Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Terhesen milyen az ideális sport? fórum

Terhesen milyen az ideális sport? (tudásbázis kérdés)


19. 163cf19935 (válaszként erre: 18. - Cucicsillag)
2012. dec. 30. 17:58
úgy értettem hogy érthető-e
18. Cucicsillag (válaszként erre: 15. - 163cf19935)
2012. dec. 29. 11:43

Megneztem:)

Mit ertesz azalatt,hgy jo-e? :)

A naplo altalaban arrol szol,hgy kiirod magadbol a trotenteket,pontosabban azt,hgy te ,szemely szerint,hgy eled meg a dolgokat,ugyhogy egy naplo csak jo lehet:)

Ha mas nem ,neked bizti hasznal!

17. 163cf19935 (válaszként erre: 16. - B3f0e8a37e)
2012. dec. 26. 12:02
tényleg?
2012. dec. 26. 10:31
kismamajóga - a szülésre is jól felkészíti az izmokat...
2012. dec. 26. 10:27
nézzétek meg a naplómat légyszi! mert nem tudom hogy jó-e! címe: akit a szívem alatt hordok
14. 163cf19935 (válaszként erre: 11. - Pandáné)
2012. dec. 26. 10:26
még nem vagyok a végén
13. Cucicsillag (válaszként erre: 11. - Pandáné)
2012. dec. 26. 10:23
Igen :)
12. Cucicsillag (válaszként erre: 1. - 163cf19935)
2012. dec. 26. 10:22

Ami nem jar razkodassal, na meg a terhestornak.

Jo az,ha szinten van az emberlanya, mert nagyon kell a vegefele(is) a fittseg. Boldog babavarast!

2012. dec. 26. 10:22
Szia! Én anno R. Rékáztam, van fent a neten kifejezetten kismama torna, egy-egy blokk 15-20 perc. Nem olyan lightos, én szerettem. Sokan járnak futni, megoszlanak róla a vélemények, de én nagyon ellenzem, nem hiszem, hogy jót tesz a pocaknak a nagy rázkódás (magánvélemény), felüléseket pedig szerintem nem szabad csinálni. Az úszást is ajánlották, ha nem nyitott a méhszáj; a gyaloglás, tempósabb séta, kutyasétáltatás (kellemeset a hasznossal:)) is átmozgat. Ami állítólag nagyon jó, az a pilates, és a jógát is dicsérik. Nekem ezek nagyon nyugisak, de hátha neked tetszene.:)
10. 163cf19935 (válaszként erre: 9. - Pan Dóra)
2012. dec. 26. 10:16
kösz
2012. dec. 26. 10:14
A séta.
2012. dec. 26. 10:13
eddig heti 5-6 szor
7. d71ef05a8e (válaszként erre: 3. - 163cf19935)
2012. dec. 26. 10:10
A futás, kocogás nem a legjobb, mert erős rázkódással jár, a felülés préseli a hasizmokat. Ezeket csakis akkor csináld, ha az orvos KIFEJEZETTEN és konkrétan rábólint.
2012. dec. 26. 10:09

Ha előtte rendszeresen, heti két-három alkalommal sportoltál, akkor az orvossal egyeztetve ezt általában lazább tempóban és a hasizmokat préselő gyakorlatokat kihagyva folytathatod - ha zárt a méhszáj, és semmilyen szempontból nem vagy veszélyeztetett terhes.


Ha eddig nem sportoltál, akkor kismamatornákat végezhetsz, de csak a 12-14. hét után, és csak akkor, ha az orvos engedélyezi. NÁlunk még a klinika által szervezett kismamatornára is vinni kell igazolást az orvostól, hogy engedélyezi a tornát.

2012. dec. 26. 09:56
17 hetes leszek holnap
2012. dec. 26. 09:53
az első 3 hónapban nem javasolják... utána vannak kimondott kismama tornák-azok jók:)
2012. dec. 26. 09:51
jó de nekem se a futás se a felülés nem megterhelő!
2012. dec. 26. 09:42
Bármi,amit nem érzel megterhelőnek.
2012. dec. 26. 09:35
Terhesen milyen az ideális sport?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook