Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Van valakinek tapasztalata az Anafranil 25 mg és Helex 1mg-os gyógyszerekről? (általában, mellékhatások stb.) fórum

Van valakinek tapasztalata az Anafranil 25 mg és Helex 1mg-os gyógyszerekről? (általában, mellékhatások stb.) (tudásbázis kérdés)


20. DNBasser (válaszként erre: 18. - Pancsa53)
2012. nov. 1. 01:13

Kedves pancsa53!


Már 2 éve szedem az Anafranilt (a topic indítása óta), nálam mikor elkezdtem szedni 25 mg, majd 50mg, és utána jött a 75 mg. 75 mg-nál ugyanezeket a mellékhatásokat tapasztaltam (Verejtékezés, szájszárazság, székrekedés brutális hizás.)Mikor csökkenteni kezdte az orvos 75-ről lefelé 25 mg-onként visszafogytam egy idő után magától a "normálra". A 75 mg-ot nekem napi 3db 25-össel (reggel-délben-este) kellett szedni majd az 50mg-ot később reggel 25-este 25 és a 25-nél pedig este 1, aztán jöhetett a 10 mg-os. Üdv.

2012. aug. 17. 16:36

Sziasztok!


Van valakinek tapasztalata az anafranillal kapcsolatban. jelenleg 75 SR retard tablettát este 1 szemet szedek.

Milyen ütemben és hogyan lehet ezt vajon lecsökkenteni.

Köszönöm a választ.

Anna

18. pancsa53 (válaszként erre: 5. - Judith.budapest)
2012. aug. 17. 16:29

Szia Judit!


Az anafranilról szeretnék kérdezni? Neked hogy állitották be, mert a kezdő adag mindig több. Mennyi ideig kellett a kezdő és mennyi ideig a fenntartó adagot szedni. A 0,25-öt reggel szeded, vagy este és mióta.

Énnekem este kell 0,75-öt szedni naponta 1x. Jó sok mellékhatást tapasztalok. Verejtékezés, szájszárazság, székrekedés brutális, hizás.

Az elhagyás vajon hogy történik, ezt még nem beszéltük az orvossal.

Várom válaszod. Üdv. Anna

17. 3c5ed073dc (válaszként erre: 15. - DNBasser)
2010. szept. 19. 10:59
Elolvastam az első beirásodtól a 18-ig . Örülök,h "jól" érzed magad. A gyógyszereket gondolom orvosi ell.mellett fogod szedni, ha mégy co vizsgálatra pontosan így mond el az orvosnak is ,ahogyan leírtad. A szervezeted kb.3 hét múlva "áll be" akkor telődik a gyógyszerektől , a pontos hatását akkor tudod felmérni, hogy számodra mennyire jó és segitett -e szorongások, depi oldásában. A többiekhez hasonlóan én is a xanaxot tartanám"jobbnak. Ápolónő végzettséggel annyit hozzátennék, hogy majd amikor már ugyérzed lelkileg stabil vagy szép lassan fokozatosan hagyd el a gyógyszereket. Kívánok neked nagyon jó egészséget továbbiakban.
16. Csibebaby80 (válaszként erre: 15. - DNBasser)
2010. szept. 18. 22:39
örülök, hogy jobban vagy :)
2010. szept. 18. 20:23

Most úgy érzem magam, mintha kicseréltek volna, mintha nem "én" lennék a saját testemben pedig tudom, hogy az nem "én" vagyok aki állandóan szorong,kényszergondolatokban-cselekvésekben depressziósan és állandóan idegesen él....

Egyelőre még szokatlan, furcsán (furcsának?) érzem magam a környezetemben élők szerint pozitív irányban, anyu is most úgy örül hogy nevetek,sőt mosolygok, egész nap pörgök mászkálok mindenfelé, és nyugodt vagyok, illetve az alvással sincs most gondom. Pedig pár nap telt el...

De én nem fogom elbízni magam, a "túl szép ahhoz, hogy igaz legyen" dolgokkal már vigyázok. És én belül érzem azért, hogy VALAMI hatása alatt vagyok, mintha 20 kiló terhet levettek volna az agyamról, és csöndben van az agyam, (kényszergondolatok, agyalások) most először hosszú idő után kezdem azt érezni, hogy a "jelenben élek",mert évekig a múlton rágódtam,és féltem a jövőtől így nem éltem meg a jelent.

Azt érzem, hogy erős a hatásuk, teljes elnyomás alatt van az agyam tulajdonképpen K.O. de talán ez volt a cél???

14. Csibebaby80 (válaszként erre: 11. - Nanaki)
2010. szept. 17. 14:12
Pontosítanék a félreértések elkerülése miatt. Nem azonos a 2 gyógyszer. Mert a Xanax az eredeti, és rendelkezik minden formában, és dózisban, de a Helex csak egy olcsó másolat, és azért nincs minden kiszerelésben, mert annyira gáz, hogy a többi formában szétesne és nem hatna. Még egy tév hit. Nem a gyógyszerhez szokik hozzá az ember, hanem a hatásához, mert ha megszűnik a szorongás, az a rossz érzés ami kínoz ha szeded, majd újra előtör, ha nem szeded a gyógyszert, akkor kívánod a gyógyszert, nemde?
13. bcsnecsa (válaszként erre: 10. - DNBasser)
2010. szept. 17. 07:18
2-2,5 évig szedtem. Persze orvosi segítséggel történt az elhagyás is, fokozatosan. Utána nem volt gondom. :)
12. DNBasser (válaszként erre: 11. - Nanaki)
2010. szept. 16. 20:07
Az én kemény 48 kilómat minden gyógyszer kiüti, tehát mindent jobban megérzek,és lefekvés előtt 1-2 órával kell beszednem, de a depressziótól is állandóan álmos vagyok tehát azt már észre sem veszem plusz az alvás zavarok :) De tegnap beszedtem az első adagot, na nem kellett 5 perc és elaludtam mint a bunda.
11. Nanaki
2010. szept. 16. 13:28

A Helex ugyanaz, mint a Xanax, csak nyújtott a hatása. Nekem szívbetegségem van és a pulzus csökkentésére írták fel. Én is 1 mg-ot szedek, csak reggel és este felet. Viszont, majd kétszer akkora vagyok, mint Te. Évek óta szedem.

A Xanax-hoz, és a Helex-hez hozzá lehet szokni, ezért veszik vissza fokozatosan.

Ha az orvosod ezt írta fel, és Te jobban vagy, akkor ne aggódj. Amikor az állapotod stabil lesz, akkor fokozatosan visszaállítanak gyógyszermentesre, vagy csekély szinten tartó gyógyszerre.

Én állandóan álmos vagyok :)

10. DNBasser (válaszként erre: 6. - Bcsnecsa)
2010. szept. 16. 13:13
Mennyi ideig szedted az anafranilt? És mikor elhagytad utána már helyrejöttél anélkül is, hogy gyógyszert nem szedtél?
9. DNBasser (válaszként erre: 7. - 111e183830)
2010. szept. 16. 12:49
Mi történt mikor elhagytad a Helexet? És milyen dózisban szedted, mennyi ideig?
2010. szept. 16. 12:47

Tegnap este kezdtem el a Helexet mindössze napi 1 darab (1mg) lefekvés előtt, igazából évek óta húzódó és egyre súlyosbodó problémám van, ami 1 éve depresszióval társult ami elfajult, de mindig messze próbáltam kerülni a pszichiátert és a pszichológust, és a természetes gyógymódokat kerestem (kinezilógia,és társai)ami egy ideig nagyon jó volt,sok mindenben segített, de aztán 1 évig nem jártam sehová, és sajnos sok negatív dolog történt,illetve közben elhatalmasodtak a szorongásos gondok és maradéktalanul nem szűntek meg ettől a természetes gyógymódtól a gondjaim, tehát ez már kevésnek bizonyult.

a pszichiáterem (35 éve pszichiáter főorvos,pszichoterapeuta tehát próbálok bízni benne hogy nem össze-vissza ír fel dolgokat)Tehát azt ajánlotta, hogy először az agyam biokémiai állapotát (gyógyszer) kell a normálra visszaállítani, ami először fél év, utána fél év csökkentés és elhagyás ha úgy látja hogy javulok. És majd utána jöhetnek a természetgyógyászati agykontroll módszerek újra.Világ életemben gyógyszerellenes voltam, de most már felemésztem magam, nem tudom önmagamnak megváltoztatni a gondolkodásom,és öngyilkosságra való hajlamot állapítottak meg, tehát úgy érzem nem játék most már...

A Helex-től éreztem este hogy megütött azért (mindössze 48 kiló vagyok tehát engem általában jobban megérzek mindent), de megnyugodtam tőle és a gyomorgörcsöm is elmúlt ami az egész nap tartó idegtől van,viszont hányingerem volt, reggel 7-kor beszedtem az első Anafranilt, aztán visszafeküdtem aludni, mikor felkeltem kicsit mozgás koordinációs zavart érteztem, bizonytalanul mozogtam, de most hogy beindult a nap nem érzek semmi különöset talán nincs annyira rossz kedvem meg nem vagyok ideges... Most a gyógyszerbeállítás idejére pár napra ki vagyok írva suliból amég nagyjából beépül a vérszintembe, aztán majd meglátjuk mi lesz...Azért félek!!! Nagyon! Felajánlotta a doktornő, hogy a gyógyszerbeállítás idejére be is feküdhetek az osztályra de körülnéztem és úgy voltam vele inkább köszönöm de nem élek vele...

2010. szept. 16. 08:26

Helex-et szedtem fél évig

addig nagyon jó amíg szeded,de a leszokás rosszabb volt,mint az eredeti gond

én nem szedném még egyszer

2010. szept. 16. 07:23

Anafranilt én is szedtem hosszú ideig. Kezdetben émelyegtem tőle- ezért fokozatosan kell hozzászoktatni a szervezetet- de utána (1-1,5 hét) mindent más színben láttam :).

A tanulásban, munkában nem fog hátráltatni, viszont a depressio igencsak visszavethet mindenben. Úgyhogy sztem nyugodtan vágj bele.

2010. szept. 16. 06:29
Szia! 6 éve szedem az Anafranil 25 mg-sat, napi 1szemre csökkentve, semmi mellékhatás, annál több jó hatás, ha jól leszel, magadtól is szépen lassan lecsökkentheted napi 1 szemre, ami egy fenntartó adag, a stressz felzabálja a szerotonint, amit ez normál szintre hoz....bátran!
4. Csibebaby80 (válaszként erre: 1. - DNBasser)
2010. szept. 16. 05:52
szerintem ha már szedsz gyógyszert az eredetit kéne szedni, nem egy olcsó másolatot, hidd el jobban jársz.
2010. szept. 16. 00:36
Ne haragudj, de mire?
2010. szept. 15. 23:26

Adagolás: Helex: este 1; Anafranil: reggel 1 (depresszió és szorongásos zavar)

Kb 1 évig kéne szednem, ezért lenne fontos hogy tudjam milyen, még iskolába járok de mindenképp gyógyszeres kezelést javasoltak.

2010. szept. 15. 23:22
Van valakinek tapasztalata az Anafranil 25 mg és Helex 1mg-os gyógyszerekről? (általában, mellékhatások stb.)

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook