Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Tesco gondok fórum

Tesco gondok (beszélgetős fórum)


1 2
7. Bless the child (válaszként erre: 6. - F8db0709b8)
2018. nov. 15. 07:17
Ezt már megtettem, a létező összes "bizonyítékot" elküldtem.
2018. nov. 15. 07:13
Netbankon nézd meg,hogy valóban levonásra került e az összeg...én ezt tenném...ha látszik,lementeném az oldalt,kinyomtatnám és a sok levelezéssel együtt elküldeném nekik,persze nem kérném a biztosítást,csak a pénzt vissza...
5. Bless the child (válaszként erre: 4. - Channa*)
2018. nov. 15. 07:06
Többször telefonáltam. A nagy okos ügyfeles 5-ször elmondta, hogy biztos nem volt fedezet a számlámon, ezért nem tudták levonni a csoportos megbízást. Én erre 5-ször elmondtam, hogy NEM csoportosnak kértem, hanem befizettem a csekket. Nem értette. A biztosítás megszünt, vissza akarom kapni a pénzem.
2018. nov. 15. 06:57

Telefon?


Illetve én ezek után már ne szeretném a biztosítást, így megírnám nekik, hogy erre a számlaszámra utalják vissza az általam befizetett összeget, és csatolnám a leveleket is, hogy lássák, te időben fizettél, ja, írd is le, hogy te a szerződés alapján fizettél, így te az egész eljárást nem is érted, de a pénzt mindenképp utalják vissza, mert nem felmondtad, nem nem fizettél, hanem ők elrontottak valamit!

2018. nov. 15. 06:13

Biztosítás azonosító adatok:


Azonosítószám: 540438

Azonosítószám 2:

Biztosítási csomag: Tesco CseXident Csoportos Balesetbiztosítás

Biztosítás kezdete: 2018.09.06

Biztosítás vége: 2018.09.06

Törlés oka: Érdekmúlás miatt megszűnt alapszerződés


Tájékoztatjuk, hogy fenti biztosítása a megadott okkal törlésre került, így biztosítási fedezete a „Biztosítás vége” dátummal megszűnt.


Amennyiben újból szeretne biztosítási védelmet igénybe venni, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére áruházainkban a Tesco Pénzügyi Partner pontokon új szerződés megkötésével kapcsolatban.


Üdvözlettel,

Tesco Pénzügyi Partner



Ez jött ma hajnalban

2018. nov. 15. 06:09

Köszönjük, hogy megtisztelte központunkat megkeresésével.



Kérésével kapcsolatban az illetékes munkatársam válaszát küldöm Önnek:



540438 azonosítószámú biztosítása vonatkozásában érkezett díjfizetésről szóló levelét köszönjük.

A díjfizetés alapján aktiválás történik, mely vonatkozásában további tájékoztatást kerül küldésre Ügyfélnek.



Bízom benne, hogy információmmal szíves segítségére voltam.



Üdvözlettel:



Kotuly Andrea


Kapcsolati Irodai Asszisztens


Tesco-Globál Áruházak Zrt.



Ez volt a válasz az ügyfélszolgálattól

2018. nov. 15. 06:05

Sziasztok!

Segítséget kérek tőletek. Szeptember 5-én telefonon kötöttem egy Tesco csoportos biztosítást, megküldték az első negyedéves díjat amelyet szeptember 15-én icsekk alkalmazással kifizettem. Ez is lehetőség volt a befizetésre. Kb. 3 hét múlva jött az első felszólítás az email címemre, hogy rendezzem a díjat. Visszaírtam nekik, elküldtem a befizetési bizonylatot. 1 hét múlva jött az újabb felszólítás. Felhívtam őket, kifogtam egy hozzá nem értő emberkét, aki beszélt össze-vissza minden hülyeséget. A web oldalukon lévő ügyfélszolgálatnak írtam ezután. Közben még jött 2 felszólítás, majd november 1-én visszaírt az ügyfélszolgálat egy értelmezhetetlen választ. Azóta jött még egy felszólítás, majd ma hajnalban értesítettek, hogy érdeklődési hiány miatt törölték a biztosítádom, mert lejárt a fizetési türelmi idő. A pénzt kifizettem, igazolni tudom. Ilyenkor mi a teendő? Nem fogom ott hagyni nekik a lóvét. Merre tovább?

Köszönöm előre is a segítségeteket!

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook