Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Cikkek » Szépség & Egészség témák » Sokkoló hír az aszpartamról cikk

Sokkoló hír az aszpartamról


A hétköznapi emberek célirányos aszpartám-mérgezése az 1980-as évektől gondosan őrzött titok. Számos kutatás és kísérlet egyértelműen kimutatta mérgező, rejtélyes betegségeket, előidéző hatását!

Az aszpartám egy közkedvelt adalékanyag, ami a testbe kerülve gyilkos kemikáliákra bomlik, és elmegy modernkori horrornak, amit odabent művel. Vajon miért csak most kerül ez napfényre? A „diétaipar” egy dollármilliárdos üzlet, tudjuk.

Az ember talán azt gondolná, hogy az élelmiszeripari cégek húzzák a nagy hasznot belőle. Ám ez hatalmas tévedés!!! A „kollaborálás” persze nekik is kifizetődik busásan, de a játszma igazi nyertese a gyógyszeripar! Hogy hogy jön a gyógyszeripar az aszpartámhoz? Egyszerű! Egy gyógyszercég kutatója fedezte fel az aszpartámot véletlenül, egy fekély elleni szerrel való kísérletezés közben. Munkáltatója a G.D. Searle gyógyszercég volt, aki tetemes profitja ellenére képes volt 28 millió dolláros veszteséget elkönyvelni, és így több száz, a gyógyszereik miatti tragikus mellékhatások ügyében indított pert elsimítani. Ugye, milyen megbízhatónak tűnnek?

A Searle egyik leányvállalatát végül a Monsanto vásárolta meg, és NutraSweet néven dobta piacra az édesítőszert. Izgalmuk érthető volt, hiszen ez a szer több százszor édesebb a cukornál, fillérekbe kerül előállítani, és a marketinggel szuggerált diétanemzet mindent bevesz, „ha megfelelően van csomagolva”. A probléma ott kezdődött, hogy az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerellenőrző Hivatal, az FDA először megtiltotta az alkalmazását, mivel az idegrendszert súlyosan károsítja, így abnormális daganatos elváltozásokat is okoz. Később titokzatos módon eltűntek a vizsgálati dokumentumok, a kísérletekhez használt (döglött) kísérleti egerek „elkeveredtek”, és a kormányhoz eljuttatott dokumentumokban a veszélyességére vonatkozóan már csak néhány homályos utalás szerepelt. Ennyi elég is volt a frissen megválasztott Reagan elnöknek, aki beiktatása másnapján (!) leváltotta az FDA addig hevesen tiltakozó elnökét, és Arthur Hayest ültette a helyébe, aki azonnal felülvizsgálta a „túl szigorú” megkötéseket, és hatóságilag engedélyezte az aszpartám használatát az élelmiszerekben.


Ezzel elindult egy hihetetlen rémálom, ami máig tart!!!

1992-re a NutraSweet engedélye volt az aszpartám üdítőitalokban és gyerekvitaminokban való felhasználására. Szerződést kötöttek világcégekkel, tbk. a Coca-Cola és a Pepsi céggel is, mint a cégek kizárólagos aszpartam-beszállítója. Az FDA jóváhagyta a NutraSweet kérvényét az aszpartám nagy mennyiségű, szabad forgalomba hozataláról! Nyomonkövethető, hogy ettől kezdve egyre több ember fordult orvoshoz megmagyarázhatatlan betegségekkel és tünetekkel. Az orvostudomány széttárja a karját: tehetetlenek. A tüneteket megszüntetni ezután sem tudták, érdekes módon csak kezelni lehet őket… Az aszpartám mellékhatásai lehetnek fokozatosak, vagy azonnali reakciók is. Dr. Lendon Smith amerikai orvos szerint rendkívül sok ember szenved az aszpartám káros mellékhatásaitól, ám fogalmuk sincs, hogy a gyógyszerek, a kezelések és a gyógynövények miért nem enyhítik a tüneteiket. Sőt! Az aszpartám fogyasztásának több mint 90 mellékhatása van! Hihetetlennek tűnik, ugye? Pedig sajnos igaz! Vedd tudomásul! Mi adjuk be a gyereknek a rágóval, üdítőitallal!!!


Hogy képes egyetlen vegyi anyag ekkora kárt okozni?

Az aszpartám a vérbe kerülve elbomlik, és így bejárja az egész testet, bejut a sejtek legmélyére és lerakódik bármilyen szövetben!

A ciklamáttal vagy a szacharinnal ellentétben az aszpartámot elbontja a szervezet!!! Elfogyasztása után a benne lévő metanol (metilalkohol, régi nevén faszesz) formaldehiddé, majd hangyasavvá változik. A formaldehid sejtkárosodást és halált okoz, további összetevői, a fenil-alanin (!) és az aszparginsav is mérgezőek! A hatás feltűnésmentes, ergo apránként öl.

Aztán bizonyítsd be, ha tudod…

Ha mégis megpróbálnád, „védelmed érdekében” a legtöbb termékre rá is íratják, hogy „fenil-alanin forrást tartalmaz…”

Ja... hogy a fenil-alanin forrásról nem idegméregre asszociáltál? Hááát…. A te bajod. Miért nem tájékozódtál? Törvényileg ezáltal támadhatatlan. Mindenki jól jár, a fogyasztókat leszámítva…



Emlékezz az USA volt külügyminiszterének, Robert McNamara sajtónyilatkozatára: „Drákói intézkedéseket kell foganatosítanuk a népesség lélekszámának csökkentése céljából, ha kell, a lakosság akarata ellenére. A születési arányszámok csökkentése elégtelennek bizonyult, ezért a halálozási rátát kell növelnünk. Hogyan? Csakis természetes eszközökkel: Éhínséggel és betegséggel.” Mostmár tudsz róla! Van választásod, hogy részt veszel vagy sem, ebben az embertelen és burkolt népességszabályozási programban… Gondolj szeretteidre!!!


Ha az alább felsorolt mellékhatásokból többet is észleltél már magadon, esetleg fizikailag megmagyarázhatatlanul gyengülsz, ne tüneti kezelés után kapkodj, azonnal tedd le a diétás kólát, és fejezd be az édesítőszerek fogyasztását! Ha még semmilyen reakciót, tünetet nem észleltél, azon szerencsések közé tartozol, akik visszafordíthatatlan károsodások nélkül megúszhatják az eddigi aszpartám fogyasztást, már amennyiben végleg leteszed az ezzel édesített élelmiszereket, italokat, termékeket.

Csak az FDA-hoz mindössze néhány év alatt több tízezer NutraSweettel kapcsolatos bejelentés érkezett, amely az összes kifogás 80 százalékát tette ki. Ennek ellenére az illetékes legfelsőbb Élelmiszer- és Gyógyszerellenőrző hatóságok semmit sem tesznek azért, hogy tájékoztassák a jónépet! Mi pedig ugye abból indulunk ki, hogy amit a hatóságok engedélyeztek, az nem árthat...

Az aszpartám ellen szót emelő szervezet elnöke szerint: „Az aszpartám az egy olyan mesterséges termék, amelyről megkérdőjelezhetetlen bizonyítékaink, egyértelmű és részletes dokumentációk, nyilvántartások vannak arra vonatkozóan, hogy tömegeket betegít meg és sodor életveszélyes állapotba.”

Milyen érdekes, hogy a növényi eredetű és teljesen ártalmatlan szteviát, mint elterjedt „versenytársat” éppen pár hónappal azelőtt tiltották be az Egyesült Államokban, hogy a NutraSweet-et, mint asztali édesítőszert piacra dobták. Új-Zélandon ma már szigorúan tiltott adalékanyag az aszpartám! Ha egyértelmű, hogy mérgez, akkor miért nem tiloslistás mindenhol? A fentiek után talán már nem csodálkozol… Gigantikus PR-úthengert (médiakampányt) finanszíroz a NutraSweet, a többi édesítőszerrel karöltve. Nagyon meggyőzőek, és ahol az aszpartám ellen hivatalosan szót emelők felütik a fejüket, ott megjelennek, azonnal lejáratják és hiteltelenné a forrást. Jelenleg az Egyesült Királyság és az Európai Unió nagylelkűen elfogadta azt a javaslatot, hogy „végezzenek független kutatásokat az aszpartám biztonságos mivoltával kapcsolatban”. Mintha már benne is lenne a válasz... Ha mindez hihetetlen is számodra, engedd meg szeretteidnek, hogy eldöntsék saját maguk, mit választanak. Add tovább ezt az irományt!

Saját érdekedben, pedig alaposan olvasd el a címkét, és vigyázz mindennel, ami "light", mert aki kristálycukor nélkül szeretne táplálkozni, az a legnagyobb valószínűséggel az aszpartámba botlik.

Néhány tipikus termékcsalád, amit ezzel édesítenek: olcsó „energiamentes” szénsavas és rostos üdítőitalok, joghurt, fagylalt, reggeli készítmények, pezsgőtabletta, sportital, gyerekvitamin(!), lekvár(!). Szinte minden rágógumi, szájízesítő, diabetikus termékek, maguk az édesítőszerek (nagyon kevés kivétellel!): folyékony, tabletta, kristályos és por variációkban.

Az aszpartám hatásai: látászavar, szemfájdalom, fülcsengés, hallásgyengülés, epilepsziás görcsök, migrénes fejfájás, egyen-súlyzavarok, memória-romlás, szellemi leépülés, állandó álmosság, levertség végtagzsibbadás, érzéketlenség, bénulás, remegés, depresszió, ingerlékenység, agresszió, álmatlanság, hallucinációk, mániák(!). Szapora szívverés, légzési nehézségek, hányinger, hasmenés, véres széklet, hasfájás, nyelési fájdalom, bőrviszketés, kiütések, asztma, herpesz, tályog, menstruációs zavarok, a haj elvékonyodása, hajhullás, súlyvesztés, ill. elhízás, gyomorfekély, túlzott szomjúság, vizelési problémák, bedagadt lábak, visszafordíthatatlan agykárosodás, születési rendellenességek, ízületi fájdalmak, és még sokáig sorolhatnánk…


personocratia@yahoo.de




Írta: veronitas, 2006. április 4. 20:35
Fórumozz a témáról: Sokkoló hír az aszpartamról fórum (eddig 50 hozzászólás)

Ha ez a cikk tetszett, az alábbiakat is ajánljuk figyelmedbe:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook