Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Tudtok nekem olyan (barna)rizskúrát ajánlani, ami csak rizsről, zöldségről. gyümölcsről szól? fórum

Tudtok nekem olyan (barna)rizskúrát ajánlani, ami csak rizsről, zöldségről. gyümölcsről szól? (tudásbázis kérdés)


8. bige (válaszként erre: 7. - Bige)
2010. szept. 10. 14:55
bár ebben van hús is
7. bige
2010. szept. 10. 14:54

Saolin diéta

Dr Lyons alkalmazta kung-fu versenyzõ korában, elhihetjük neki, hogy a leírtak szerint 8 héten át megtartott diéta nem csupán a zsírfeleslegtõl szabadítja meg biztonságosan az embert, hanem kellõen formáz is.


A kúra alatt sem konzerv gyümölcs, sem tartósított zöldség nem fogyasztható, friss zöldségre nincs mennyiségi korlát.

Minden nap a megadott idõben kell étkezni, az ebéd legyen bõséges.

A folyadékfogyasztás is fontos: két és fél - három liter a szükséges mennyiség, ami lehet szénsavmentes ásványvíz és édesítõ nélküli zöld tea is.


Hétfõ

Reggeli 7 órakor: 1 pohár párolt fehér vagy barna rizs narancs-, kiwi- vagy almakockával

Tízórai 10 órakor: 1 alma vagy körte vagy narancs

Ebéd 12-13 óra között: Fõtt csirke v. pulykahús nyers zöldséggel, amit citromlével és olívaolajjal ízesíthetünk

Uzsonna 16-17 között: 1 szem gyümölcs

Vacsora 18 órakor: Friss gyümölcsbõl gyümölcssaláta


Kedd

Reggeli 7 órakor: 1 pohár párolt fehér vagy barna rizs narancs-, kiwi- vagy almakockával

Tízórai 10 órakor: 1 alma vagy körte vagy narancs

Ebéd 12-13 óra között: Párolt hal 1 pohár párolt rizzsel

Uzsonna 16-17 között: 1 szem gyümölcs

Vacsora 18 órakor: Párolt zöldség


Szerda

Reggeli 7 órakor: Párolt fehér vagy barna rizs narancs-, kiwi- vagy almakockával

Tízórai 10 órakor: 10 dkg aszalt gyümölcs

Ebéd 12-13 óra között: Zöldséges pizza vagy spagetti, mindkettõ sajt nélkül

Uzsonna 16-17 között: 1 szem gyümölcs

Vacsora 18 órakor: Friss gyümölcsbõl gyümölcssaláta


Csütörtök

Reggeli 7 órakor: 1 pohár párolt fehér vagy barna rizs narancs-, kiwi- vagy almakockával

Tízórai 10 órakor: 1 alma vagy körte vagy narancs

Ebéd 12-13 óra között: Párolt pulykamell, egy szem fõtt és diónyi vajjal megkent burgonya

Uzsonna 16-17 között: 1 szem gyümölcs

Vacsora 18 órakor: Párolt zöldség


Péntek

Reggeli 7 órakor: 1 pohár párolt fehér vagy barna rizs narancs-, kiwi- vagy almakockával

Tízórai 10 órakor: 1 alma vagy körte vagy narancs

Ebéd 12-13 óra között: Sok csirkemell vagy hal párolva, zöldborsókörítéssel

Uzsonna 16-17 között: 1 szem gyümölcs

Vacsora 18 órakor: Friss gyümölcsbõl gyümölcssaláta


Szombat

Reggeli 7 órakor: 1 pohár fõtt rizs

Tízórai 10 órakor: 1 alma vagy körte vagy narancs

Ebéd 12-13 óra között: Frissen préselt gyümölcslé

Uzsonna 16-17 között: 1 szem gyümölcs

Vacsora 18 órakor: Frissen préselt gyümölcslé


Vasárnap

Módjával hagyományos étkezés


A hetedik nap dr Lyons még a pörkölttõl sem tiltja el a diétázót, de ne akarjuk pótolni az elmúlt napokat! A mester ajánlja, hogy a diétát egészítse ki mozgás!

6. Spiritus (válaszként erre: 2. - Panka78)
2010. szept. 10. 14:53
a rízs jó szénhidrát, csak ne legyen sok, de legyen benne sok fehérje különben csak ártasz magadnak!
2010. szept. 10. 14:50

sziasztok, ez engem is erdekelne....

habar en csak egyszer foztem meg barna rizst, mert nagyon rossz volt az ize,es nem is akartam tobbszor.

de ha esetleg igy zoldseggel varialnam, lehet, hogy nekem is izlene.

a zoldseg eves nem gond, en imadom a zoldsegeket, mar is be van keszitve vagy 30 kilo vegyes fagyasztott zoldseg :)

mar csak rizs kell hozza.


de a barna rizst az meddig kell fozni, mert nekem nem akart megfoni, egy ora alatt se...

4. Jéghegy (válaszként erre: 3. - Jéghegy)
2010. szept. 10. 14:02
Nem az egészet reggel:D
2010. szept. 10. 14:02

Reggel:

rizs+mazsola

valami gyümölcs (savanyú)

rizs+hal (vagy zöldség)

rizs+zöldség


..csak a lényeget nem tudom, az arányokat!

2010. szept. 10. 14:00

Kérek mindenkit, hogy ne gyertek azzal, hogy normális diéta, sport, meg a rizs egy kalória, és szénhidrátbomba..


Ismerem a rizs összetételét, különbséget tudok tenni jó-, és rossz ch. között:)

Szóval ne kezdjétek el szidni a rizst!

Köszönöm!

2010. szept. 10. 13:59
Tudtok nekem olyan (barna)rizskúrát ajánlani, ami csak rizsről, zöldségről. gyümölcsről szól?

Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook