Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Router gondok fórum

Router gondok (beszélgetős fórum)


jan. 5. 19:29
:)Nem sok mindent segítettem, de igaz, valamit tényleg próbáltam...:)
19. aileron44 (válaszként erre: 18. - A.manus)
jan. 5. 18:24
Én sem akartam elhinni, de szolgáltató távolból megállapította, hogy biztos az a rossz :) Köszönöm neked, hogy próbáltál segíteni.
18. a.manus (válaszként erre: 16. - Aileron44)
jan. 5. 07:35
Fuhh, nah az jó ha működik. 15 év alatt egy olyan routerrel találkoztam ahol belement 10 egység net és a felhasználó felől csak 1 egységnyi ment ki, de az sem szakadozott. Tehát amit leszűrtem az évek alatt, hogy vagy be sem kapcsolható vagy ha működik akkor rendben van.
17. Nénje (válaszként erre: 16. - Aileron44)
jan. 4. 21:44
Gratulálok a kitartásodhoz,sajnos néha tényleg erélyesnek kell lenni némelyik "szolgáltatóval".Érdekes,hogy a mi "szolgáltatóink" is nagy arcok ám.Csak minálunk ért hozzá a párom és a fiam is,tehát nem könnyű szórakozniuk...
jan. 4. 20:05
Köszönöm annak aki segíteni próbált. A probléma nem nálunk volt, hanem a szolgáltatónál. Sok telefon, email, veszekedés árán kijöttek, a lépcsőházban lévő kapcsolószekrényben volt a hiba. Ezt sikerült 2 hét alatt kideríteni és megjavítani. Ruter bekapcsolva és az általuk hibásnak minősített, tökéletesen MŰKÖDIK!
15. Nénje
2017. dec. 31. 21:50
Nálunk épp tegnap volt probléma,mert mindig elment a net.Konfiguráltunk,reseteltünk,és a végén kiderült,hogy a netes kábel volt picit kimozdulva.Már 2 éve nem nyúltunk hozzá és kicsit el volt "fáradva" a vége.Kis javítás után most végre tökéletes.Lekopogom...
2017. dec. 30. 16:57
Akkor sem működik!
13. aileron44 (válaszként erre: 12. - A.manus)
2017. dec. 30. 16:57
Köszönöm össze van kötve!
2017. dec. 29. 06:49
Ha ennek a routernek a wifije szakadozik akkor kellene egy lan kábel amivel vezetéken összekötnéd a routert a gépeddel. Ha van ilyened akkor érdemes továbblépni.
11. aileron44 (válaszként erre: 10. - A.manus)
2017. dec. 28. 20:25

A ruter a gép mellett van :( ott sem találja meg.


Hogyan tudom megnézni a beállításokat?? Én egy nagyon egyszerű felhasználó vagyok csak. Nem tanultam számítástechnikát. El tudod nekem egy laikus számára lefordítva is leírni? Persze csak ha van rá időd. Köszönöm előre is.

10. a.manus (válaszként erre: 9. - Aileron44)
2017. dec. 28. 20:14
A wpa jelszót a routerek általában tkip vagy aes algoritmus használatával adják és kérik(egyeztetik) a végpontokkal(jelen esetben a gépeddel). Webes felületen át kellene nézni a router beállításait. Az asus wifis routerek 35 mwatt kimenő teljesítményűek, ezért a távolság és/vagy a falak is megeszik a jelet, ami leszakadást és újracsatlakozást eredményez.
9. aileron44 (válaszként erre: 8. - A.manus)
2017. dec. 28. 20:04

Akkor a végével kezdem, nekem tényleg bonyolult kiszűrni a hibát.


A net kábeles.

A ruter Asus

A wifi alól megy ki a net.


Az a jelszó dolog még nem annyira világos, kicsit nehezen értelmezem, pedig sokszor elolvastam. Hogyan lehet azt helyesen konfigurálni??

8. a.manus (válaszként erre: 1. - Aileron44)
2017. dec. 28. 19:56

Többféle kérdés is felmerül:

milyen a net? kábelmodemes, telefonvonal(adsl), mikrohullám, optika....

mi a router típusa? tp-link, d-link stb...

mi szakad le? a wifi? vagy a wifi marad csak kimegy alóla a net?

Ha szakadozik egy router, sokszor a tápegység szokott hibás lenni, de ilyenkor újraindulgat. Ha csak a net szakad, akkor lehetséges, hogy DNS(névfeloldás) hiba van. Ami még szokott lenni, hogy a wpa kód( wifis jelszó) van helytelenül konfigurálva.

Tehát összetett a dolog, persze nem lehetetlen, de hétköznapi felhasználónak elég macera kiszűrni bármilyen hibát...

7. aileron44 (válaszként erre: 4. - Jozsi.38)
2017. dec. 28. 19:41

Igen én is arra gondoltam, hogy talán valami nincs jól beállítva.


Gonosz módon szeretném használni a telefont, ahogy eddig 3 évig is tehettem.


Ezért lenne "csak" fontos. Ha tényleg a ruter a hibás, vennék másikat. De ezt kéne kideríteni, hogy tényleg az a gond.

6. aileron44 (válaszként erre: 3. - Andi6020)
2017. dec. 28. 19:39
Ha összerakom, megint szétbontja a netet!
5. aileron44 (válaszként erre: 2. - E9aeb5fb70)
2017. dec. 28. 19:38
:((( nem macerálnám, én de a szolgáltatós pasi nem engedte visszatenni, mert szerinte nem jó! Anélkül van net egyenlőre!
2017. dec. 28. 19:36
a routernek is be kell fognia a jelet, vagy be kell állítani, hogy kapcsolódni tudjon, ehhez időnként kell a szolgáltató segítsége is
2017. dec. 28. 19:33
Mert most jó?
2017. dec. 28. 19:30

Router.

Ha már jó ne maceráld.

2017. dec. 28. 19:22

Üdv Mindenkinek!


Ismét szeretnék segítséget kérni tőletek. Honnan lehet egy most vásárolt ruterről megállapítani, hogy nem jó?? A kérdés költőinek tűnhet de nekem még sem az. Kb. 2 héte nem működött a net a gépen, akkor a szolgáltató azt tanácsolta, próbáljam ki úgy, hogy kiiktatom. Akkor többé kevésbé rendben ment. Vettünk egy új szerkezetet, az folyamatosan kérte a jelszót, nem akart csatlakozni. Egy ismerős megnézte, hívta a szolgáltatót is, hogy szerinte a bejövő jellel lehet gond, kérte vizsgálják meg. Jöttek is, de nem találtak semmit. A szerelő szerint az új ruter a rossz! Van valami itthoni módszer ennek az ellenőrzésére?? Azért vagyok kicsit kételkedő, mert amikor elment a fiú, az nap este még ugyanúgy 5 percenként szétbontott a net, másnapra egy "meggyógyult" úgy, hogy nem jártak a lakásban. Ezek szerint vagy a központban, vagy a lépcsőházban volt a gond, de azzal már nem fárasztották magukat, hogy jelezzék hol találták meg a hibát.


Köszönöm annak aki megpróbál segíteni.


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook