Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Van itt olyan aki szedett Sedacur-t? Mik a tapasztalatok? Étvágytalanságot tapasztalt valaki? fórum

Van itt olyan aki szedett Sedacur-t? Mik a tapasztalatok? Étvágytalanságot tapasztalt valaki? (beszélgetős fórum)


2017. ápr. 5. 20:44
Én szedtem, de nem okozott étvágytalanságot. Jó kis cucc szerintem....
2017. márc. 30. 13:40
Tegnap kezdtem el szedni, nem tudok aludni, sokat stresszelek, kettőt bevettem este, aludtam mint a tej, szóval bevált. Viszont ma nem hogy nem ettem még, de éhes sem vagyok. Lehet hogy a sedacur-tól van?
2017. márc. 30. 13:39
Van itt olyan aki szedett sedacur-t? Mik a tapasztalatok? Étvágytalanságot tapasztalt valaki?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook