Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Van-e összefüggés a libidó és a fogamzásgátló tabletta szedése között? fórum

Van-e összefüggés a libidó és a fogamzásgátló tabletta szedése között? (beszélgetős fórum)


1 2
34. 240309c047 (válaszként erre: 33. - C6560fb39d)
2010. okt. 18. 18:36
Köszi..megyek oda.
33. c6560fb39d (válaszként erre: 30. - 240309c047)
2010. okt. 18. 18:26
Találtam itt fórumot erről "Petevezeték-elkötés" a vélemények inkább pozitívak.:)
32. c6560fb39d (válaszként erre: 30. - 240309c047)
2010. okt. 18. 18:03
Ja! Az anyagiakat nem tudom,írnak ezt is azt is, azt hiszem 3 gyerkőc után nem fizetős....a többit nem tudom,de a doki megtudja mondani biztosan.
31. c6560fb39d (válaszként erre: 30. - 240309c047)
2010. okt. 18. 18:02
Ha eldöntöttétek,hogy valóban nem akartok már gyereket,akkor a doki ad egy papírt -nyilatkozatot,amit kitöltve vissza adsz, várnak 3 hónapot újra ki kell tölteni a papírt vagy a doki újra kikérdez alaposan, mert ugye ez visszafordíthatatlan dolog,ezek után kapsz időpontot ami gondolom megint csak egy "kis" idő még ha meggondolná az ember magát.Én már egy éve ezen tipródom,az tart vissza,hogy vannak rá példák,hogy még a műtét ellenére is születtek már babák,mert a szervezet helyre állította a "hibát" ez tény,hogy van ilyen,de még mindig ezt látom a legjobb megoldásnak én is 38 vagyok már tuti nem vállalnánk gyereket,ha akartunk volna már lenne.Maga a műtét laporoszkópos megoldással folyik,tehát max. egy-két nap a kórház,bár erről olyan tudna véleményt mondani aki már átesett ilyen műtéten,azért kíváncsi lennék....bár eddig amit olvasta, fórumokon több volt a pozitív vélemény mint a negatív.Nálam a bal petefészkem elszállt a kislányom születésénél,még szerencse,hogy császáros volt,mert így látták meg,hogy gond van,tehát a jobbikat kellene valahogyan nagyon tutin lekötni.:)Egyre jobban érik bennem ez a dolog,nagyon a műtét felé hajlok.
30. 240309c047 (válaszként erre: 29. - C6560fb39d)
2010. okt. 18. 17:47
Az sem rossz. Ez már bennem is felmerült. Mit tudsz erről?
29. c6560fb39d (válaszként erre: 21. - 240309c047)
2010. okt. 18. 14:57
De van a végleges műtét-elkötés.Én is ezen agyalok,pedig nincs gondom a gyógyszerrel,(triregol)semmi mellékhatását nem érzem,éppen ezért maradt félbe a beszélgetés a dokival,mert szerinte szedhető 45 éves korig ha nincs panasz,nem magas a vérnyomás,nem dohányzol gyárkémény módjára....mégis jobb lenne a végleges megoldás azt hiszem.
28. Veronika27 (válaszként erre: 18. - Szelavi)
2010. okt. 18. 13:20
Én is Lindy-t szedtem egy évig, aztán most már majdnem 2 éve hogy abbahagytam, de a helyzet változatlan...
27. Gigi13
2010. okt. 18. 13:15

Jézusom! Agaton, Nikó! Miért kellene naponta többször is szerelmeskedni, és miért kéne mindennap...

Asszem, nem ártana azt sem tisztázni, hogy mit is tekintünk soknak-kevésnek. Mi az, amire azt mondjuk, helyben van a libidónk??? :-)

Hm??? Mert én úgy érzem, tökéletes a libidóm, de munka mellett, elfoglalt életet élve (teszem hozzá, egyenlőre gyermek nélkül!), napi egy, vagy heti 4-5 romantikus este, szerelmes együttlét nekem ideális, nem kevés... (nem 5 perces együttlétekre gondolok..)...

26. 240309c047 (válaszként erre: 24. - 05b5c77c6d)
2010. okt. 18. 10:51
Pont ez az,hogy mig nem szültem,15 évig szedtem a tablettát és soha nem volt ilyen gondom. Naponta mi is együtt voltunk többször is. Ti mióta vagytok együtt?
2010. okt. 18. 10:33

Persze, hogy van!

Az én libidóm úgy lehúzta, hogy kedvem a 0 alatt volt és sajnos ez azóta is így van.

2010. okt. 17. 23:25
Ha megnézzünk az emberi testben mi megy végbe a vágyért és tétfennmaradásért és, hogy a tabletta ezeket hivatott kiigtatni, akkor a válasz logikusnak tűnik. De az akkor tuti, hogy a csajom immunis, mert tabi mellett is megvan a napi 3-4-5:D
23. Meliga (válaszként erre: 13. - 240309c047)
2010. okt. 17. 23:23
a huvelygyuru helyben fejti ki hatasat.eddig nem voltak vele gondjaim.nem hiztam tole, a szex sem mas vele, a parom nem jelezte,hogy erezte volna.kicsit maceras volt eleinte feltenni, a baratnom megmutatta hogyan kell es azota, nincs gond.:)
22. Szelavi (válaszként erre: 21. - 240309c047)
2010. okt. 17. 22:48
Na ezaz... az orvosok...
21. 240309c047 (válaszként erre: 20. - Szelavi)
2010. okt. 17. 22:39
Én is sokat híztam,és a hasam is nagy,bár ez sokmindentől lehet. Basszus! Még most gondolkodok!!! De akkor mi a megoldás??? 36 évesen nem akarok már tabit szedni,hiszen azt szedtem egész életemen keresztül. Szültem már 2-szer,már nem akarok. Nincs valamilyen hormon mentes megoldás??? Szerintem én is elmegyek a dokihoz. Csak hát ezek az orvosok!!! ÁÁÁÁ
20. Szelavi (válaszként erre: 19. - 240309c047)
2010. okt. 17. 22:30

Az ödéma lehet a tabitól... sajnos.


Nekem? Most is híztam, pedig amennyit eszem, fogynom kellene. Rossz közérzet, hullámzó hangulat, puffadt has (nem pukizós). Menstruációm sem a "régi", nagyon kevés és furcsa.

Csak szerintem a doki azt fogja mondani, hogy akkor ne szedjem. Terhes meg nem akarok lenni.



Ja, és a másik : dohányzom, ami gáz a tablettánál...

19. 240309c047 (válaszként erre: 18. - Szelavi)
2010. okt. 17. 22:24
UHHH!! Mik azok? Nekem a lábam be van ödémásodva. De csak az egyik,lehet,hogy akkor ez is attól van?
18. Szelavi (válaszként erre: 16. - 240309c047)
2010. okt. 17. 22:12

Nem tudom, kb. 6 éve szedem a Lindynette 20-at, és nekem is gondjaim vannak. Nem érzem jól magam. De abbahagyni nem merem. A héten elmegyek dokihoz... jobbat nem tudok.

Nem csak a libidó a para, nálam már más is. És egyre több a tünet.

17. rere73
2010. okt. 17. 22:10
Van.
16. 240309c047 (válaszként erre: 15. - Szelavi)
2010. okt. 17. 21:47
Akkor mégis mi a megoldás??? A gumit én is utálom. Pedig az az egy ami nem hormon.
15. Szelavi (válaszként erre: 4. - -magnólia-)
2010. okt. 17. 21:45
Én a szexelhetnékért nem merek kockáztatni...
14. Ágica88 (válaszként erre: 1. - 240309c047)
2010. okt. 17. 21:42
Szerencsére nálam nincs összefüggés a kettő között. Ugyanúgy kívánom a barátomat, mint korábban. :)
2010. okt. 17. 21:41
A hüvelygyűrű is ugyanolyan biztonságos? Vagy a kúpot próbáltátok már? Csak az a baj,hogy az is hormon.
12. 240309c047 (válaszként erre: 8. - Szandikkka)
2010. okt. 17. 21:39
Nekem annyira nem volt eddig köztudott,mivel kb 18 éve szedem megszakításokkal a tablettákat és még soha nem volt gond a libidómmal,csak most szülés után.
Organic Shop Málnás testradír
11. Meliga
2010. okt. 17. 21:32
tapasztalt=tapasztaltam
10. Meliga
2010. okt. 17. 21:32
a huvelygyurunel nem tapasztalt meg ezt, pedig hasznalom jo ideje.;)
9. zita-anyus (válaszként erre: 3. - 240309c047)
2010. okt. 17. 21:31

Lyndinette 20-at szedtem.

Nővérem ugyanezt,neki tönkre cseszte a máját.

8. Szandikkka (válaszként erre: 5. - 240309c047)
2010. okt. 17. 21:29

Köztudott,hogy a fogamzásgátló tabletták "megölik" a vágyat!

Én már 3 fajtát kipróbáltam,de egyiknél sem volt változás!

Úgy döntöttem inkább abbahagyom,mintsem,hogy rámenjen a kapcsolatom.

7. a0c1361e44 (válaszként erre: 2. - Zita-anyus)
2010. okt. 17. 21:28
Mit hagytál abba?:)))
2010. okt. 17. 21:28
Detto. Nálam is megölte a vágyakat. Abbahagytam egy évre, pár hónap múlva tomboltak nálam is a hormonok. Ismét visszajöttek a régi vágyak. Ismét elkezdtem szedni, ismét nulla szexuális vágy. Most megint abbahagytam. ÉS ha lehet nem is szedem többet!
2010. okt. 17. 21:27
Ez elképesztő. Akkor lehet,hogy nem is velem van a baj! :DD
1 2

További ajánlott fórumok:


Online játszótér
Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook