Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Tápszerrel kapcsolatos kérdés fórum

Tápszerrel kapcsolatos kérdés (beszélgetős fórum)


16. seryevi (válaszként erre: 15. - Buhu bahu)
2010. ápr. 3. 11:50

Szia!

Én ha befejezték a szopizást, büfi és le tettem őket!

Szívesen fogtam még tovább, de később nekem lett volna nehezebb!

Megszokták, hogy ez a sorrend!

2010. ápr. 3. 11:20

Mi most úgy állunk, hogy javarészt szoptatom, de naponta egyszer, max kétszer tápszert kap.

Vizet nem adtam eddig még mellé.

Meg szeretnék még valamit kérdezni.A pici mindig úgy alszik el, hogy jól beeszik, de muszály hogy a mellemen legyen,mert különben enm alszik el.

Tehát szopás közben alszik el.Hogy szoktassam le róla szerintetek?

Még nagyon kezdő vagyok, remélem majd belejövök idővel..

14. seryevi (válaszként erre: 11. - C8d93a7aea)
2010. ápr. 3. 08:34

Szia!

Igazad van, adni kell neki inni, mert szomjas lesz a tápszer után!

Két gyermekes anyuka vagyok, kisfiam 9hóig a kislányom 7hónapos koráig szopizott a vége felé tápszer pótlást kaptak és fel ébredtek éjszaka, hogy szomjasak nem pedig éhesek voltak!

13. Tina87
2010. márc. 29. 22:36
Én volt hogy időnként adtam neki éjjel is mert sokszor nem éhes volt csak egyszerűen szomjas.De napközben is volt hogy adtam mellé.
2010. márc. 29. 22:33
Én pedig úgy tudom, hogy akár anyatejet, akár tápszert eszik a baba, szervezete igényelheti a plussz folyadékot, amire a szülőnek kell figyelnie, hiszen a csecsemők ezt nem jelzik mindig egyértelműen.
11. c8d93a7aea (válaszként erre: 9. - 127f14054c)
2010. márc. 29. 22:30
Hát azért az anyatej meg a tápszer szerintem egy kicsit más!!Ez meg az én véleményem,de mindenkinek szíve joga azt adni a gyerekének amit akar.Nekem azt mondták,hogy a tápszer folyadékot von el a szervezetből és ezt pótolni kell,ennyi!És nem bántam meg,hogy adtam mellé.
2010. márc. 29. 22:27
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a tanácsokat és a gratulációkat!!!
9. 127f14054c (válaszként erre: 7. - C8d93a7aea)
2010. márc. 29. 22:08