Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Preimplantációs Genetikai Diagnosztika (PGD) fórum

Preimplantációs Genetikai Diagnosztika (PGD) (beszélgetős fórum)


❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
1162. Susshi
2018. febr. 7. 08:06

Köszönöm szépen a visszajelzést és infókat Mókuska85! Ez rendkivül biztató, hogy ilyen pozitív tapasztalataid vannak!:))


A kérdéseket illetően, gyűjtögetem, mivel abszolút kezdő vagyok e téren biztos, hogy lesznek meglepetések.

Pl írod a stimuláció alatti állami dokikeresést itthon, aki vizsgálni fog (uh stb). Azt tudom, hogy kell egy nőgyógyászt találnom itthon, aki együttműködik a procedúra alatt. De azt javaslod, hogy szakrendelős nőgyógyászt keressek, aki ezt a kezelést le tudja követni és együttműködik? Nem tudom, hogy pl a hormon gyógyszereket ki írja fel és hol váltom ki? Ez ugyanannyiba kerül, ha privát doki írja fel vagy állami intézményben nődoki? Sajnos ez elég ködös nekem. Kb nagyságrendileg mennyibe kerülnek a gyógyszerek? Köszönöm, ha megosztod ezeket az információkat.

1161. Mókuska85 (válaszként erre: 1159. - Susshi)
2018. febr. 6. 10:33

Szia! Szívből ajánlom őket, nagyon szuper csapat, mindenben segítettek, az a lényeg hogy pontról pontra gondoljátok végig a kérdéseket, mindent kérdezzetek meg, árakat, minden részletet, A-B verzió, próbáljatok utána olvasni a Titeket érintő dolgoknak hogy átlássátok a folyamatot. Sokat lehet spórolni pl. ha itthon találtok olyan állami intézményt aki hajlandó együttműködni az ő orvosukkal pl. egy stimuláció alatt (injekciók felíratása, ultrahangok...), bár ez elég nehéz dió, nekünk a Debreceni Kaáliban Bodnár doktorral nagyon jó tapasztalatunk volt ilyen téren, hátha nem ő az egyetlen.


Esetleg meg lehet próbálni OEP külföldön történő gyógykezelés finanszírozásában szétnézni, de ez szinte esélytelen, hiszen elvileg itthon is van PGD, tehát nem lenne indokolt külföldre menni, ez hosszú hónapok kétesélyes munkája lehet, nekünk erre nem volt már energiánk.


Kitartás :)