Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Progeszteront kell szednem a elszenvedett vetéléseim miatt, lehetséges, hogy terhességi tüneteket idéz elő? fórum

Progeszteront kell szednem a elszenvedett vetéléseim miatt, lehetséges, hogy terhességi tüneteket idéz elő? (tudásbázis kérdés)


3. 388b941089 (válaszként erre: 1. - Pheadra)
2016. jan. 22. 13:20
Ha nem vagy terhes most, miért kell szedned? :O
2016. jan. 21. 14:49
szajon at szedve okozhat hanyingert, hanyast, bagyadtsagot. huvelyi keszitmenyeknel inkabb fertozeses tuneteket okoz (viszketes, folyas).
2016. jan. 19. 19:02
Progeszteront kell szednem a elszenvedett vetéléseim miatt, lehetséges, hogy terhességi tüneteket idéz elő?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook