Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Szent István Egyetem - Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök szak fórum

Szent István Egyetem - Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök szak (beszélgetős fórum)


2012. jan. 4. 13:13
Sziasztok! Én jelenleg 2. éves hallgató vagyok a SZIE-n, a matek nem gáz itt szerintem és a gyakorlatos tanár is nagyon rendes, jól magyaráz. Azt nem mondom, hogy nem nehéz, de ha megcsinálod azokat a feladatokat, amiket gyakorlatokon felad otthoni elkészítésre, akkor semmi gond nem lesz a vizsgán.Ráadásul kb minden évben hasonló vizsgafeladatokat állít össze és erre jók a kolis kapcsolatok. :)
2011. szept. 18. 18:03
Frissülhetne ez a fórum? Főleg hogy ki hol hogyan tudott elhelyezkedni ezzel a diplomával? Meg a matekos tapasztalatok:)
2010. okt. 4. 21:29

Sziasztok!

Én Debrecenben végeztem gazdasági agrármérnökként, és én is itt ismertem meg a páromat:-))

Nálunk a mezőgazdasági szakmában kevesen helyezkedtek el, pályázatkészítő cégek, MVH, bankszenktor vitte el a legtöbb embert.

Agrárkamarai tanácsadó is lett néhány emberke, a kihalásos dolog errefelé is működik.

Az Erasmus ösztöndíjat, vagy a vkszi-s farmgyakorlatot NE hagyd ki.

Sárgulás, felezés, egyetemi, kolis élet kihagyhatatlan, kötelezőőő!!

Üdv,

Gabi

2010. jan. 22. 11:00

Sziasztok!


A segítségeteket szeretném kérni.

Most fogok érettségizni egy közgazdasági szakközépiskolában. Nemsokára el kell döntenem, hova megyek tovább.

Engem érdekelne ez a szak, képességeim, eredményeim és kompetenciáim is megvannak hozzá, hogy elvégezzem, a tanáraim és én szerintem is.

Már csak az a kérdés merült fel bennem, meg bennük is, hogy ha megszerzem ezt a diplomát, akkor el tudok-e vele helyezkedni a munkaerőpiacon.

Ti hogy tapasztaltátok? Miket hallottatok?


Nagyon tanácstalan vagyok, mert az egyik helyen azt írják, h. semmi értelme erre a szakra menni, másutt meg azt írják, hogy hiányszakma és hazánkban nagy szükség van az ilyen képzettségű szakemberekre.