Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » NuvaRing hüvelygyűrű (fogamzásgátló) fórum

NuvaRing hüvelygyűrű (fogamzásgátló) (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
2810. Vikinca (válaszként erre: 2809. - Brirannica)
jan. 16. 11:08

Szia,en lassan 10 éve használom...nem számolom az eveket😅nekem más(nem nőgyógyászati) okokból szájon at szedhető fogamzásgátló gyógyszer nem jöhet szoba.


Mellekhatasok valtozoak-egyenfuggo,nekem nincs semmi bajom(sikersztori vagyok🤗)de volt itt a fórumon akiknek az általad felsorolt mellékhatások jelentkeztek.


Igen beállítja a ciklust(megvonasos verzest)

Olyanról nem hallottam aki megfelelő használat mellett teherbe esett volna😊-de 100%os módszer nincs.

Puding próbája az eves😊

jan. 16. 00:54

Sziasztok :) szeptemberben született a kislányom 3 hónapig szopizott és december 23 jött meg elsőnek hozta a Jézuska 😅

Most hogy már nem cicizik a lányom és meg jött, el gondolkoztunk a párommal hogy kellene valami fogamzásgátlás ameddig nem kezdjük el a tesó projektet 🙂 a nuvaringet néztem ki 🙂

Jól tudom hogy ez alacsonyabb hormon tartalmú és helyi hatású? Ugye ha gyógyszert szed az ember az át megy az egész testén ez gondolom akkor nem olyan 🙂

Ugyanis amikor még évekkel ezelőtt fogamzásgátlót szedtem minden bajom volt tőle : migrén, libidó csökkenés, szárazság, depresszió, ingerlékenység stb. Azért is hagytam abba annak idején, aztán naptár módszerrel védekeztünk, de most semmiképp se akarok teherbe esni az év végéig 🙂 friss az élmény 😅

Tehát összegezve : hatásos ez a módszer? Nem okoz ilyen mellékhatásokat? Be állítja a ciklust? Tudom minden szervezet más, de hallgatnék 1-2 siker sztorit is 🙂 előre is köszi 🙂

jan. 15. 21:35
Tavaly is volt egy rakas kivizsgalas. Mindenféle törlet vétel. Egy rakás uh. Még gyomortükrözésen is voltam. Hormonvizsgálaton is. Minden teljesen rendben volt. Ez sosem fog kiderülni mitől van. Úgy látszik nem nekem való a figamzásgátló. Majd jelentkezem, hogy hogy vagyok. Köszönöm addig is a sok segítséget.
2807. Vikinca (válaszként erre: 2806. - Ágibági2)
jan. 15. 21:09
Remeljuk gyorsan kiheveri a szervezeted,de utana mi lesz?azert jó lenne kinyomozni.Mindenkepp írj,hogy gyogyulsz 😊
2806. Ágibági2 (válaszként erre: 2805. - Vikinca)
jan. 15. 20:15
Még nem látott ilyet, hogy valaki ilyen hevesen reagálna hormonokra. Azért majd még jelentkezem, hogy a fájdalommal hogy állok. Remélem most azért hamar átmegy. Mert tavaly ilyenkor januártól májusig kín szenvedés volt minden napon. Na azt nagyon nem szeretném újra átélni.
2805. Vikinca (válaszként erre: 2804. - Ágibági2)
jan. 15. 18:55
Reméljük minden rendben lesz!biztos jó a dokid,de engem tuti ki borítana,ha azt mondana,furcsállja!?szoval nem tudja....sajnalom😔
jan. 15. 17:52
Ma voltam dokinál. Igazábol semmit nem mondott. Csak furcsállotta, hogy így reagálok a hormonokra. Azt mondta el kellene múlnia magától a vérzésnek. Délelőtt még erősen meg volt. Mostanra elég jól csillapodott. A fájdalom még meg van, de az is tűrhetőbb, mint tegnap. Remélem napról napra jobb lesz.
jan. 14. 18:10
Rosszul nem vagyok. Csak fáj a hasam. Nem kibírhatatlan. Holnapig ki kellene valahogy bírnom.
2802. Vikinca (válaszként erre: 2801. - Ágibági2)
jan. 14. 17:56
Ha úgy érzed,hogy rendellenes a vérzés,akkor szerintem menj vele az ügyeletre.
jan. 14. 16:57
Dokival ma nem tudtam beszélni. Holnap délután tudok kimenni hozzá. A vérzés nagyon piros és egyre erősebb. Erősebb, mint a norma lis vérzésem. Nem is tudom honnan jöhet ennyi mikor most volt meg. Eléggé aggaszt. A hasam az megint nagyon fáj. Éget, csíp szúr mint régen. Menzeszkor sem szokott így fájni.
jan. 14. 13:15
Ez a vérzés szerintetek eláll magától? Mert egyszer az esemény utáni tabletta bevétele után újra megjött. Akkor kimentem dokihoz és adott injekciót hogy elálljon a vérzés. De valószínű ez a fájdalmas időszakom akkor kezdődött az után a sok hormon után. Most biztos nem engedek injekciót adatni. Csak most nem tudom így meddig normális ez a vérzés.
2799. Ágibági2 (válaszként erre: 2798. - Vikinca)
jan. 14. 10:28
Tavaly március körül csináltak mikor ugyanilyen fájdalmaim voltak. Minden rendben volt. Amúgy a menzeszem rendben volt. Már a fájdalmak is nagyjából rendeződtek. Gondoltam hátha a gyűrű bejönne, de jó nagyot tévedtem.
2798. Vikinca (válaszként erre: 2797. - Ágibági2)
jan. 14. 08:26

Sajnállak -de tuti oka van ennek🤔jó lenne ha kiderülne,miert reagálsz így...hormon vizsgálatokat csináltak?🤔

Próbálj megnyugodni!😊

jan. 14. 06:53
Megpróbálom ma felhívni mert ma nem nálunk rendel. Itt csak holnap lesz. El vagyok keseredve, hogy így jártam. Tiszta ideg vagyok, hogy ez most megint meddig fog tartani😥
2796. Vikinca (válaszként erre: 2795. - Ágibági2)
jan. 14. 06:43
Szerintem,igen,innen kell számolni,azert a biztonság kedvéért beszélj a dokiddal,tudjon rola,hogy nem vált be a gyűrű.
jan. 14. 06:39
Ki kellene mennem orvoshoz? Rendesen úgy megjött, mint máskor.
jan. 14. 06:20
Na most az van h péntek este ugye 1 nap után levettem és most kedd reggelre megjött megint. Nem hiszem el, hogy egy nap használat ezt csinálja. Akkor most innen kell majd számolni a ciklust?
jan. 10. 22:19
Remélem igazad van. Mindenképp írok majd hogy mi lett ebből.
2792. Vikinca (válaszként erre: 2791. - Ágibági2)
jan. 10. 22:04
Szerintem nem fog bekavarni,jobbulást!majd írj,hogy hogy vagy!
jan. 10. 21:00
A tegnapi volt a természetes ciklusom 5.napja.Még picit megvolt. Remélem nem fog megint megjönni így hogy egy napot bent volt a gyűrű.
jan. 10. 20:47
Kivettem. Egész nap szédülök, mint a tablettától szoktam. Egy éve volt h esemény utáni tabletta után injekcióval hozták meg a menzeszem és akkor két hónapig szedtem tablettát. De olyan fájdalmaim voltak utána hónapokig hogy már a falat kapartam. Még most is éreztem az utóhatásait. És már most egy nap után kezdődött ugyanaz az érzés. Éget a petefészkem és a méhem. Nem akarom azt még egyszer átélni. Ha az a fájdalom megint rámtör biztos nem birom végig a hónapot addig míg kivehetem a gyűrűt. Ez a 23 óra remélem nem csinál nagy felborulást.
jan. 10. 20:36
Úgy kezd fájni a hasam mint egy éve a tablettától ami hónapokig tartott. Szerintem kiveszem. Remélem 23 óra nem csinált nagy galibát.
2788. Vikinca (válaszként erre: 2787. - Ágibági2)
jan. 10. 20:02
Tényleg nyugi,probalj meg nem figyelni rá!....probalj meg kicsit kikapcsolni az agyad,menj el sétálni,kirándulni,moziba-valahogy tereld el a figyelmedet😊
jan. 10. 18:25
Meglátom mi legyen. Olyan rossz tapasztalatom van a tablettával hogy annyira félek hogy rosszul leszek. De a fejem majd szét megy. Bár idegeseít h elkezdtem használni. Lehet a félelemtől csak ideges vagyok
2786. Vikinca (válaszként erre: 2785. - Ágibági2)
jan. 10. 17:53
Nyugi!probalj meg nem parázni!lehet,hogy tényleg túl aggodod egy kicsit😊az hogy kinek hogy kavar be az egyen függő lehet ....de szerintem nem volt meg fönn olyan sokaig,hogy bezavarjon.Ha komolyornak a tünetek akkor hivd fol a dokid-biztos segít,hogy mit tegyél.
jan. 10. 17:14
Egy vagy 2 nap után, ha mégis levenném az nagy galibát csinálna a menzeszemben?Nem tudom mit csináljak. Ég az arcom és a fülem. Hasam az tűrhető. Picit mintha szédülnék. Nem tudom, hogy ez a gyűrűtől lehet e vagy csak annyira félek a rossz hatásátó, hogy beképzelem. Ha pár nap után veszi ki valaki akkor újra meg kellene jönnie?
2784. Ágibági2 (válaszként erre: 2783. - Vikinca)
jan. 10. 14:17
Eddig nem vészes. Nagyon szeretném, ha beválna. De mindenképp kiveszem ha rosszabb lenne. Papíron azt olvastam bármikor kivehető.
2783. Vikinca (válaszként erre: 2782. - Ágibági2)
jan. 10. 13:52
Szerintem ha nagyon fáj,vagy fura tüneteid vannak,akkor vedd ki-nagyobbat árthat ha bent hagyod.Maximum kicsit bekavar a menzeszbe(ha idő előtt veszed ki akkor meg kell várni,hogy magától megjöjjön megint a menzesz).
2782. Ágibági2 (válaszként erre: 2781. - Vikinca)
jan. 10. 12:05
Köszi. Még csak tegnap este 10kor kezdtem használni az 5.napon.Kezd fájni a hasam tőle. Remélem elmúlik.Mert utoljára mikor tablettát kezdtem használni akkor brutális fájdalmaim voltak. Ezért is próbálom meg inkább a gyűrűt. Bár hasonlóan kezd fájni. Igyekszem kibírni mert most már nem vehetem ki akármimor gondolom
2781. Vikinca (válaszként erre: 2780. - Ágibági2)
jan. 10. 11:40
Persze!onnantól véd,még a gyűrűmentes 7 napban is. Ha szex közben esetleg zavarja a párod(érezheti a gyűrűt) akkor ki is lehet venni- max 3 óra hosszat lehet hüvelyen kívül.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

További ajánlott fórumok:


ArgumCity 970
Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook