Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Nootropil tapasztalatok fórum

Nootropil tapasztalatok (beszélgetős fórum)


ápr. 9. 20:00

Teljesen,friss "élményem" van a Nootropilos injekcióval.1 héttel korábban,hallás csökkenés és fúlzúgás jelentkezett nálam.Az orvos mivel a fülnél nem talált problémát,keringési zavart gyanítván javasolta a nootropilos infúziós kezelést.Jó 20 évvel korábban már volt hasonló problémám,akkor cavintont kaptam infúzióba ami akkor segített.(20 évig nem volt gond)Nagy reményeket fűztem az újabb infúzióhoz,hátha megszabadít a "szenvedéstől".A mai napon kaptam az elsőt ,vagyis csak félig meddig... Nekem sajnos kijött egy mellékhatás:(immunrendszeri betegségek és tünetek:

Nem ismert: súlyos allergiás (anafilaktoid) reakció, túlérzékenység)

Az infúzió a feléig sem folyt le amikor már jelentkeztek a tünetek először kézremegés majd kicsit később már rángatta az ideg az ujjaimat,aztán jött bőrpír,hólyagok ,rosszullét ,ájulás ...Nem kívánom senkinek sem.Hosszú órák teltek el mire sok sok vénás "koktél" megtette hatását,és most már a saját ágyamba fekhetek igaz úgy érzem magam mint akin átment az úthenger.....Az infúziós kezelés ezzel már nem mehet tovább.Így egyenlőre maradnak a panaszaim.Per pillanat ha másik kezelést ajánlana fel doki ,nem biztos,hogy bele mernék vágni.Senkit nem akarok elriasztani tőle,hisz attól,hogy nekem nem jó másnak még az lehet,és ismerősöktől is pozitív véleményt hallottam róla.

febr. 25. 10:19
Nekem zavartságot okozott,mikor bevettem.Az összes pin kódomat jelszavamat elfelejtettem,s mikor előkerestem ,csak csodálkoztam,ez lenne az.Mintha sose használtam volna,pedig hát évek óta napi szinten.A legdurvább az volt,hogy este sötétben mikor kiakartam szállni a kocsiból,nem tudtam hogy kell ,csak tapogattam össze.vissza a kocsiban. Megnyugtatásul nem én voltam a sofőr.A kézremegés nálam is jelentkezett.
febr. 25. 09:17
Rendszeresen nem szedtem, csak a vizsga napján, a vizsga előtt kb. 1 órával vettem be. Anno a háziorvos javasolta, mert szerinte nyugtató hatása is volt, mindamellett, hogy az agyi ereket tágította. Hát, nem tudom. Tény, hogy nem stresszeltem, de ahogy túl voltam a vizsgán, mindig erős fejfájásom volt, amire meg fájdalomcsillapítót kellett bevenni. Ma már nem biztos, hogy használnám...
2017. nov. 15. 07:56
a NOOTROPIL hatásosságáról: [link]
2013. jan. 30. 10:25

Jó Pár éve írták fel, mikor a járásom bizonytalanná vált. Totál kiütött. Gyomorégés, hányinger, agresszivásig fokozódó viselkedés. Álmatlanság. Bizonytalan mozgás, egyensúlyzavar. Ezek csak a mellékhatások voltak. Igaz már gyógyszert is szedtem mellette. 3 nap után kidobtam. Ugyanis a járásom is romlott tovább, annyira remegett tőle a kezem, hogy a kaját bele lapátoltam az ölembe.

Egy ismerősöm parkinsonra szedi neki bevált.

8. a14deb9047 (válaszként erre: 1. - 8467f36e02)
2012. szept. 5. 17:49

Rosszat nem mondhatok rá.

Semmilyen mellékhatást nem tapasztaltam.

2012. szept. 5. 14:04

Csatlakoznék az előttem szólóhoz.

Egy kis memóriajavításra ez azért erős lenne.

Szerintem ezt orvossal kéne megbeszélned, úgy emlékszem receptre adják.

Nekem egyensúlyozóideg gyulladásom/sérülésem volt,szédültem egyfolytában(több hónapig), erre kaptam.Más gyógyszerekkel (értágítók, vitaminok)együtt, nem tudom melyik, hogy hatott külön.

Nem vettem észre memória javulást.

6. Wildy89 (válaszként erre: 1. - 8467f36e02)
2012. szept. 5. 14:01
Szedtem memóriajavításra az államvizsgámkor, hánytam, szédültem, rosszul voltam tőle. Ez az én tapasztalatom, édesanyám is szedte fülzúgásra, neki nem volt baja tőle.
5. 3532273647 (válaszként erre: 1. - 8467f36e02)
2012. szept. 5. 13:51

Szia!

Én nyaki érszűkületre szedtem(emiatt az agyamba se igazán jutott kellő vér).Tablettában nem igazán vált be,évente kétszer 8-10 alkalmas infúzió kúraként hatásos

4. rózi70 (válaszként erre: 2. - Mkriszti81)
2012. szept. 5. 13:50

Ez nem pszicho gyógyszer.....


Én nemrég kezdtem szedni a memorilt (ugyan az, csak más a neve), szintén tanulás miatt,sok tapasztalatom még nincs, csak 1 hete szedem. :)

2012. szept. 5. 13:42
inkább természetes memóriajavítót próbálj, pl. ginkgo biloba
2012. szept. 5. 13:41

nekem az Altzheimer-es nagypapám szedte, tudtommal erős pszicho-gyógyszer :(


biztos szükséged van ilyesmire?

2012. szept. 5. 13:39

A Nootropil az agy egyes funkcióinak javítására (tanulás, memória, figyelem stb.) szolgáló gyógyszer, de leginkább fülzúgásra, szédülésre adják.

Aki szedte, mit tapasztalt? Tanulás, memóriajavítás terén tényleg hatásos?

Köszi.


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook