Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Okozhat hasfájást a Béres csepp? fórum

Okozhat hasfájást a Béres csepp? (tudásbázis kérdés)


2008. nov. 29. 21:18
nem adom.Adok egy kis türelmi időt hátha elmúlik,végülis annyira nem vészes csak fura mert eddig sose fájt a hasa.A dokink gyesen van,aki helyettesiti az meg nem egy nagy vaszisztdasz.De ha nem múlik muszáj elvinnem.
2008. nov. 29. 21:10

ne,add neki!

kérdezz meg,a gyermekorvost!

2008. nov. 29. 21:07
Csak én.Most elöször, kisebb korában nem adtam ilyesmit neki.
2008. nov. 29. 20:59

orvos ajánlotta?

vagy,csak te adod neki?

2008. nov. 29. 20:58
Fiam 4 éves ,pár hete kezdtem adni neki napi 5 cseppet,kb egy hete néha görcsöl a hasa,és sokat pukizik.Szerintetek lehet a csepptől,vagy vigyem el dokihoz?Tegnaptól nem adom neki.
2008. nov. 29. 20:55
Okozhat hasfájást a Béres csepp?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook