Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Szokott valaki a GRUPPI-ból rendelni? fórum

Szokott valaki a GRUPPI-ból rendelni? (tudásbázis kérdés)

1 2 3 4 5 6 7
128. alois01 (válaszként erre: 102. - Montelino)
2017. szept. 15. 10:03
Nos, nekem is gondom van velük. Tudnál segíteni, hol, milyen formában sikerült elérned őket és foganatosítani a kártérítési igényed? Nekem se emailre nem válaszolnak, se telefonon nem érem el őket!
127. alois01
2017. szept. 15. 09:55
Sziasztok! Sajnos későn találtam rá erre az oldalra. Ha hamarabb olvaslak titeket, tuti nem rendelek semmit tőlük! Én is megjártam. Tud itt segíteni valaki, hogy hová forduljak a panaszommal, kártérítési igényemmel? Ugyanis az emailre nem válaszolnak, a telefont pedig nem veszik fel, percekig hallgatom az üzenetrögzítő zenéjét de aztán nem kapcsolnak ügyintézőt.
2017. aug. 31. 10:45

Itt így működik az ismert mondóka:(ez elment vadászni,ez meglőtte,ez hazavitte,ez megfőzte ez meg mind megette)

Ez meghirdette(gruppi)

ez elküldte neked(vardex)

ez meg viszi a balhét(Bécs-Fém kft),mert neki már úgyis minden mindegy.

2017. aug. 31. 10:40
Bocs nem írtam,emailben küldik a számlát.
124. Endura69 (válaszként erre: 120. - Krisz123456)
2017. aug. 31. 10:39

Szia!

Nem is kicsit adócsaló cég:

-megrendeled az egyiktől

-megkapod egy másik cégtől és

-küldik a számlát egy harmadik(mellesleg NAV feketelistás)cégtől.

123. Gyula39
2017. aug. 3. 09:10

Ne vegyetek : semmilyen telefon töltőt, többet is kipróbáltam, negyedannyi kapacitás nincs benne mint amennyit írnak /külömben a készülék súlya jól minősíti a Li-ion akkukat minél súlyosabb annál nagyobb a kapacitása


"svájci" rozsdamentes edények: vettem egy készletet, a víz felforrása után a talpbetét alól fehér lé kezdett szivárogni és felpúposodott a fenéklemez

kínai tabletek: egyelőre még mind Android 4.2.-esek, kettőt vettem, az olcsóbbik félév után meghalt, a drágábbik 25 ezer körüli 10 colos, mai napig Wifi, két éves, E-book olvasónak kiváló /Bluetoth nincs bennük ! Egy csomó kínai szart ki kellett pucolni belőlük hogy a kevés helyet a memóban ne foglalják.


Jel-átalakítók TV-hez egyebekhez : többet kipróbáltam, egyik se csinálta azt amit leírtak


Grundo hidraulikus emelő berogyott a kerékcsere alatt


Amit érdemes volt: Alu-létra, fénycső 220 v, reflektorok több féle is, textil-félék törölköző-ágynemű, akkus bluetooth-hangfal,

2017. jún. 24. 09:24
A héten jött meg az az ágynemű garnitúra, amit azért rendeltem, mert nyárinak tüntették fel, másrészt 70% kedvezményt adtak rá. 4-5 napra rá küldték is, ahogy megrendeltem, nagyon szép, csak egy a baja, nem nyári. Nagyon vastag a paplan...Igaz, használható, de november táján...
2017. jún. 24. 07:17

Én az egyeditermékek oldalról rendeltem rajtuk keresztül 2 db 3 részes ágyneműt...kiszállítás 10 napon belül..háááát,4 hete várom,szóval mostmár nem is fogom átvenni,mert eseményre kellett volna ajándékba...

Viszont a Gruppitól rendeltem azt a bevásárlószatyrot amit bevásárló kocsira lehet tenni a kasszánál,2 db jött,nagyon tuti,2 napon belül nálam volt,számlát is kaptam,minden a vártaknak megfelelt.

120. Krisz123456 (válaszként erre: 118. - Qqcskacsa)
2017. jún. 21. 18:48
Aki számla nélkül kereskedik, az adócsaló.
2017. jún. 21. 18:45

Sziasztok! Megjött az első rendelés: Mobile Power Bank.


Számla: nincs.

Leírás: nincs.

Termék: ütött, kopott.

Hogyan működik? Hát.... A kijelző Led-ek miatt éjszakai fénynek még jó lehet...

Teljesen nyilvánvaló, hogy valaki már visszaküldte nekik, hogy nem jó, erre ők eladták újra. Hányadszorra? Visszaküldjem, hogy újra eladhassák egy másik vevőnek? Nem teszem meg nekik ezt a szívességet.... ide más kell...

2017. márc. 22. 08:52
Táblagépet rendeltem Partnerüktől a Gigadealtől. Az hittem, hogy a csomagban van a számla, de nem volt benne. Három nap után a táblagép nem működik. Számla nélkül lehet reklamálni? De hol?
117. wipy
2017. febr. 10. 19:18
Rendeltem egy 12 részes Zurrichberg edénykészletet.3 napon belül megérkezett. A doboz sértetlen volt. Szerencsére az üvegfedők sem törtek el. Azt kaptam, ami a leírásban szerepelt. A nejem már két edényt is kipróbált, eddig minden rendben van. Én ajánlani tudom ezeket az edényeket.
2017. jan. 30. 11:44

2 darab LED reflektort rendeltem. A rendelés után érdeklődtem néhány, nem közölt technikai paraméterről. A válasz: forduljak a szállítóhoz (vardex kft.). Annyi eszük nem volt, hogy az e-mailt ők továbbítsák. A Vardextől hasonló válasz jött, forduljak a szervizhez. Ezen már kissé kiakadtam. Időközben a megadott (hosszú) időn belül megérkezett a cucc. (A válaszok sebessége ebből is sejthető.) A futár (dpd) csaknem percre pontos volt. Semmit nem kellett aláírni, cserébe semmi papírt, számlát nem kaptam. Ezt is megreklamáltam e-mailben, mire - láss csodát - kaptam egy elektronikus számlát egy harmadik cégtől. Annyi baj legyen, számla az számla. A termék már kinézésre sem az, amit a hirdetésben közölt kép mutatott, de ettől még lehetne jó is. A hiányolt műszaki paraméterek közül az egyik rajta van a dobozán. Magyar nyelvű útmutató sehol. Az ilyen termékekre kötelezően előírt CE-jelzés sehol. Típusszám sehol. Gyártó neve, elérhetősége sehol. Tipikus, "leesett a kamionról" minőség, bár az ára alapján természetesen nem számítottam világbajnok termékre. Végül is világítani világít, bár a teljesítményét illetően erős kétségeim vannak. Alighanem be fogom méretni a fényáramát, mert kíváncsi vagyok, eléri-e a hasonló ígért teljesítményű más termékekét. Az elektromos teljesítményét illetősen is erős kétségeim vannak, mert a hirdetett 30 W helyett csak 7-8 W a tényleges teljesítményfölvétele. (Lehet, hogy egy rejtett, kívülről nem észlelhető erőmű pótolja benne a hiányzó 20-23 W-ot...)


Háromszor rendeltem a gruppitól: először, utoljára és soha többet...

2017. jan. 1. 15:52
Gyereknek rendeltem pár hónapja két egyforma, focis ágyneműhuzatot. Ehhez képest mindkettő anyaga más volt, az egyiken volt minta, a másiknak a párnáján nem volt minta (na ebből nagy "balhé" lett). Egyszer sikerült felhuzatolnom, kb. 1 hét múlva elkezdett szétfoszlani az egész ... rongynak még jó lesz talán ...
114. Lizi55
2016. dec. 27. 18:19
Jol atvertek engem is par napja. Okosorat rendeltem es kibelezett kacatot hozott a futar, de mivel nagyon sietett mar nem tudtam azonnal reklamalni. Kerem , akit atvertek jelentkezzen , megerdemlik hogy feljelentsük öket!!
2016. dec. 9. 16:38
Led izzót rendeltem, mert jó áron kínálták, 12 W-os természetes fehér fényű. Ehhez képest neon fénye van, gyatra fénnyel és legalább 2 cm-rel nagyobb, mint a normál izzó. Azt írták, ilyet rendeltem. Talán beteg voltam, vagy h.......? Csak ennyi baja van és ez csak egy izzó. Más is rendelt ebből a "szuper" termékből? Úgy gondolom, a Fogyasztóvédelem foglalkozhatna evvel a jó céggel. De ők csak hirdetik, az egyedi termékek forgalmazza.De én a Gruppival vagyok kapcsolatban. Ja és Kitti továbbítja az illetékesnek az email-emet. De vele még nem sikerült kapcsolatba lépnem, csak kittivel. Mit lehet tenni?
2016. júl. 5. 18:37
Ágyneműt rendeltem én is. Kritikán aluli minőség. Kimostam, fel is huzatoltam, mert a gyerekek kapták ajándékba, és már nagyon szerettek volna focis ágyneműbe aludni. Három napot bírt ki a huzat, teljesen felfeslett :-( arról nem is beszélve, hogy két egyforma huzatot rendeltem, de mindkettő máshogy nézett ki). Soha többet nem rendelek tőlük. Úgy látszik a tanuló pénzt meg kellett fizetni.
2016. júl. 5. 10:10
Én is rendeltem tőlük ágyneműt, sajnos egymás után 2 alakalommal is, bár ne tettem volna. Most vettem elő, kimostam de mehet a kukába, mert szétfeslett első mosás alatt az egész. 100% pamutnak hirdetett ócska műszál az egész. Még a kínaiak is jobbat árulnak. Most írtam nekik levelet nem tudom hogy egyáltalán reagálnak e rá. Soha többé gruppi.
110. cingi75
2016. júl. 1. 05:25
Ha egy cégnek nincs címe, adószáma, cégjegyzékszáma, telefonszáma stb.. feltüntetve, akkor soha nem szabad rendelni tőlük.Ezt mondja a Nemzeti Fogyasztóvédelem.Pláne ha a vélemények ilyen negatívok!
2016. jún. 20. 20:26
Mi már 2x megjártuk,soha többet nem rendelünk onnan. 1x rosszul küldték ki a rendelést,2 termék lemaradt a 6ból. Utána közölték,hogy kiküldik,de arra is fizessünk szállítási díjat,hiába hívtam őket és írtam is e-mailt,hogy vagy állják ők,mert hibáztak,vagy nem kell a csomag,hát csak kiküldték,szállítási díjat is kértek;nem vettem át,mert nem vagyok palimadár. 2.alkalommal pedig nem volt magyar nyelvű leírás,sem telepítő CD a kültéri kamerához. Visszaküldtem,mert cserélni nem tudták és pótlást se ajánlottak fel (én álltam a postát-ezt nem is fizettek vissza),több,mint 1 hónap és sok telefon/e-mail után végre visszafizették a vételárat miután a törvényre és a saját ügyfélszolgálatosuk felvilágosítására alapozva közöltem,hogy 2 napon belül a számlán legyen az összeg,vagy az illetékes hivatal felé jelentem az ügyet. Másnap átutalták a pénzt. Hatalmas csalódás volt.
2016. jún. 20. 08:18

Vásároltam két hete a Gruppi internetes áruházból egy autós kamerát.

A terméket időben megkaptam a vételárat a futárnak kifizettem. A termék csomagolásának kibontása után derült ki a felfogató része törött. Azonnal látható volt az is, a kamera nem pontosan úgy néz ki mint a képeken. Nagylátószögűként van hirdetve ami nem igaz. Az sem igaz hogy FHD minőségben képes rögzíteni, a felvétel gyakorlatilag nagyon rossz. Az autók rendszáma sem olvasható le.

Természetesen azonnal jeleztem az ügyfélszolgálati email címre és mindig ugyanazt a válasz kaptam " Kedves Megrendelő!

Panasza elbírálás alatt áll, munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük.


Üdvözlettel,"


16 levélváltás volt közöttünk és eddig semmi a megoldásra.

Gondolom ez az időhúzó technika arra való, talán feladja a kedves ügyfél. Na Én nem az biztos és ez most nem az értékről szól.

2016. jún. 10. 16:10

Én rendeltem már tőlük.Most legutóbb épp a hajsimitós kefét.Minden ok vele,szállítás,minőség amit igértek.

Számlát email-ben kaptam,korrektek.

2016. jún. 10. 14:55

Szerintem senki ne rendeljen az oldalról!!!!


Egy gőztisztítót rendeltem amikor megkaptam láttam, hogy egyáltalán nem azt kaptam ami a képen volt és amiről tele volt a net videókkal, de gondoltam egye fene biztos ez is jól működik.

Ja igen..addig amíg bedugtam a konnektorba.

Írtam nekik már aznap ez volt 05.18-án. Erre az úgynevezett forgalmazóra átrakta a felelősséget aki a későbbiekben átrakta vissza a gruppira.

A lényeg: egészen a mai napig kellett velük e-maileznem és persze fenyegetni őket a fogyasztóvédelemmel ahova már a feljelentésemet is megfogalmaztam. Agresszíven kell fenyegetni és határidőt kell nekik szabni mert pofátlanok. Mindig ugyan az az e-mail jön vissza, hogy pár nap és utalják a pénzt...Gondolják majd ha az ember lecsillapodik elfelejti hogy ottragadt a pénze nekem egy 10ezer forintom volt.

Ez egy bűnbanda és aki hagyja magát azt lehúzzák!!! Remélem nem sokára emberükre találnak! Most az én személyemtől megúszták a feljelentést.

Ha nem műszaki cikkeket rendelsz szerintem azok is nagyon nagyon gagyi minőségűek, de legalább azt adnák ami a képen van!

Ha van valakinek ügyfélkapuja ott meg lehet tenni a feljelentést a fogyasztóvédelem felé.

2016. márc. 19. 08:30
Nekem vegyes tapasztalataim vannak. a tőlük rendelt pendrive és gyapjúpaplan jók, viszont az ágyneműhuzat nagyon ócska, Az első mosásnál kifakult, elfeslett, és el is van szabva. Cipzárral működik, ami már akkor szétment, mikor felhúztam. A másik csalódás nekem is az Ariel gél volt, híg lötty, az illata meg se közelíti az eredetiét. Ja, és a beígért 2 személyes ágynemű szettben volt 2 párna-, 1 kispárna-, és 1 paplanhuzat...
104. macska9
2016. febr. 28. 07:25
Először rendeltem tőlük és utoljára Ágy nemüt, belső eldolgozás nincs, silány ócska anyaga van.
103. edicikém (válaszként erre: 100. - Montelino)
2016. febr. 5. 18:46
Én is vettem egy ilyen hordozható akkut,egyetlen percig sem működött! A futár már visszavitte,január 15-e óta várok a pénzemre,de ez a Kinga nevű valaki állandóan a türelmemet kéri.Szeretnék csatlakozni!
2016. jan. 18. 21:33
Nos ma megérkezett az utalás a Gruppitól, én 2390Ft-ot fizettem a kártyámmal, visszaküldtek 2342Ft-ot, gondolom az utalás díját levonták. A lényeg, visszakaptam a pénzemet 1 hét meg sok levél után. Tehát nem lehetetlen. Ez azért bíztató dolog Nektek, akiknek gondjuk akadt valamilyen termék miatt. Gondoltam leírom, hogy ne csak negatív vélemények szerepeljenek itt.
101. Montelino (válaszként erre: 99. - Cibakijozsi)
2016. jan. 15. 10:44
Én nem fizettem volna ki a helyedben, jogodban áll nem átvenni, ha nem stimmel az ár.
2016. jan. 15. 10:40
Ne rendelj tőlük semmit, átvernek! Én rendeltem egy hordozható akkut, aztán olvastam a hoxán, gyakorikérdések és a FB oldalán is, hogy nem működik senkinél. Visszaküldik sorra, a pénzükre meg azóta is várnak. Én elálltam a váráslástól 2-3 órával a rendelés után, de sajnos már kártyával kifizettem előre rendeléskor. Azóta se hajlandóak visszautalni az árát. A kedves ügyfélszolgálatos "Kinga" próbál mindig lekoptatni. Én felfogom őket jelenteni, ha nem adják vissza a pénzemet! 2390Ft nem a világ, de nem vettem semmit, nem küldtek ki semmit. A bankok pedig munkaidőben 2 órán belül teljesítik az utalásokat. Tehát a Gruppi szeretné megtartani a pénzemet, eleve nem is Gruppi néven vették le. Ha valaki szeretne csatlakozni és hasonló cipőben jár jelezze... . Ez nem egy korrekt cég, ez már biztos.
2016. jan. 11. 18:05
Én szoktam,de már nem fogok. Ma szállították ki a meg rendelt termékeket,3 termék volt.egy futár hozta,és három szállítási díjat kértek.Ezt nem tudom minősíteni.
1 2 3 4 5 6 7

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook