Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Popsiformálás fórum

Popsiformálás (beszélgetős fórum)


8. daroki (válaszként erre: 7. - Rubintandi)
2011. jan. 6. 19:04
Erre én is kiváncsi vagyok,nekem is most lett elegem magamból,ideje izmosodni,úgyhogy kiváncsian várom a választ:)Minden infó jól jön!:)
7. rubintandi (válaszként erre: 6. - 9a6eb33632)
2011. jan. 6. 19:01

Szia, Árpi!!

Most olvastam tanácsaidat popsiformálással kapcsolatban.Kérdezném tőled, hogy teljesen kezdő vagyok mindennap akarok guggolni, de hányszor kell és mikor emeljem, hogy ne legyen kevés ill. hogy fejlődjek?? Köszi válaszodat, Andi

6. 9a6eb33632 (válaszként erre: 5. - 3a8f3f8f11)
2011. jan. 2. 15:03

Amilyen a hozzáállás olyan az eredmény!!!

20kg nem kevés szép eredmény,gratulalok.

Latom te ismered a "kitartás" szót ami elég fontos.

Ami meg fontos,hogy az elejen a suly nelkuli edzeseknel lehet surubben minden nap vegezni de ha tudsz majd sulyt novelni akkor kell 1-2 piheno nap mivel minden napos sulyzos edzessel mar csak az izom eg es az nem jo.


Sok sikert,szivesen segitettem!

5. 3a8f3f8f11 (válaszként erre: 4. - 9a6eb33632)
2011. jan. 2. 14:59

Azzal nincs bajom, a diéta megy. Most nemrég már lefogytam 20 közel 20 kilót diétával (90 napossal) mindenféle mozgás nélkül, mert nekem inkább ez a nehéz, túl lusta vagyok sajnos:( De most rájöttem, hogy a következőkben muszáj lesz torna is a mozgás mellé, az nélkül nem leszek feszes, csinos.. Szóval holnaptól indul a kettő együtt :)

Köszi a segítséget :)

4. 9a6eb33632 (válaszként erre: 3. - 3a8f3f8f11)
2011. jan. 2. 14:24

Persze akkor is jo csak nagyon fontos melle a kaja is hogy jo legyen!!!


A tobbit priviben olvasd el es remelem menni fog!!!

2011. jan. 2. 14:15
De ez akkor is hatásos ha nagy a súlyfeleslegünk és a nagyja a popsin? Ezzel le lehet fogyasztani ?
2011. jan. 2. 14:00
Popsi formálás leghatásosabb formája súlyzós guggolás !!!
1. 9a6eb33632 (válaszként erre: 4. - Szancus)
2011. jan. 2. 13:56