Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Pánikbetegség? fórum

Pánikbetegség? (beszélgetős fórum)


1 2
2011. máj. 6. 11:25
sziasztok... szedett valaki már trioxazin enyhe nyugtatót? frontinomat szeretném lecserélni erre...a trioxazinhoz nincs hozzászokás, nemtudom mennyire tudná kiütni a frontint.....válaszokat köszönök....
34. homokóra (válaszként erre: 33. - Kmeli)
2010. júl. 8. 10:14

Nem értem az összefüggést, de lehet, hogy én vagyok értetlen:)

A rivoból is van erősebb és gyengébb...azt nem értem, hogy hatóanyagot mért változtattak?:)

33. Kmeli (válaszként erre: 31. - Homokóra)
2010. júl. 8. 10:02
Mert akkoriban sajnos sorozatosan történtek velem olyan dolgok,amik igencsak megviseltek,és elmentem a dokihoz és felirta az erösebb Frontint a Rivotril helyett.De azt csak akkor szedtem,most ujra rivotril van de azt sem szedem már rendszeresen
32. Sünciné (válaszként erre: 28. - Kmeli)
2010. júl. 5. 22:23

Egyértelműen ez az oka! Bár nálam már is nagyon olyan dolog volt ami kiváltotta, és most teljesen rendben van az életem! A betegséget sajnos még nem tudtam teljesen elfelejteni!

Hála az égnek nálam ilyen mellékhatások nincsenek! Az, hogy lelassulsz az a nyugtató hatás miatt van!

Nálam is vannak memóris gondok de nekem más az oka! Három nagy altatásos műtétem volt. A rivotrilt most már több mint 6 éve szedem és a műtétekig nem volt gondom! Meg is kérdeztem az orvostól, hogy mi az oka, és Ő mondta, hogy az altatástól van mivel előtte már egy jó pár éve szedtem és soha ilyen gondom nem volt. Ezt úgy mondta, hogy megkérdezte, hogy volt e altatásos műtétem ami hosszú műtét volt!

31. homokóra (válaszként erre: 30. - Kmeli)
2010. júl. 5. 07:41
Mért váltogattad a rivotrilt és a frontint?
30. Kmeli (válaszként erre: 29. - Homokóra)
2010. júl. 5. 07:39
Igen,a tájékoztatóban le is vannak irva ezek a mellékhatások.
29. homokóra (válaszként erre: 28. - Kmeli)
2010. júl. 5. 07:24
Igen, van olyan, akinél pont az ellenkező hatást váltja ki a szorongásoldó
28. Kmeli
2010. júl. 5. 06:23
Köszönöm a hozzászólásokat,és privát üziket is. Én már egy jó ideje sajnos elég stresszes és embertpróbáló dolgokon megyek keresztül,és az életem nem mondható harmonikusnak,hogy finoman fogalmazzak,nyilván ez az oka a pszichés és fizikális zavaraimnak.Persze azon vagyok hogy az ezt kiváltó dolgok minél hamarabb megszűnjenek,és az életem normalizálódjon.Az orvosom nekem is Rivotrilt írt fel először,azt szedtem egy darabig,aztán felirattam a Frontint,de most megint Rivotrilt szedek.Azonban nálam a nyugtató elég bizarr dolgokat produkál,van hogy agresszív leszek tőle,teljesen belassulok,sőt mi több a memóriámat teljesen kicsinálja,hadd ne mondjam,van olyan hogy nem emlékszem,mit beszéltem vagy csináltam pár órával ezelött,vagy 1-2 napja.Viszont nagyon jól tudok aludni tőle,ami nélküle már nem megy.
2010. júl. 3. 18:10
reggel,délbe, este 2 szem
2010. júl. 3. 17:22
Mért? Mennyit kellett szedned belőle?
2010. júl. 3. 17:21
Lassan egy éve! Van. hogy csalok és csak reggel veszem be!
24. homokóra (válaszként erre: 23. - Sünciné)
2010. júl. 3. 17:18
Azt jól teszi:) Mióta csökkenti?
23. Sünciné (válaszként erre: 21. - Kefekötőke)
2010. júl. 3. 17:17

Köszönöm!

Egyébként nekem fokozatosan csökkenti a rivotrilt az orvosom!

22. homokóra (válaszként erre: 20. - Sünciné)
2010. júl. 3. 17:16

Ez nem egészen így van..a hatóanyag más..de mindkettő benzodiazepin...

Az pedig "emberfüggő", hogy ki melyikre reagál jól..

21. kefekötőke (válaszként erre: 20. - Sünciné)
2010. júl. 3. 17:15

Azaz! Azt szedi a rokon is!


Neked nyugis napokat kívánok!

20. Sünciné (válaszként erre: 18. - Homokóra)
2010. júl. 3. 17:13

Igen! Azt viszont váltotta az orvosom évente mert nem szabad hozzászokni egyhez!

A rivotrilnál van erősebb. van aki xanaxot kap. Attól kába és fáradt az ember!

19. Sünciné (válaszként erre: 17. - Kefekötőke)
2010. júl. 3. 17:12

Valószínű! A nászasszonyom már nagyon régóta szenved ebben a betegségben és akkor mikor előjött neki még nem nagyon ismerték el betegségnek!

Hála az égnek nekem megtalálták a megfelelő gyógyszert! Míg rajta csak kisérleteztek!

18. homokóra (válaszként erre: 16. - Sünciné)
2010. júl. 3. 17:12

Ezt hogy érted, hogy a leggyengébb?

Nyilván itt nem csak a rivotril segített, hanem a mellé szedet antidepresszáns is..

17. kefekötőke (válaszként erre: 13. - Sünciné)
2010. júl. 3. 17:09

Nincs is sörös cimborám,csak mondtam))

Az egyik rokonom,egyébként felelősségteljes munkakörben dolgozik,tömik különböző bogyókkal.

Rajta látom a hatást ,de már nem lehet leállítani a gyógyszereket azt mondja.

Az én "élményem" úgy látszik egyszerűbb volt ,de be voltam rezelve az tuti.

16. Sünciné (válaszként erre: 11. - Homokóra)
2010. júl. 3. 17:09

Igen! Ezt az orvos mondta. A rivotril a leggyengébb. Ezzel kezdtük és még mindig ennél tartok. Nekem bevált!

Egyébként mikor felírták én sem akartam szedni, de mikor záros határidőn belűl jött a második komoly roham akkor már kénytelen voltam szedni.

Annyira legyengített a szapora szívverés, hogy még enni sem bírtam. 2 hónap alatt 30 kg-ot fogytam. Most már kiegyensúlyozott az életem és visszaszedtem egy " kicsit "!

15. homokóra (válaszként erre: 14. - Sünciné)
2010. júl. 3. 17:08
Persze..mert ennek a gyógyszernek inkább élénkítő hatása van amellett, hogy nyugtat..
2010. júl. 3. 17:06
Egyébként én nem lettem tompább!
13. Sünciné (válaszként erre: 12. - Kefekötőke)
2010. júl. 3. 17:05
Ezért írtam, hogy ne érts félre! Gondoltam, hogy nem a sörös cimbora mondta.
12. kefekötőke (válaszként erre: 10. - Sünciné)
2010. júl. 3. 16:41

Nem a sörös cimbora mondta ,hanem a háziorvosom.

Abban az időben nagyon sok teher volt rajtam a munkahelyem ,feladataim által.

Egy biztos ,több héten át előjöttek a szorongások,lefekvés után amikor már csak én voltam magammal.Mindig lejátszottam egy bonyolultabb feladatot (matek,vilamos kapcsolási sémák)gondoltaban.

Elmúltak a gyötrődések.

A gyógyszer egészen biztosan csak árt a kezdetei stádiumban,később megszokássá válik és tompa lesz tőle aki szedi.

Egy rokonom viselkedéséből tudom.

Első alkalommal elég ijesztő tud lenni ,de erős akarattal le lehet küzdeni.

11. homokóra (válaszként erre: 9. - Sünciné)
2010. júl. 3. 16:36
Szétrágod?:)
10. Sünciné (válaszként erre: 8. - Kefekötőke)
2010. júl. 3. 16:31

Ne érts félre de nem biztos, hogy ez pánikbetegség volt!

Nem csak este jön rá az emberre hanem napközben is. De hidd el én is eltereltem a gondolataimat de nem segített.

Viszont a gyógyszerek nagyon sokat használnak!

Az ilyen tüneteknél általában rávágják, hogy bizony ez pánikbetegség!

Nem ért valami megrázkódtatás?

9. Sünciné (válaszként erre: 7. - Kismedve81)
2010. júl. 3. 16:28

Rengeteget segít a jó orvos! Én rögtön pszichiáriára mentem, nem a háziorvoshoz. Nekem bevállt a gyógyszer! Ha nagyon rosszul vagyok szétrágom a rivotrilt és szinte rögtön hat.

Hála az égnek az utóbbi időben egyre ritkábban jönnek rám ezek a " rohamok ".

Nem akarok senkit megbántani de ha valakit pszichiátriára küldenek azt hiszi, hogy bolondnak nézik! Pedig sajnos ez egy nagyon komoly betegség!

8. kefekötőke (válaszként erre: 1. - Kmeli)
2010. júl. 3. 16:15

Volt ilyen "élményem".

Azt tudom nagyon ijesztő volt számomra.

Erős szívdobogás,amitől megijedtem és még jobban rám jött a frász.

Este későn volt ,felkeltem,járkáltam fel-alá,mint a mérgezett egér.Már mosolygok rajta ,de végrendeletet akartam írni.

Alig vártam,hogy reggel legyen,orvoshoz jussak.

Elmondtam a panaszaimat.

Igen ez pánikbetegség,írt is valami gyógyszert ,talán spitomin volt neve,de ez nem is érdekes.

Egy hét múlva azt mondta az orvos ,ha nem múlnak panaszaim,továbküld agytúrkászékhoz.

No ettől ijedtem meg inkább.Azonnal abba is hagytam a gyógyszerszedést.

Este lefekvés után törtek rám a rossz gondolatok,ilyenkor valami régebbi feladataimat lejátszottam magamban,magyarul lefoglaltam az agyamat,és elmúlt minden szorongásom.


Szerintem semmilyen nyugtatókat nem szabad szedni ,mert csak rontani fog a helyzeten.A gondolatokat kell erős akarattal elterelni valami agyban lejátszható feladvánnyal.

Sokat lenni emberek között,értelmes elfogaltságot találni.

7. kismedve81 (válaszként erre: 6. - Sünciné)
2010. júl. 3. 15:38
Az a lényeg, hogy neked bevált!Meg ami talán még jobb, hogy van egy jó orvosod, biztosan sokat segít!
6. Sünciné (válaszként erre: 5. - Kismedve81)
2010. júl. 3. 15:26
Rivotril-t és Olwexya-t. Nekem bevált. És van egy fantasztikus pszichiáterem! Ő a megtestesült nyugalom. Ráadásul olyan dolgokra jött rá amiről nem is beszéltünk soha! Csodálatos orvos!
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook