Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Nem tudom hogy mi van velem, megjött vagy most mi van? fórum

Nem tudom hogy mi van velem, megjött vagy most mi van? (tudásbázis kérdés)


2012. szept. 14. 23:14

Akkor most tisztázzuk:

Megjött, elkezdted szedni a gyogyit, ahogyan meg van írva. De! Alig volt vérzésed, gyenge volt.

De! Most már "rendesen" megjött.

Akkor mi itt a probléma?

A tabi rendbe fogja hozni a ciklusodat, ha más problémád nincsen.

Olyan fajtát kaptál, amit 28 napig szedni kell, majd 7 nap szünet, amikor megjön, és utána ismét szedni?

Az jó lesz majd, meglásd.

2012. szept. 14. 00:15
Akkor vettem be az első szemet mikor megjött! Ma vettem be a 3.szemet! Már most kezd rendes lenni,de ez a féloldalas dolog zavar kicsit!
20. 001269bfc9 (válaszként erre: 19. - Csajjjos22)
2012. szept. 13. 17:20

Most kezdted? És rögtön megjött? Ez nem lehet véletlen... Pedig gyógyszer elkezdésekor inkább késni szokott, és utána áll be rendes 28 naposra...

A dokidat hívd föl azért. Ja, és felejtsd el a tampont egy időre.

2012. szept. 13. 15:36

Ma reggel megint csináltam egy tesztet, és negatív lett az is, és nem is hiszem,h. terhes lennék. Amúgy ma már több van. az a furcsa, h. a tampon jobb oldala olyan, de a bal oldal teljesen tiszta, mintha fél oldalon véreznék csak.

Am. nem tudom,h. pajzsmirigyes vagyok e, még soha nem vizsgálták, pedig nagy darab vagyok. Nem szedek gyógyszert, vagyis most kezdtem el 2 napja, de már kb. 2 éve nem szedtem.

18. +kékszemű71+ (válaszként erre: 1. - Csajjjos22)
2012. szept. 13. 13:30

Csak egy kérdés: Nem vagy pajzsmirigy beteg?

/én az vagyok és nekem rengetegszer volt ilyen.....sőt még rosszabb is/

17. 001269bfc9 (válaszként erre: 16. - Csajjjos22)
2012. szept. 13. 13:19

Hm, hát a jövőbe azért nem látok, mert azt utánam írtad, hogy vettél tesztet :)

De inkább menj el dokihoz, mert ha fogamzásgátló mellett is összevissza jön meg, akkor gáz van :(

Nem hagytál ki pár tablettát?

16. csajjjos22 (válaszként erre: 13. - 001269bfc9)
2012. szept. 12. 22:19
Nem sajnálok,és képzeld vettem is! Ha olvastad volna a fórummot tudnád! Csak nem tudom h.ez mitől van és elgondolkoztam azon is!
2012. szept. 12. 22:09
Hát 3hete csináltam,és akkor azért m.megjött 2hét után megint,azt mutatta h.nem vagyok az!
14. 55875e9863 (válaszként erre: 1. - Csajjjos22)
2012. szept. 12. 22:09

Szia! :)

Én 2 dologra gyanakszom, vagy a vérszegénység és társai, amit a többiek is írtak, vagy terhesség...

De hogy az utóbbit kizárd csinálj 1-2 tesztet, legalább tudni fogod milyen nyomon haladj tovább, vagy menj el a nőgyógyászhoz, ha nagyon problémás lenne.

Amúgy nekem is voltak időszakok, amikor annyira kevés volt, és csak 2-3 nap, hogy meglepően gyorsan túl voltam a havi cuccoson, de akkor még nem éltem szexuális életet, szóval akkor az csak hormonális dolog lehetett. :)


Csinálj tesztet, hogy megnyugodj, aztán egy nőgyógyászati látogatás sem árthat. :)

2012. szept. 12. 22:08

Én nem tudom, minek naponta ilyen fórumokat indítani: terhes vagyok-e?

Sajnálsz kiadni 5-700 Ft-ot egy tesztre? Nekem az lenne az első, hogy elmegyek egy gyógyszertárba vagy drogériába egy tesztért, 3 perc és megvan a válasz!

Azt hiszem sokunk nevében írok, amikor arra kérlek, menj, és tesztelj!

2012. szept. 12. 22:08
szedsz fogamzásgátlót? nekem akkor volt ilyen sok éve. mindenképp menj el orvoshoz, mert ezt ki kellene vizsgálni, terhessèg esetén is előfordul ilyen,de asszem hormonproblémánál is.
11. diegóóó (válaszként erre: 10. - Csajjjos22)
2012. szept. 12. 22:02
Csinálj holnap egy tesztet és akkor ezt kizárhatod.
10. csajjjos22 (válaszként erre: 7. - Diegóóó)
2012. szept. 12. 22:01
Hát épp lehetnék,de nem hiszem konkrét ok nincs rá,gondolok balesetre vagy ilyesmi. De am.nem hiszem,m.tényleg minden stimmel,a hasam is ugyanúgy fáj,napra pontosan jön meg,csak iszonyú kevés!!! Am.egyáltalán nem az az erős szine van,hanem ilyen halvány rózsaszín!
2012. szept. 12. 21:56
Szerintem ez sok mindenkivel előfordul, idővel úgyis helyre jön. Ne görcsölj rajta, nem tesz jót. Ha huzamosabb ideig így maradna, menj el dokihoz.
2012. szept. 12. 21:55

Táplálékforrás:

A növények is tartalmaznak vasat, ám a viszonylag magas vastartalom (például a spenót esetében) megtévesztő, a növényi táplálékokban szereplő vasvegyületek felszívódási aránya ugyanis sokkal rosszabb, mint az állati eredetű élelmiszerekben található, fehérjékhez között vasforrásoké. A legjobb vasforrásoknak ezért a húsok, a máj és az egyéb belsőségek számítanak.

2012. szept. 12. 21:54
Terhes nem lehetsz? Csak találgatok. Elvileg olyankor is előfordul az, hogy vérzel, de sokkal kevesebb, mint ami megszokott. Amúgy néha nekem is van, hogy több van, hogy kevesebb.
2012. szept. 12. 21:53
Már azon is gondolkodtam h. Nem e vagyok terhes,de csak nem,minden stim csak a mennyiség nem.
5. csajjjos22 (válaszként erre: 3. - Hexike)
2012. szept. 12. 21:47
Nem stresszelek úgy,sőt mostanában nagyon kiegyensúlyozott és boldog vagyok!
2012. szept. 12. 21:45
Hát nem tudok róla! De lehet! Mit kell enni h. Ne legyen?
2012. szept. 12. 21:45
esetleg a stressz miatt?
2012. szept. 12. 21:43
Nincs vashiányod? Nem értek hozzá, de lehet hozzá köze.
2012. szept. 12. 21:41
Sziasztok! Már most 3. Alkalommal van h.megjön,a hasam is görcsöl,a derekam is fáj és mégis alig van. A 2.-3. Nap annyi van mint máskor az utolsó nap. Am.meg nagyon kevés van,még igazából tampont sem kellene használnom! Nem szedek gyógyszert sem,és mindig pontosan jön meg. Szerintetek ilyenkor mi van???

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook