nokiát
2009. jan. 29. 14:05
Nem csak vakunál volt ez hogy így ugrált az aku kijelzője. Már bánom hogy ilyen telót vettem. Cserélni nem cserélnék szerintem csak szervíz. November végén vettem már.
2009. jan. 29. 12:53
És a tervezőknek azt is el kellene dönteni hogy telefont akarok e teljes értékűen vagy fényképezőgépet e mert a kettő nem megy és még miniatürizálás is melléje.
2009. jan. 29. 12:49
Vidd vissza,és válassz NOKIÁT mi csak benne bizunk!!!!!
5. 036bf4cfe4 (válaszként erre: 2. - 8565183eb5)
2009. jan. 29. 12:48
A vaku áramfelvétele, a kondenzátor töltésénél az áramleszívás nagyon nagy nem csoda hogy az adott akku nem tudja fürgén pótolni. Egy áramfelvételi problémát nem lehet semilyen szoftverrel megoldani. Ahhoz olyan kapacitást kellett volna tervezni ami ezt elbírja. De az nem megy hogy leminiatürizálok valamit és olyan teljesítményt várok el tőle amit az nem tudhat.
2009. jan. 29. 12:43

Elképzelhető, hogy típus hiba, vidd vissza, szerintem sem normális, ki kéne, hogy cseréljék. Válassz más típust.

Én Samsung hívő vagyok:-DD (M600, J700 ezek már minőségibbek)

Vagy ajánlom még az Iphone-t, isteni "kis" készülék:)

2009. jan. 29. 12:34
Hát az én tapasztalataim szerint az LG telefonok nem a legmegbízhatóbbak. Neem is volt Lg-m, még régebben, de többet volt szervízbe mint itthon, mert folyton kikapcsolt, meg lefagyott...
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook