Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Terhesen futni, sportolni? fórum

Terhesen futni, sportolni? (beszélgetős fórum)


2013. dec. 19. 22:37

Nehéz kérdés :( A kislányommal mikor terhes voltam, egész sokáig túráztunk, nem erdei sétákat kell elképzelni, hanem hosszú hegymenetet. Kb. az 5. hónapban mondtam, hogy ez már nem esik jól. De a futás azért az más mozgásforma, mert ugye túrázni lehet lassan komótosan is.

A másodiknál nehezebb dolgom lesz, mert azóta szikla-és falmászás lett a hobbim (heti 1-2* megyek, amikor tudok, szóval elég nagy a szerelem), de falat mászni biztosan nem lehet terhesen, már csak az esés és a biztosító eszközök miatt sem. Szóval lehet, hogy mozgásformától függ. Mindenképp a dokidat kérdezd meg erről, de az a baj, hogy nagyrészt csak általánosságokban fognak válaszolni. A túrázásból kiindulva szerintem nem fog jól esni a futás, már csak a "teher" miatt sem. Esetleg jógán, vagy valami terhestornán nem gondolkoztál?

9. 4c1a787e8f (válaszként erre: 1. - Pillangó81)
2013. dec. 19. 22:04

Én végigfeküdtem, szenvedtem mind a 4 terhességemet, el se tudtam képzelni semmiféle mozgást terhesség alat, pedig egyébként versenysportoló voltam. Viszont utána meg 2-3 hét alatt regenerálódtam, és szó nélkül visszament a súlyom is..


Állítólag mindent lehet, én úgy érzem, nem ez az ideje a nagy sportoknak. Baj bármiből lehet. Meg lelkileg is ehhez az időszakhoz más tartozik. Nagy séták inkább, jó levegő, egészséges ételek.

2013. dec. 18. 18:30
Én kerékpároztam. Még a 9. hónapban is. Nem vittem túlzásba, de minden nap csináltam.
2013. dec. 18. 14:39
Én úgy tudom aki előtte futott most is csinalhatja mert hozzá szokott a szervezete.Én pl mind 2 terhessègemet végig edzettem,szülés előtt 2-3 hèttel hagytam abba.Súlyzos edzést csinaltam csak kisebb súlyokkal mint előtte.
6. Zebra25 (válaszként erre: 5. - Pillangó81)
2013. dec. 18. 14:19
Megértelek egyébként. Bár én csak 14 kilót híztam terhesség alatt, de most nem szeretnék csak max 10-et és szeretnék sokkal fittebben menni szülni. Sajnos a veszélyeztetettség miatt erre nem volt alkalmam az előző terhesség alatt. De most már 1 éve nagyon aktívan sportolok, szóval remélem nem lesz gond.
5. Pillangó81 (válaszként erre: 3. - Zebra25)
2013. dec. 18. 14:15
Igen, egyértelmű amit mondasz. Én abból indulok ki, hogy a szívem mélyén a saját kérdésemre "nem"- mel válaszolnék, de szeretnék hallani más tapasztalatokat, cáfolatokat.
2013. dec. 18. 14:13
Mikor én az ikreimet vártam,sportolhattam de megvolt szabva hogy pl egy kondi terembe mi NEM megterhelő,de kocogni kocogtam,nekünk is van futópaunk,de nekem a szabadban jobban esett sokkal jobban feltöltödtem,feltöltődöm! remélem segitettem picit! :D
2013. dec. 18. 14:11

Ez sokmindentől függ, de ezt az orvosoddal beszéld meg, mert itt szerintem senki nem meri azt mondani, hogy biztosan futhatsz.

Én pl az előző terhességemnél veszélyeztetett voltam, majd a nőgyógyásszal fogom ezt megbeszélni, hogy kismamaság alatt mit mozoghatok. mert előtte is aktív voltam.

2013. dec. 18. 14:08
az orvosod pontosan megmondja, milyen mozgásformát engedélyez
2013. dec. 18. 14:06

Kedves tapasztalt anyukák!

Kérem tanácsaitokat. Az én történetem, hogy első gyermekem születése óta, az elmúlt 1, 5 évben 34 kg-t fogytam. Ez diétának és rengeteg kocogásnak (a végén egy félmaratonnak) köszönhettem. Rengeteg küzdelem volt ebben. A lényeg, hogy ismét babát várunk és nem szeretnék megint így meghízni, viszont sport nélkül mostmár el sem tudom képzelni az életemet. Mit tanácsoltok? Lehet terhesen kocogni (futópadon, szabadban), vagy kockázatos??? Milyen más sportot ajánlanátok? Köszönöm előre is hozzászólásaitokat!!!

Üdv Mindenkinek!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook