Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Telekom alkalmazás fórum

Telekom alkalmazás (beszélgetős fórum)


1 2 3 4
66. Bless the child (válaszként erre: 64. - Szőkelédi)
2020. máj. 12. 16:48
Próbáltam. Külön a telefonszámokkal belépni, kuka az is. Nonszensz ez a válasz, amit kaptam. Vagy legyek empatikus és értsem meg, hogy fogalmuk nincs semmiről
65. Bless the child (válaszként erre: 63. - Szőkelédi)
2020. máj. 12. 16:44
Írtam nekik, hogy az 5 db telekomoson kapcsolják be a 10GB netet, hogy csináljanak is valamit. Az nem lehetséges, csak az app-on belül lehet aktiválni 😂🤔
64. szőkelédi (válaszként erre: 63. - Szőkelédi)
2020. máj. 12. 16:43
Esetleg külön -külön ha regisztrálnátok? Nincs több ötletem 😕
63. szőkelédi (válaszként erre: 61. - Bless the child)
2020. máj. 12. 16:41
Bohócok. Sajnálom,hogy nem sikerült.
62. szőkelédi (válaszként erre: 59. - Bless the child)
2020. máj. 12. 16:39
Akkor a többi előfizetés illetve a többi telefonon miért nem működik az app ? Mind középkori 🤔🤣
61. Bless the child (válaszként erre: 60. - Szőkelédi)
2020. máj. 12. 16:39
Igen, 2 éve már tuti lejárt a hűség, azt akarják, hogy váltsak magasabbra. Ne nézzenek már hülyének. A két lányom Dominós telefonján se müködik, ezt is ezzel akarja megmagyarazni?
60. szőkelédi (válaszként erre: 59. - Bless the child)
2020. máj. 12. 16:37
Lol ne már🤣🤣 10 éve vagyunk előfizetők ,minden szolgáltatás szerepel rajta . Tehát azért nem jó az app mert régi a díjcsomagod WTF?🤣
2020. máj. 12. 16:24
Kaptam választ, kép az adatlapomon. Buta nőnek néznek ezek😂
58. Bless the child (válaszként erre: 57. - LadyBird 2015)
2020. máj. 4. 07:28
5 darab telefonunk van, mind Telekomos és egyiken se működik:(
57. LadyBird 2015 (válaszként erre: 56. - Bless the child)
2020. máj. 4. 06:45
Addig is egy másik telefonon, amin működik az app, vegyétek fel a telefonszámodat, így tudod aktiválni a kívánt szolgáltatásokat.
56. Bless the child (válaszként erre: 55. - Szőkelédi)
2020. máj. 4. 06:30
Kivizsgálják és jelentkeznek
2020. máj. 3. 23:16
Na mire jutottál ?Barna segített?
54. vivo44 (válaszként erre: 53. - Szőkelédi)
2020. máj. 3. 21:17
:DDDDD
2020. máj. 3. 20:57

A múltkor megadta magát a beltéri,hívom ügyfélszolgálatot. Telefonon akarta megjavítani a készüléket. Meg cseréljek elemet a távirányítóba,húzzam ki,rakjam be.

Végül szerelő jött,betojt a parabola szett. Vezeték csere ,fejcsere 😂😂😂 mondta a szerelő is , kár ,hogy nem álltam neki szerelni . Remélem ő legalább sikerrel jár.

52. szőkelédi (válaszként erre: 50. - Bless the child)
2020. máj. 3. 20:50
Hát igen ez az érthetetlen,hisz akkor sehol sem látnád az előfizetéseket. Segítsen a pasi 😆, remélem sikerül.
2020. máj. 3. 20:49
Eredeti Telekom szerződésen van rajta az összes kutyafüle azonosító. De ki tudja meg-e van most hirtelen?
50. Bless the child (válaszként erre: 48. - Szőkelédi)
2020. máj. 3. 20:48
Ha gond lenne, a web oldalukra se tudnék belépni
2020. máj. 3. 20:47
Barna segít! Raktam képet. Adok neki egy esélyt
48. szőkelédi (válaszként erre: 42. - Bless the child)
2020. máj. 3. 20:47
Az emberé meg független 2 kártyás,enyém Telenor és mégis működik, még a Vodafone app is . Hát nem tudom ,talán az azonosító számokkal lehet gond ?
47. vivo44 (válaszként erre: 45. - Szőkelédi)
2020. máj. 3. 20:46

....és Rabankari.

Igen tudom, azért is mosolyogtam.

Pedig Bless esetében inkább dühítő, mivel hivatalos a készülék, így probléma nem lehet.

46. rabankari (válaszként erre: 40. - Vivo44)
2020. máj. 3. 20:45
Szerintem ne hívja, mert agyvérzést kap...
45. szőkelédi (válaszként erre: 40. - Vivo44)
2020. máj. 3. 20:44

Jajjj ,mintha lóval sakkozna az ember ...némelyik olyan értelmes 😂

Pedig elvileg azért vannak , ők mindenbe belelátnak ,belenyúlhatnak.

44. rabankari (válaszként erre: 42. - Bless the child)
2020. máj. 3. 20:44
Ezért nem értem, mert nekem is.
43. rabankari (válaszként erre: 38. - Szőkelédi)
2020. máj. 3. 20:43
Igen és neki nem a rootolt eszköz hibát írja ki. Azért a telekom adhatna értelmes választ az okára...
42. Bless the child (válaszként erre: 32. - Rabankari)
2020. máj. 3. 20:42
Original Telekomos telóink vannak
41. szőkelédi (válaszként erre: 37. - Bless the child)
2020. máj. 3. 20:42

Pffffff 😥 de hogy még a központ sem tud segíteni ,vagy új regisztrációt csinálni ,ez abszurd.

Próbálj regizni újra esetleg. Vagy nem tom🙄

40. vivo44 (válaszként erre: 37. - Bless the child)
2020. máj. 3. 20:42

Hívd fel Vandát egy vasárnapi csevejre:-)))

Sajnálom! Érthetetlen, mint Telekomosnak.

39. vivo44 (válaszként erre: 35. - Szőkelédi)
2020. máj. 3. 20:41
Igen, igazad van, de sajnos ahogyan az a cikkben is van, vannak a kivételek és vagyunk mi, akik hiába fizetünk éves szintem több 100ezret a telekomnak, nem vagyunk jogosultak egy nyavajás app használatára.
38. szőkelédi (válaszként erre: 32. - Rabankari)
2020. máj. 3. 20:40
De Bless telója Telekomos.🤔
2020. máj. 3. 20:40
Raktam screenshot képet, belépni se enged
1 2 3 4

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook