Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Valdoxan okozhat kezdetben nagyon erős depressziós epizódot? fórum

Valdoxan okozhat kezdetben nagyon erős depressziós epizódot? (beszélgetős fórum)


4. Perla del Mar (válaszként erre: 3. - Tavasz007)
2015. máj. 10. 00:56

Nekem már 4 félét felírtak ,mindtől rosszabbul voltam . Köszönöm nem kell több, elég volt annyi :) Nekem sincs jó véleményem ezekről a gyógyszerekről.

A barátnőmnek hatott az első jobban érezte magát tőle , majd később szerotonin szindrómás lett tőle.

2015. máj. 9. 23:17

Eszetekbe ne jusson ilyet szedni

Rengeteg fele terapia van

Induljatok el az onmegismeres utjan.

Cel: h ismerjetek meg es szeressetek magatokat

2015. máj. 9. 20:39
Igen, igen! Én is szedtem- Én abba hagytam azonnal. Engem is megállított az ismerős, hogy úristen, hogy nézel ki. Rémálmaim voltak stb.
2015. máj. 9. 20:30
Máj. 1.-e óta szedem, az elmúlt időszakban szörnyen bedepiztem, de tényleg, rajtam nem szokott látszani mi zajlik belül, de most mégm eg is jegyezték, hogy miylen rosszkedvű vagyok. Elviselhetetlen a lehangoltságom, minden és mindenki irritál, nem érzem magam jól a bőrömben, olykor sírógörcs tör rám, máskor szétcsaptnék valamit ... de amúgy teljes érdektelenséggel fordulok minden felé :/ ... lehet ez a bogyótól? Várható, hogy javulni fog? Szedek mellé escitilt, ennek semmi ilyen jellegű hatása nem volt, mikor annó elkezdtem...

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook