Szokott valaki a GRUPPI-ból rendelni? (tudásbázis kérdés)
Én is rendeltem már tőlük egyszer. Azt rendben megkaptam. A legutóbbi rendelésemet (november közepén adtam le) még a mai napig nem kaptam meg, pedig 15 napos határidőt írtak rá.
Irtam mailt a Gruppinak, megkaptam tőlük a szállító (szönyegpláza) mail címét és telefonszámát. Sajnos ők elérhetetlenek telefonon,több emailre sem válaszolnak, sőt a weboldalukon a kapcsolatfelvételi űrlapon is írtam nekik, amire szintén nem válaszoltak.
Eltelt 1,5 hónap a rendelés óta.
Vajon, várjam még a terméket?:))
Ez ma Mo.-n a szolgáltatás? Nagyon gáz.
Rendszeres Gruppi vásárló vagyok mintegy másfél éve, eddig minden rendelésemet rendben megkaptam. A minőségük ellen nem volt kifogásom. Az első 3-4 vásárlás után átértem az előre utalásra, ebből eddig nem adódott gondom. A számlákat és esetenkét a kezelési utasításokat e-mailben kaptam meg. A telefont tényleg nagyon nehezen veszik fel és csak 11 és 16 óra között.
Eddig 10-12 alkalommal vásároltam a Gruppinál különösebb probléma nélkül.
Üdvözletem!
Tökéletesen egyetértek a leírtakkal. Jómagam és családom immáron több, mint 100.000 ft értékben rendeltünk a Gruppi tól, amely gyűjtőportálként szolgál más hasonló /egyeditermekek, ugyismegveszel , WS Teleshop, Teleshop Hungary ft / stílusú lapokhoz.
Röviden a véleményem: SENKI se rendeljen semmit tőlük.
Kicsit bővebben:
Vásároltam egy hordozható mobil töltőt, akkuval.
Egy hét múlva nem működött. Email ment.
Reakció: Semmi!
A második 2 db kamerarendszer volt /teleshop hungary/. A szállítás után kiderült, hogy 1 kamera és 1db kábel hiányzik belőle. Ez volt 2015. június 10.-én. Fotó, email, majd telefonhívások után 2015.08.11. én feladtak egy kamerát, amely beüzemelésekor kiderült, IR hibás, éjjel nem lát. Ma ismét rögzítették a panaszt.
Harmadik: Ágynemű. Megrendelte nejem, kifizette. Azonban sem a minta, sem az anyaga nincs még köszönő viszonyban sem a meghirdetettel, szinte teljesen műszál!
Negyedik: "SMD reflektor, dugaszolós kábellel"
Megjött, kifizettük, kibontottuk, majd azonnal jeleztük NEM azt küldték, ami a megrendelés tárgy volt, egy lecsupaszított, kb 20 cm kábel volt benne.
Reakció: Fotót kértek, majd igéretük szerint 2015.08.28.-ig cserélik.
Ma ismét telefon, természetesen a csere nem történt meg, így a törvény adta jogommal élve elálltam a vásárlástól.
Valamint írtam az összes felügyeleti szervüknek fotókkal, feladókkal, garancialevelekkel, és becsatoltam minden levelezésünket is.
És a döbbenet ekkor jött.
Ugyanis türelmemet kérték, valószínüleg össze fogják vonni a több mint 300 /!/ élő bejelentéssel az ügyet.
Konklúzió: SENKINEK SEM ajánkom a Gruppi amedialog a xentury kft az ugyismegveszel a Teleshop Hungary Kft oldalait, mert az ügyintézésük, annak sebessége kritikán aluli, és számos PTK bekezdést sért.
