Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Pitvarfibrilláció - gyógyszer nélkül fórum

Pitvarfibrilláció - gyógyszer nélkül (beszélgetős fórum)


okt. 28. 18:06
*Cordarone
8. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 6. - Ejmi)
okt. 28. 17:28
Megkérdezhetem, hogy milyen gyógyszerre cserélték a Cordorone-t? Valamint a párodnak egyszer volt csak pitvarfibrilláció?
7. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 5. - Globus)
okt. 28. 17:26
Igen, azt szedi, mert mellette cukorbeteg és így olyan kockázati csoportba tartozik, hogy indokolt.
6. ejmi
okt. 27. 17:05

Ha visszaállt a ritmus valóban nem kell gyógyszert szedni, én úgy tudom. Párom legalábbis nem szed.

Vérhígítót ne hagyja abba. Nekem sajnos nem állt vissza szednem kell gyógyszereket. A Cordaroné helyett én is mást kértem, mert nagyon durva mellékhatásai lehetnek.

5. globus (válaszként erre: 3. - Fórumnyitó (anonim))
okt. 27. 14:14
Ha vérhígítót szedi, úgy okés... azt hittem, nem akar szedni gyógyszert egyáltalán.
4. globus (válaszként erre: 3. - Fórumnyitó (anonim))
okt. 27. 14:12
Cordarone mellett 3 havonta tsh-t kell ellenőrizni, de ha rontja a pm. funkciót, a gyógyszer cseréjével visszaáll. Nem okoz maradandó ártalmat, és nem is mindenkinél jön be.
3. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 2. - Globus)
okt. 27. 14:07

A vérhígítót meghagyták neki, azt szedi ugyanúgy.

Egyébként pedig a pajzsmirigy gondok miatt aggódott a legjobban, amire az orvos azt mondta, hogy majdnem biztosan lesznek.

2. globus (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
okt. 27. 14:04
Milyen mellékhatás lehet nagyobb baj, mint a szívritmuszavar okozta stroke, embólia, trombózis?
okt. 27. 13:31

Üdv!

Olyanok tapasztalata érdekelne, akiknek volt már pitvarfibrillációja. Páromnak egy hete volt. Korábban már volt neki egy pár órás, ami spontán elmúlt. Akkor még nem tudtuk, hogy erről van szó. Viszont a mostanival inkább kórházba mentünk. Ott egy 8 óra alatt helyreállt, kapott gyógyszereket. 2 napig volt bent és írtak fel neki szabályzót és vérhígítót. A szabályzót 1 hét után abbahagyta, mert fél, hogy a mellékhatások miatt nagyobb lesz a baj, mint egyébként. Az orvosa azt mondta, hogy ha úgy gondolja, akkor ne szedje, csak ha megint előjön.

Viszont én aggódom. Pár órán belül múló ritmuszavart valóban nem szükséges gyógyszeresen kezelni?

Előre is köszönöm, ha valaki megosztja a tapasztalatait!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook