Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Norcoluttal kapcsolatban lenne kérdésem, tudnátok segíteni? fórum

Norcoluttal kapcsolatban lenne kérdésem, tudnátok segíteni? (tudásbázis kérdés)


2011. máj. 30. 11:59
most szed valaki ilyet?
22. cuncika73 (válaszként erre: 21. - Kryszta05)
2009. szept. 12. 11:53
Hát el hiszem.Nekem sem az igazi még a dolog pedig több mint egy éve császároztak,de az orvosom szerint,ez "normálisnak" mondható.De talán idővel alakul.
2009. szept. 12. 07:22

köszi

kivagyok ettől az egésztől

20. cuncika73 (válaszként erre: 17. - Kryszta05)
2009. szept. 11. 20:51
Szia!Lehet,hogy ez még a helytelen ciklusod "következménye,illetve a gyógyszer hatása,hisz azt arra kaptad,hogy rendet rakjon ottbent.Vékonyabb lehetett még a nyálkahártya ézért volt inkább barnázás szerintem
2009. szept. 11. 11:33
köszi-erre nem gondoltam
2009. szept. 11. 08:35
Kevesebb vért vesztesz ezért csak barna.
2009. szept. 11. 08:30

így van

A párom megérti és elfogadja

De jó lenne ha hamarabb jönne meg és elmúlna mire hazaér!!! -de nem azért mert valamit tettem hanem mert így alakul.

azért köszi a segítséget de lenne még 1 kérdésem a norcolut utáni vérzésről: ugye miután abba hagytam 1,5-2 napra rá megjött.Először ilyen barnás azt utána 2 napig szép vér színe volt .most viszont megint tök barna!!!!-ez mitől lehet???????

16. cuncika73 (válaszként erre: 15. - Kryszta05)
2009. szept. 11. 07:45
Ajjaj,hát ez faramuci egy helyzet!!Egyrészt ugye,jó lenne,ha a ciklusoddal nem lenne gond,másrészt pároddal szeretnél együtt lenni ami érthető is.Ez nehéz dió.Mindenképp mérlegelned kell,mert ha most gyógyszerrel közbelépsz,elképzelhető,hogy bezavar a ciklusodba.Viszont,ha hagyod,hogy a természet elvégezze a dolgát, párod szerintem megérti,hisz szeret Téged és neki is fontos,hogy egészséges légy,meg aztán arra sincs garancia,hogy pontos lesz a ciklus.
2009. szept. 11. 07:27

sziasztok

Én is arra gondolok hogy a köv. ciklus 28 napra jön meg

ez lesz érdekes(párom 5 hét után 1 hétre akkor ér haza hollandból)-ez ellen is szeretnék tenni valamit

14. cuncika73 (válaszként erre: 12. - Kryszta05)
2009. szept. 10. 16:09
Akkor ha ez a gyógyszer azt hivatott beállitani,hogy rendbe jöjjön a ciklusod,akkor jó kell,hogy legyen.Irtad,hogy az abbahagyása után jelentkezett a vérzés.A következő ciklus jo kell,hogy legyen ezek szerint.
2009. szept. 10. 14:30
Szia én szedtem norcorutot, nekem ha jól emlékszem a ciklus tizenhatodik napján kellett elkezdeni szedni, a 26 nap elfogy a 10 tabletta és utána elvileg 2-3nap múlva megjön(nekem megjött). Én két hónapig szedtem(második hónapban ugyanígy kellett) és rendberakta a ciklusomat.
2009. szept. 10. 13:52

annyit mondott hogy hogyan szedjem be a gyógyszereket és hogy miután beszedtem a norcorutot 3-4 nap és megfog jönni

ennyi

11. cuncika73 (válaszként erre: 10. - Kryszta05)
2009. szept. 10. 13:34
Csak tudod a fogamzásgátló is "méreg".Lehet,hogy rendeteszi a ciklusodat,de nem biztos,hogy ez a jó megoldás.Ezekre a kérdésekre kellene,hogy a nőgyógyász válaszoljon!!!Semmi infót nem adott?Ez szép akkor.
2009. szept. 10. 13:26
Kezdjek el fogamzásgátlót szedni?-igaz akkor egy darabig rendesen meg fog jönni és utána még lehet a babaprojektel foglalkozni.
2009. szept. 10. 13:20

Látjátok ezek a jó kérdések!!

Volt már nekem vagy 10-11 éve valami mensis broblémám de akkor meg se jött 3-4 hónapig mire kaptam gyógyszert amitől megjött de csak akkor és utána nem_ezért kellett egy eü.-kaparást csinálni.

Sajnos nem tudom mi lesz ezzel a tudatlansággal mert a párom okt.2-án jön haza Hollandiából és ha 28 napra jön meg akkor sajna pont akkor kell megjönni!!!! :( -micsoda 1 hetet fog itthon lenni 5 hét távollét után!!!

2009. szept. 10. 13:14
Ajjaj,nálam itt megállt a tudomány!Nem értem a dokit sem,miért nem mondja el rendesen mikor mi fog történni ha ezt és ezt a gyógyszert szeded.Igy viszont előfordulhat,hogy ez miatt keveredik meg a ciklusod,nem?
7. rinike (válaszként erre: 6. - Kryszta05)
2009. szept. 10. 13:14

Sajnos Norcoluthoz nem értek, de mikor gyermeket akartam, és késett, azt hittem, hogy terhes lettem, de csak petefészekgyuszi volt. Már nem emlékszem, hogy akkor (17 éve) mit adtak rá, de ahogy meggyógyult a petefészek gyulladásom, viszonylag hamar (azt hiszem fél év), és már jött a baba.

Remélem mielőbb meggyógyulsz, és áldott állapotba kerülsz.

6. Kryszta05 (válaszként erre: 5. - Cuncika73)
2009. szept. 10. 13:08

Akkor most figyelj:

miután elmúlt pár napra rá elmentünk a párommal orvoshoz hogy nézzen át minden rendben van e hogy terhes legyek!Kiderült hogy baloldali petefészek-gyuszim van és mivel említettem neki ezt a vérzéses gondomat(volt hogy 26 és 28 napra jött meg és volt hogy késett2-3 hetet)és erre kaptam a norcorutot.Mindkét tablettát 10-10 napig kellett szednem 3 nap ülömbséggel így mire megjött volna akkor kezdtem el a norcorutot szedni.

5. cuncika73 (válaszként erre: 3. - Kryszta05)
2009. szept. 10. 13:01
Húúúha,nehezet kérdeztél!Mit mondott az orvos,meddig kell szedned?Mert ha csak a vérzés megjelenéséig,akkor elvileg vissza kell állnia a rendes ciklusodnak.
2009. szept. 10. 12:59
én úgy tudom h az ideális az kb 2-3 év.
2009. szept. 10. 12:58

Bocsi csak ez az első ilyen kérdése!

Tehát:mensis problémák miatt írtak föl nekem Norcorutot amit 10 napig szedtem és 1,5-2 napra rá elkezdtem vérezni.Nem is ezzel kapcsolatban kérdeznék hanem az lenne a kérdésem hogy utána hogy fog megjönni az első mensi mármint 28 napra vagy lehet hamarabb,-ezzel kapcsolatban kérnék kommentárokat

köszi

2009. szept. 10. 12:58
Szia! :)))
2009. szept. 10. 12:55
Sziasztok!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook