Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Összesítsem a bioszkönyvek tananyagát, vagy ne? fórum

Összesítsem a bioszkönyvek tananyagát, vagy ne? (beszélgetős fórum)

2011. ápr. 21. 21:35
Én két éve érettségiztem bioszból. Az Oláh Zsuzsa-féle könyveket szereztem be, meg a mozaikosat, a tananyagot pedig a Lénárd Gábor könyveiből kaptuk. Plussz megvettem a biosz érettségire felkészítő könyvet. Dicsérettel végeztem. Azóta másodikos fősulis hallgató vagyok, biosz-kémia szakon. Sok sikert az érettségihez! És egy jó tanács: parázni se érettségin, sem előtte nem szabad! Sokat árt!!
6. 9536810fa1 (válaszként erre: 1. - Amynona92)
2011. ápr. 21. 21:16
beszélj erről is és arról is kicsit... hogy emez ezt írja, amaz azt... nyugodtan... nem kell még állást foglalnod, az még néhány év... most még szívod magadba a tanulni valót. ;) ... de ha már tudsz állást foglalni, akkor azt is mondd el, tuti értékelni fogják. ;)
5. Amynona92 (válaszként erre: 3. - 6b08b99072)
2011. ápr. 21. 21:14
talán azért tettem fel a kérdést, mert azt hittem, érettségizik itt valaki bioszból -.-"
4. c1e9612cd3 (válaszként erre: 1. - Amynona92)
2011. ápr. 21. 21:13
nos, én az Oláh Zsuzsa féléből készültem, amikor bioszból felvételiztem a biológus szakra. A felvételiztetők közölték, h az semmire se jó, és legközelebb mellőzzem. A hagyományos gimis könyv anyagát fogadják el (szerző nevét nem tudom).
2011. ápr. 21. 21:13

Miért nem kérdezed meg a biosztanárt, aki nagyobb eséllyel ad választ, mint itt bárki, mielőtt ilyeneket kérdezel?!


Amúgy meg kérdezz meg valakit aki idén érettségizik emelt bioszból hogy miből készült, és tessék, meg is van a válaszod...

2. Zodkacaj (válaszként erre: 1. - Amynona92)
2011. ápr. 21. 21:12

A mozaikos könyvek elég jók én abból készítettem fel a diákjaimat. Fazekas-szerényi könyvben minden benne van.

Ajánlanám, hogy töltsd le és nyomtasd ki az összes érettségi tételt , élőlény csoport szerint mappába rendezni. Esszéket külön...

2011. ápr. 21. 21:07