Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Van valakinek bármi tapasztalata a mikroalgával kapcsolatban? fórum

Van valakinek bármi tapasztalata a mikroalgával kapcsolatban? (beszélgetős fórum)


2012. aug. 1. 10:38
Én 11 napja szedem a solar-lunar párost. Azóta borzasztó fáradt vagyok, és naponta többször leizzadok, ami nagyon kellemetlen, mert sosem voltam izzadós, és ráadásul ilyenkor olyan rosszul leszek, hogy majdnem összeesek. Nagyon sok jót olvastam az algákról, de most azon gondolkodom, hogy lehet, hogy abba kell hagynom e borzasztó tünetek miatt. Másoknak is okozott mellékhatást? Szerintetek próbálkozzak még vele vagy hagyjam abba?
14. fray
2010. aug. 30. 16:30

sziasztok!

nekem a bőrgyógyász a visszatérő herpeszemre ajánlotta, mert méregtelenítő meg immunerősítő, azt mondta, a gyógyszertáras vitaminok sz*rt se érnek. de tényleg 9000 ft körül van egy havi adag? az nekem húzós, diák vagyok, egyelőre nem tudok dolgozni, és ahhoz, hogy hasson gyanítom kúraszerűen kell szedni hónapokig

2010. júl. 30. 13:07
Hát mi esszük az algát. Nekem jó! Soha ennyi energiám még nem volt, nem vagyok fáradt! Jó a közérzetem. egyenlőre ennyit tapasztalok.
12. Szancsogó (válaszként erre: 11. - Hugi7705)
2010. jún. 25. 12:50

Igazából én sem ismerem...Csak azt tudom amit az interneten olvastam :( De hallottam olyak

t aki sokat fogyott,ilyen táplálkozással,meg olyat is aki semmit,de szerintem ez mellett is elengedhetetlen a sport..Én még csak hétfő óta eszek ilyet(gastroyal)mínusz 2kiló a mérleg szerint,de tornáztam is

2010. jún. 23. 15:23

Sokan olyan negatívan nyilatkoznak. Hogy ez is biztosan parasztvaítás megint.



Jó lenne ha valaki tudna róla konkrétan beszélni...

2010. jún. 23. 15:15

Most látom mennyi mindenkit érdekel. Mindenkinek egyenlőre csak kérdése van. Vágjunk bele azt mondom és akkor megosztjuk egymással a tapasztalatainkat.

Mit szóltok?

9. hugi7705 (válaszként erre: 8. - Szancsogó)
2010. jún. 23. 15:13