T.Gruppi.hu
Engedjék meg,hogy a hozzászólásukkal,kicsit vitába szálljak. Én több alkalommal rendeltem ágyneműt Önöktől,mely igen silány minőséggel érkezett meg.A hiba közlése után,(mely nem volt egyszerű,az elérhetetlanségük miatt)átirányitottak az Egyedi Termékekhez.Ott ígéretet kaptam a termék kicserélésére,mely meg is történt,azzal a szépség hibával,hogy más színű,és mintájú terméket kaptam,kérésem ellenére.Ezt még elnéztem volna,de közben kiderült,hogy ez a termék is varrás hibás,és a közben rendelt,és kiszállított másik is.Visszahívást,az ügyben kérésem ellenére nem kaptam,csak sivár hangnemű,és a felelősséget áthárító emaileket.A visszaszállítást kértem,hogy a csere kiszállításakor oldják meg,de ezt elutasították,azt közölve Velem,hogy oldjam meg a saját költségemen.Röviden tehát az üzlet politikájuk a következő.
Elküldik a silány minőségű terméket,melynek a kiszállítását a vevő állja,majd ha hibás a termék,a megkérdezése nélkül küldenek egy teljesen más fajtát,(arra sem figyelve,hogy az már nem legyen hibás)majd ha a vevő el szeretne állni ennyi tortúra után a vételtől,ismét a saját költségén küldje vissza a terméket,és várjon a pénzére,amit addig Önök kamat mentesen használnak.Nem beszélve arról,hogy a telefonálással kapcsolatos kölségeket is a vevő bukta.Braavóóó.Ennyit arról,hogy mi vásárlók mennyire vagyunk fontosak.Ezért most itt közölném nyilvánosan,hogy amennyiben nem tesznek meg mindent a károm megtérítésére,úgy minden jogi eszközt igénybe fogok venni ahhoz,hogy többé ne legyen kedvük,a vevők megkárosításához.Én az Önök helyében,a cég jó híre megóvása érdekében,minden lehetőséget felhasználnék,hogy az elégedetlen vevőket kártalanítsam,teljes körűen,de ez az Én véleményem,és sajnos nem az Önöké.Nekem marad a használhatatlan termék,a kifizetett vételár,és szállítási költség,a telefonálgatás,az idegeskedés,és a várakozás,hogy vissza kapjam a pénzemet.Azért ezen elgondolkoznék az Önök helyében,mint ahogy azon is,hogy ezek után kinek fogom ajánlani a termékeiket.Üdv.Egy csalódott vásárlójuk.
Sziasztok! Tanultam én is. Mégpedig hogy nem rendelek soha többet hasonló oldalról. Felesleges idegeskedés az egész.
Megrendeltem majd ki is fizettem a terméket. 2 hónapja... Majd érdeklődtem. Egyszer, kétszer, sokszor. Mindig azonos választ kaptam vissza, amikor persze kaptam választ, melyben a szállítás 15 napos határidejéről tájékoztatnak. Tették ezt 1,5 hónappal a termék kifizetése után. A mai napon, a korábbi hozzászólásaitok hatására írtam meg nekik hogy a pénzt haladéktalanul utalják vissza, ellenkező esetben rendőrségi feljelentést teszek. Az e-mailre szinte azonnal válaszoltak melyben a bankszámla számomat kérik. Most várok. Bízom benne hogy a pénz valóban utalásra kerül.
Elég szépen be lettünk csapva és sajnos még biztos nagyon sokan hinni fognak nekik.
A Gruppiról objektíven: textilneműk jó,olcsó,megéri.
Szerszámok ugyancsak. Elektronikai cikkek: zsákbamacska. Kínai tableten két napot dolgoztam mire használható lett.Meg kiderült hogy 40 ezerért már magyart is kapok, másutt. A szoftverek kétharmada kínai benne, ki kell dobálni. Ugyancsak náluk vásárolt pendrive egy rossz, kettő jó. SD kártya kettő db selejt. Rádió /VW bogár/ kiváló darab de mire rájöttem mi micsoda a gombokból, beleőszültem. Használati utasítás semmihez, ki kell találni. Hibás pendrivet reklamáltam, az üfszolgálat letagadta még azt is hogy náluk vettem, de nem hagyom annyiban. Összefoglalva kár hogy egy ilyen "lengyelpiaci" olcsó hely ilyen trehányul és ilyen gagyival spékelve fut.
Javaslatom, ha nem megy másképp forduljatok a Fogyasztóvédelemhez nekik is lehet interneten írni. És ne töröljetek semmit, megrendelést, számlát, hogy vissza lehessen keresni. Gyula.
A Gruppi.hu nem csak megbízhatatlan, hanem szánt szándékkal becsapják vagy átverik az ügyfeleiket.
Még február elején rendeltem tőlük 32Gb és 16Gb-os akciósan hirdetett Pendrivereket, a kicsomagoláskor rögtön kiderült, hogy mind hibás, és semmilyen adattárolásra nem alkalmasak. Másnap és utána több emailban is jeleztem az ügyfélszolgálatuknak, amikre 3 hétig egyáltalán nem is válaszoltak. Később azt is megírtam, hogy az előzményekből sejtem, hogy a pénzemet nem fogom rövid időn belül vissza kapni. Ezért azonos értékben küldjenek más nem szemét, hanem használható jó termékeket. Erre az e-mailemre válaszoltak, hogy ez náluk nem lehetséges, mert csak a pénzt hajlandóak vissza utalni ha megadok egy számla számot.
Március 19-én amikor a futár elszállította a semmilyen szabványnak sem megfelelő, penrivernek nevezett szemeteket, megadtam a számla számot. Amit egy elnézést kérő levélben megerősítettek. De a pénz azóta sem érkezett meg a számlámra. Eddig egyéb elfoglaltságaim miatt nem értem rá, a csaló társaság miatt a hatóságokhoz fordulni. De amennyiben 24 órán belül nem kerül a számlámra az összeg, akkor holnap a Rendőrségnél,NAV-nál, és a fogyasztóvédelmi hatóságokon kívül, az Artisjusz-nál is megteszem a feljelentést.
Üdv Mindenkinek!
A gruppival nekem nem az a gondom, ami itt sok hozzászólónak, h ti. nem azt hirdetik, ami a később kiküldött áru, mert azt kb. érzi az ember mire számíthat egy ilyen webshopnál.Annál sokkal inkább szélhámosságnak látom azt, hogy begyűjtik a rendeléseket, készletnek híre-hamva sincs,majd 15 nap szállítási hidővel dolgoznak, az apró betű pedig 60 napos készlethiányt ismertet.Na ez már önmagában megtévesztés, tisztességtelen piaci magatartás. Értem én, hogy jólesik a vevői finanszírozás, no de ennyire? :-(
Tanács:utánvéttel vásárolni,aki teheti:)
A 5m-es szalag LED, és LED fényszóró termékekkel azért nincs probléma, mert azokat a kiadás előtt a Kínai gyártó gondosan teszteli és ellenőrzi!
Én is vásároltam ilyen termékeket a Gruppitól, de azokkal semmilyen működési vagy műszaki probléma nem volt.
A megrendeltem egy időjárás állomást a Gruppi oldaláról, melyet hiányosan kaptam meg. Az ajánlat a leírásban így szerepelt:
„• Üzemeltethető 2xAAA alkáli elemről (nem tartozék) vagy a mellékelt 220V-os hálózati adapterről”
Az adapter nem érkezett meg. Kiderült, hogy a Gruppi partnere a Napiajánla.net küldi a terméket és a számlát is (Windberg, s.r.o Parková 45, Bratislava-Ruzinov 821 05 SLOVAKIA) Amikor kipróbáltam elemről, kiderült, hogy hibás, nem működik megfelelően.
Írtam a Napiajánlatnak, de nem válaszoltak. Megpróbáltam telefonon elérni, többszöri próbálkozás és hosszú várakozás után sikerült, és kértem, hogy szállítsák vissza, és adják vissza a kifizetett vételárat. Megígérték, hogy a szállító jön és visszaviszi, majd ha visszavitte, akkor adjam meg a számlaszámomat írásban, és visszautalják az összeget. (Elég furcsa ügyintézés, mivel amikor ideszállították, a szállítónak fizettem, nem értem, hogy amikor elviszik, miért nem adja ide a szállító a korábban kifizetett összeget?) Persze a hét elteltével sem jött a futár. A szállító cégnél történt érdeklődésre megtudtam, hogy még megbízást sem adtak nekik a visszaszállításra.
Írtam a Gruppi ügyfélszolgálatára is, ahonnan gyorsan válaszoltak, hogy:
„Téves információt kapott Partnerünk is és ezért nem tartozék, hanem elemmel működtethető.
Amennyiben nem megfelelő el tud állni a vásárlástól.”
Már közel egy hete próbálok elállni a vásárlástól, mit tegyek még??
Korábban rendeltem már néhány dolgot a Gruppiról, pld Gilette fusion pengét (4 db-ot), Duracell elemeket. A tapasztalatom: a pengénél szorult a fej rész (mind a 4-nél), nem működött úgy, mint a korábban és utána boltban vásárolt penge. Az elemnél rögtön az első 4-es csomagból az egyik teljesen lemerült volt, használhatatlan.
Az ismerősömnek nem a megrendelt autórádiót küldték, hanem egy olcsóbban hirdetettet.
Ezek után mindenki döntse el, hogy akar-e ilyen viszonylag olcsó, de bizonytalan minőségű termékeket vásárolni.
Én nem vásárolok többet a Gruppiról, és az ismerőseimnek sem ajánlom
Kedves Megrendelőink, hozzászólók!
Sajnálattal olvassuk a negatív hozzászólásokat.
Sok vásárlónk van és szerencsére, csak néhány elégedetlen.
Minden esetben arra törekszünk, hogy vásárlóink panaszait a lehető leggyorsabban kezeljük és megoldjuk, amennyiben jelzi ezt felénk vagy Partnereink felé.
Amennyiben hibás terméket kap valaki Partnereinktől, azonnal továbbítjuk panaszukat és kezeljük Őket, továbbá a lehető leggyorsabban megoldjuk azt.
A vételár visszaigénylések, amennyiben hibás nem megfelelő terméket kaptak, visszautalásra kerülnek, elképzelhető, hogy ezek feldolgozása időt vesz igénybe, de minden ilyen esetben megtérítjük a vételárat és a szállítási költséget is, amennyiben az a kérelem jogos.
Kollégáink arra törekednek, hogy minden esetben feldolgozásra kerüljenek a panaszok és mihamarabb megoldást találjanak rájuk.
Megbízható Partnerekkel dolgozunk és amennyiben panasz érkezik rájuk felvesszük Velük a kapcsolatot és rendezzük azt.
Számunkra vásárlóink az elsők és az Ő elégedettségük.
Bármilyen panasz, kérdés felmerül rendeléskor vagy azt megelőzően kérem forduljanak hozzánk bizalommal és segítünk!
Elérnek minket az alábbi elérhetőségeken: ugyfelszolgalat@gruppi.hu illetve ügyfélszolgálatunkat minden hétköznap 11:00-16:00-ig a +36-1-255-02-50 számon.
Üdv
Gruppi
Vannak olyan termékeik,amik a kibontáskor még működnek is. De a napi ajánlatuk nagy része eleve átverés és csalás. pld, a napokban ajánlott egyik termékük:"Ajánlat megnevezése: Powerbank külső akkumulátor telefonhoz, tablethez 5600 mAh
3 töltés + Zseblámpa funkció"
Viszont a kicsomagoláskor azonnal kiderül, hogy a jópofa eszköz a felirata szerint a valóságban csak 1200 mAh teljesítményű akut tartalmaz. Tehát egyértelmű, hogy az ajánlataikban feltüntetett értékek sokszor köszönő viszonyban sincsenek a valósággal.Persze ennél a terméküknél engem különösen nem ért meglepetés. Mert azt eleve tudom, hogy a technika mai állása szerint, egy ekkora kis tokba , és ilyen költséggel, még ferde szemmel sem lehet 4,6 X nagyobb kapacitású akut bele pakolni.
Innen senki ne rendeljen!
A férjem vett nem kis összegért láncfűrészt amit egy hét múlva vissza is küldtünk cseregaranciával.1 hónap múlva kaptuk meg a másikat.Kibontotta majdnem dobott egy hátast,mert a láncvezető sokkal nagyobb volt,mint a lánc.Így aztán még 5000 ft-ba került egy új lánc rá,mert már semmi humorom nem volt ezzel a csaló bandával beszélni.
Mi is rendeltünk tőlük ágyneműt, a mintája mind1, de nem is ez a lényeg, mert nem azt kaptuk, hanem amikor kibontottam ért a meglepetés!!! Szerintem a megmaradt anyagból kiszabtak még 1-et és mindenféle elcsúszott valami található rajta, pl egy lónak a fél feje az is hosszába, tehát gusztustalan...
LED-es lámpát is kértünk, de nem azt küldték, nem RGB led volt a hirdetettel ellentétben. Már 2 hete várjuk a futárt, hogy vigye vissza, de hát mi a garancia arra, hogy én a pénzemet visszakpom ???
Egyébként csak egy furcsaság, amikor rendeltünk pednrive-t nem nekünk, hanem egy családtagnak (bár ő nem panaszkodott, hogy nem működik) a futár szinte csak aláiratta az átvételi elismervényt és majdnem a csomagot se adta át annyira szaladt, de nem csak ennél a csomagátvételnél tapasztaltam ezt, mert NINCSEN IDEJÜK megvárni mig kicsomagolod, pedig azt kéne, ha vesztek vmit ott helyben nézzétek meg ne írjátok addig alá.... minden sunyi elnyelt pénzt költsenek gyógyszerre és még arra se legyen elég.... utálom az ilyet, van vmi fórum ahol ellenük lehetne tenni ???
Vigyázat Csalok!!!
A megrendelés leadása után, egy értelmes hangnemű e-mailben értesítenek,hogy "Örömmel értesítjük, hogy az Ön által megrendelt terméket átadtuk a futárszolgálatnak.
Termék:Kingston 32+16 GB pendrive" /ilyet véletlenül se rendeljen tőlük senki, mert a kicsomagolás után komoly meglepetésekben lesz része/
A levelük további részében tájékoztatnak, hogy "Csomagja szállításával kapcsolatban forduljon bizalommal futár partnerünkhöz, a Média-Log Zrt.-hez."
A futár szolgálat egyébként készséges, még az esetleges panasz leveleket is továbbítják a megbízóiknak. /Akik úgysem válaszolnak!/
A levelükben utána jön az etetés és a kábítás!
"Egyéb kérdésével, problémájával továbbra is forduljon hozzánk bizalommal.
Üdvözlettel:
A Napiajánlat csapata"
Kiderült, hogy a szállított pendriverek egytől egyig mind hibásak, peckemre mindjárt 3 ilyen párat rendeltem. Kiderült a 16GB-os pendriverek operációs rendszertől függetlenül, egyáltalán nem írhatók. Kb félórás küszködéssel sikerült új Írható partíciót létrehozni két ilyen kacaton. A harmadik az eleve teljesen döglött. Kiderült felesleges volt írhatóvá tenni, mert a következő csatlakozásnál a rá írt adatok már csak részben olvashatók, vagy nem megnyithatók. A 32GB-os pendriverek rögtön írhatók, de felesleges bármit rá írni, mert nagyon könnyen felejtenek, de az olvasási sebességüket egy lajhár is kiröhögné.
Az is ébresztő hatású tapasztalat, hogy ügyfélszolgálatuk a panasz levelekre egyáltalán nem válaszol.
Aki ilyen tapasztalatok után is rendel tőlük, az csak magát okolhatja a következményekért!
További ajánlott fórumok:
- Nem tudja valaki, hogy honnan lehet rendelni világítós csillagocskákat amit a plafonra kell ragasztani?!:)
- Kontaklencsések! Szokott valaki internetről rendelni?
- Ki honnan szokott pizzát rendelni?
- Tud valaki valami jó parfümös oldalt, ahonnan rendelni lehet ?
- Tudna valaki ajánlani oldalt ami nem kamu, és tudnék rendelni Venumos pólót?
- Van, aki a Teletál ételfutártól rendel, és a pénteki menüből szokott magának szombat-vasárnapra is rendelni?