Tesco gondok (beszélgetős fórum)
Telefon?
Illetve én ezek után már ne szeretném a biztosítást, így megírnám nekik, hogy erre a számlaszámra utalják vissza az általam befizetett összeget, és csatolnám a leveleket is, hogy lássák, te időben fizettél, ja, írd is le, hogy te a szerződés alapján fizettél, így te az egész eljárást nem is érted, de a pénzt mindenképp utalják vissza, mert nem felmondtad, nem nem fizettél, hanem ők elrontottak valamit!
Biztosítás azonosító adatok:
Azonosítószám: 540438
Azonosítószám 2:
Biztosítási csomag: Tesco CseXident Csoportos Balesetbiztosítás
Biztosítás kezdete: 2018.09.06
Biztosítás vége: 2018.09.06
Törlés oka: Érdekmúlás miatt megszűnt alapszerződés
Tájékoztatjuk, hogy fenti biztosítása a megadott okkal törlésre került, így biztosítási fedezete a „Biztosítás vége” dátummal megszűnt.
Amennyiben újból szeretne biztosítási védelmet igénybe venni, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére áruházainkban a Tesco Pénzügyi Partner pontokon új szerződés megkötésével kapcsolatban.
Üdvözlettel,
Tesco Pénzügyi Partner
Ez jött ma hajnalban
Köszönjük, hogy megtisztelte központunkat megkeresésével.
Kérésével kapcsolatban az illetékes munkatársam válaszát küldöm Önnek:
540438 azonosítószámú biztosítása vonatkozásában érkezett díjfizetésről szóló levelét köszönjük.
A díjfizetés alapján aktiválás történik, mely vonatkozásában további tájékoztatást kerül küldésre Ügyfélnek.
Bízom benne, hogy információmmal szíves segítségére voltam.
Üdvözlettel:
Kotuly Andrea
Kapcsolati Irodai Asszisztens
Tesco-Globál Áruházak Zrt.
Ez volt a válasz az ügyfélszolgálattól
Sziasztok!
Segítséget kérek tőletek. Szeptember 5-én telefonon kötöttem egy Tesco csoportos biztosítást, megküldték az első negyedéves díjat amelyet szeptember 15-én icsekk alkalmazással kifizettem. Ez is lehetőség volt a befizetésre. Kb. 3 hét múlva jött az első felszólítás az email címemre, hogy rendezzem a díjat. Visszaírtam nekik, elküldtem a befizetési bizonylatot. 1 hét múlva jött az újabb felszólítás. Felhívtam őket, kifogtam egy hozzá nem értő emberkét, aki beszélt össze-vissza minden hülyeséget. A web oldalukon lévő ügyfélszolgálatnak írtam ezután. Közben még jött 2 felszólítás, majd november 1-én visszaírt az ügyfélszolgálat egy értelmezhetetlen választ. Azóta jött még egy felszólítás, majd ma hajnalban értesítettek, hogy érdeklődési hiány miatt törölték a biztosítádom, mert lejárt a fizetési türelmi idő. A pénzt kifizettem, igazolni tudom. Ilyenkor mi a teendő? Nem fogom ott hagyni nekik a lóvét. Merre tovább?
Köszönöm előre is a segítségeteket!