Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Van-e 13-dik havi családi beiskolázáskor? fórum

Van-e 13-dik havi családi beiskolázáskor? (tudásbázis kérdés)


❮❮ ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... ❯❯
548. MelisUK (válaszként erre: 459. - Icus)
2008. júl. 17. 10:45
Egyetemi és gimnáziumi filozófia tanár vagyok. Saját tanáraimból láttam, hogy mennyire kicsi az esély munkát találni a végzettségemen belül, sőt, nem csak filozófia tanárként, mert ezen belül elég széles kör van, hogy mi mindent is taníthatok, rengeteg tantárgyat. Az a legrosszabb, hogy néhány évvel ezelőtt is elküldtek 100-100 tanárt az ELTE-ről és a Miskolci Egyetemről... Így aztán lehet pályázni állásokra. Szinte az összes tanár élete abból áll, hogy vonatoznak egyik városból a másikba, mert melyik nap melyik egyetemen és gimiben tanítanak... Otthon esetleg hétvégén vannak... Elég nehéz. Így aztán sose lenne gyermekem és családom...
547. 14775640c4 (válaszként erre: 544. - MelisUK)
2008. júl. 17. 10:42

és még nem válaszoltál hogy ha én 28 éves koromig 18 éves koromtól önnfenntartóként élve filléres gondjaim voltak akkor nem kellett volna szülnöm?

nehogy azt hidd hogy mindenki tud spórolni aki egyedül él.csak hiszed

546. 14775640c4 (válaszként erre: 544. - MelisUK)
2008. júl. 17. 10:41

akkor mondok két példát az áhitott lakás ha nem lesz meg valami oknál fogva?akkor nem szülsz majd?hiszen az áhitott lakás is hiteles, és hiába van a neveden, de a bank rendelkezik vele mig ki nem fizeted, tudom.

tuléajdonos vagy miegymás, de cserébe fizetheted a lakáshitelt keményen. és ha nem fizeted ugyanugy kipakolnak mint az albiból.

szóval ha mondjuk valami közbejön és a lakás nem lesz meg csak ha mondjuk 46 éves leszel?

mert tudod ugye mindennek ára van.

vagy mondjuk kiderül hogy meglesz a lakás 10 éven belül de kiderül hogy vagy 8 évig nem lehet gyerek. hidd el bánni fogod.