Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Ti hogyan fogytok!Több-kevesebb sikerrel?Tornával?Segédeszközzel?Koplalással?Osszuk meg egymással :-) fórum

Ti hogyan fogytok!Több-kevesebb sikerrel?Tornával?Segédeszközzel?Koplalással?Osszuk meg egymással :-) (beszélgetős fórum)


2013. aug. 14. 17:34

Sziasztok!


Én 1000 kcal diétát tartok és mellette nem eszem édességet, pékárut, tésztát, krumplit és rizst. Hatásos, de nem annyira, hogy veszélyes legyen. 1 hónap alatt kb. -4 kiló ment le. Én nem vagyok a görcsösen mozogni kell hívők táborának tagja, úgyhogy csak többet sétálok mint eddig, lift helyett lépcsőzök és többet bújok össze az oldalbordámmal :):)

13. Gaby76
2010. aug. 3. 11:21
Én még nem szedtem vissza a 31 kilót. :-) Sőt, lassan, de biztosan megy le a súlyom. Mittudodomén, hetente pár deka. De LE és nem fel, ezen van a hangsúly. Nekem a fejemben minden megváltozott. Régebben két étkezés között azon gondolkodtam, hogy mit egyek. Az ember gondokodását a legnehezebb megváltoztatni, az biztos. Én úgy próbáltam, hogy lekötöttem magam, hogy ne az evésre gondoljak és egyre többször mozdultam ki itthonról. Most már nem is értem, hogyan hízhat el valaki, ha naponta bejár egy munkahelyre. Amióta nem ülök mindig itthon, azóta minden megváltozott. Más dolgok foglalkoztatnak, és nincs az ágyamtól 5 méterre a hűtő!!!
2010. jún. 29. 22:16

Sziasztok:)))

Holnaptól belevágok egy pár napos(ameddig bírom) turmixozásba.Holnap amúgy sem fogok tudni enni,így nem lesz gond ezzel.

Nem a T.diétás port fogom inni,hanem szójafehérje izolátumot.Nem rég kaptam 1kilót ajándékba,úgyhogy kapóra is jött.

Cél kb.6kiló minusz.

Java,hogy állsz?

2009. jún. 20. 18:23
Én Norbi update módszerét csinálom, eddig 13 kg ment le. Itt mindent lehet enni, csak megvan hogy mit mikor. A szénhidrátot amennyire lehet el kell hagyni, vagy csak a délelőtti órákban lehet fogyasztani. Aránylag jól kivitelezhető, persze stagnálsok előfordulhatnak, mint minden fogyókúrában. És fontos a mozgás is.
10. cb82b220ce (válaszként erre: 9. - Csenge76)
2009. ápr. 27. 07:41
Remélem nekem is befog válni,olyan mintha már éreznék vmi változást,pedig csak 2 hete kezdtem el komolyan.Tornázni még nem tornázok annyit de hasizom gépezni szoktam,olyankor a combomra,fenekemre is "gyúrok".Majd meglátom h tudom megoldani a tornát a kutyám miatt... :-D.Tudom,hogy ez a módszer befog válni mert már csináltam így és sikerült,csak miután sikerül nem szabad abbahagyni vagy visszatérni a rossz szokásokra.
2009. ápr. 26. 21:27
Ja és még annyi, hogy nekem volt egy barátnőm, aki 2 hét alatt látványosan fogyott, bár nem sokat mozgott és ne is tett túl sokat az ügy érdekében. Az volt a titka, hogy teljesen kizárta az édességet, kenyeret, tésztát, burgonyát, rizst szóval minden szénhidrátot amennyire lehetett, de nem görcsösen. Ugyanazt ette mint azelőtt, csak pl a húst köret nélkül, a felvágottat, virslit csak úgy magában stb... Ezt én is kipróbáltam egyszer, hát komolyan mondom bevált, ráadásul elég gyors eredmény várható és nem túl nagy lemondás vagy erőfeszítés! Na és még ha tornázol is mellette!
8. csenge76 (válaszként erre: 6. - Cb82b220ce)
2009. ápr. 26. 21:18
Szerintem nagyon jól csinálod koplalni nem szabad, de nyilván az sem minegy mennyi súlyfelesleg van az emberen. Nekem alapvetően nem kéne fogyóznom, nálam az a baj, hogy az egész napos munkahelyen való üléstől, kevés mozgástól csak a fenekemre híztam, ezt akartam valahogy korrigálni és összesen csak 2-3 kg-tól megszabadulni. Én is reggelizem normálisan, ebédeltem is, arra vigyáztam, hogy este 6-7 óra után már ne egyek, egész nap kerüljem a szénhidrátot (semmi édesség, ha lehet semmi kenyér, semmi krumpli, tészta stb. max egy pici), esténként fél óra torna. 2 hétig semmi eredmény nem volt, de a 3. héten éreztem, hogy nem feszül annyira a nadrág, és lassan elkezdődött a fogyás is. Én közben kipróbáltam narancsbőr elleni krémet, bár nem hittem benne és magamon is röhögtem, hogy ilyenekre beruházok, de a tornával együtt tényleg látszott a javulás, a gödröcskék kb 1 hónap múlva kisebbek lettek. De mozgás nélkül szerintem semmit sem ér.
2009. ápr. 26. 16:15
Huhhh....nem nagyon szól a témámhoz senki...a francba!!!
2009. ápr. 26. 10:01
köszi az eddigi hozzászólásokat!jelen pillanatba én most úgy csinálom(kb.még csak 2 hete kezdtem),hogy reggelizek normálisan,az ebéd épp ami van,kapom a munkahelyemen,van 2 menű,próbálom mindig a kevésbbé zsírosat kérni.Nem tudom lemondani erről az ebédről,örülök,hogy van mert ingyen van...nem minden munkahely ilyen.Amikor hazaérek még bekapok vmit,tojás,virsli,felvágott...várom a zöldségszezont na és ennyi.Ált éhes vagyok ha lefekszem,pedig nem lehet mondani azt h nem ettem semmit.Ha nagyon éhes vagyok még,akkor megiszok egy bögre tejet.Hasizomerősítő gépet használok,meg tornázok,igaz az ritkábban.Hát eddig ennyi,még változást nem láttam,dehát 2 héttől nem lehet csodát várni...
2009. ápr. 26. 09:38
Én az 1000kcal-os étrenddel fogytam 1 hónap alatt 4kg-t, sztem ez jó, nem drasztikus, és ha életmódszerűen beépítem az életembe, akkor visszahízni se fogok!:)
2009. ápr. 26. 09:33

Nos, ha ez segit, nekem pl. soha nem volt problémám a fogyással vagy a testsúlyommal-úgyhogy fogalmam sem volt min mennek keresztűl soka, amig utol nem ért engem is a hizás.

Nem merek sokmindent kipróbálni, de egy valamit észrevettem aminek a hatása eléggé jól látszik : a zöld tea.

Ennek rendszeres fogyasztása segit abban, hogy ne rakódjon le több zsir a szervezetben.

Cukor nélkűl meg hatása van a fogakra is, erősiti őket kivűlről.

Nem mondom, nem olyan drasztikusan nagy segitség, de hosszú távon beiktatva a mindennapi étrendünkbe, sokat segithet kivédeni a zsirlerakódásokból.

2009. ápr. 26. 09:27

Én koplalással fogytam egy hónap alatt 13 kg-t.De ne kövesd az én példámat!!!!Nem egészséges!Én sem direkt koplaltam csak egy nagyon nehéz időszakom volt tavaly év elején és nem tudtam enni annyira kivoltam idegileg!

A tornát és diétát javaslom!

2009. ápr. 26. 09:26

Lakjunk jól és fogyjunk le


Hogy a kettő együtt is lehetséges? Igen, sőt: táplálkozáskutatók legújabb vizsgálatai szerint, csak jóllakottan lehet igazán eredményes fogyókúrát fol...


Még mindig sokan gondolják, fogyni csak úgy lehet, ha koplalunk. Hogy ez mennyire ártalmas, arról jó ideje jelennek meg könyvek, tanulmányok. Ezek lényege röviden, hogy aki koplal, szervezetét akaratlanul is |raktározásra| kényszeríti. Testünk ugyanis nem tudhatja, hogy szándékosan vonjuk-e meg magunktól az élelmet, vagy egyszerűen nincs mit ennünk, ezért azokban a ritka pillanatokban, amikor kivételt teszünk, és bekapunk valamit – legyen az akár egyetlen falat banán – ahelyett, hogy energiává alakítaná, elraktározza. Márpedig ez a pillanat előbb-utóbb mindenkinél eljön, mert ennivaló s a belőle nyert energia nélkül nem sokáig tudjuk ellátni napi teendőinket. Így jön létre a sokat emlegetett jojó-effektus, amely során ahelyett, hogy fogynánk, kórosan lelassult anyagcserénk miatt hízunk.


Táplálkozáskutatók újabban úgy vélik, nemcsak a koplalás, de az éhség is ártalmas. Sőt, hogy hosszú távon csak úgy lehet fogyni, ha minden egyes étkezés alkalmával jóllakunk! Az észak-karolinai táplálkozáskutató intézet szakemberei szerint ez igenis lehetséges. Mindössze arra kell ügyelni, hogy többségében laktató, úgynevezett értékes kalóriatartalmú élelmiszereket fogyasszunk, és az úgynevezett üres kalóriákat, amelyek nem laktatnak, csak hizlalnak, mellőzzük. Értékes kalóriákat és sok-sok szénhidrátot nyerhetünk például a teljes kiőrlésű péksüteményekből, valamint a rizsből, amelyek hosszú órákra jóllakatnak. A tej és a tejtermékek amellett, hogy kalciumtartalmuk miatt elengedhetetlenek csontrendszerünk egészségének megőrzéséhez, híresek arról is, hogy megkötik a gyomorsavat. Ez hasznos az éhségérzet leküzdésében.


Végül jól tesszük, ha az étkezések közben sok vizet fogyasztunk, ami kalóriát egyáltalán nem tartalmaz, pozitívan befolyásolja a zsírégetés folyamatát, és előmozdítja a szervezet méregtelenítését is. Ennek a normális anyagcsere helyreállítása szempontjából van jelentősége.


Sokakat foglalkoztat, van-e különbség szénhidrát és szénhidrát között. A szakemberek két fajtáját különböztetik meg: a fehér kenyér és a krumpli úgynevezett üres kalóriákat tartalmaznak, azaz hizlalnak, de nem laktatnak, ezzel szemben az említett teljes kiőrlésű kenyérfélék, a zöldségek és a gyümölcsök könnyen emészthetők, és kevésbé hizlalnak. Előbbieket néha, utóbbiakat mindennap fogyaszthatjuk.


Gyakori kérdés az is, hogy okozhat-e függőséget az édesség? A zsírsejtek állandó kapcsolatban állnak az aggyal: az agy ad számukra parancsot, hogy beépítsék vagy éppen elégessék a zsírt. Neurobiológusok meg vannak arról győződve, hogy a zsíros és cukros ételek elfogyasztása viszonylag tartós változásokat idéz elő az agyban. Feltevéseiket azonban eddig csak az állatvilág egyedein vizsgálták.


Újabban nemcsak a megrögzött egészségmániásokat izgatja, milyen szerepet játszik a pajzsmirigy. Ebben a szervben két olyan hormon is képződik, amely segít normál testsúlyunk megőrzésében: az egyik a trijodthyronin, a másik a thyroxin. Ezek hetvenbillió testsejtben termelnek meleget és energiát, előmozdítva ezzel a zsírégetést. Ám ahhoz, hogy ezek a hormonok zavartalanul dolgozhassanak testünk mintegy százezer kilométernyi érrendszerében, szükségük van a C-vitamin támogatására.


Tehát nem kell koplalnia, ha fogyni szeretne, mindössze figyeljen a kalóriákra, mozogjon sokat, éljen egészségesen és az eredmény nem marad el!

2009. ápr. 26. 09:24
Mint szinte mindenki én is leakarok fogyni.Szeretnék minél többet megtudni,kinek hogy sikerült?Én már többször fogyóztam,általában sikeresen csak utána visszaszedtem.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook