Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Nem tudok megszabadulni attól az 5 kg.-tól fórum

Nem tudok megszabadulni attól az 5 kg.-tól (beszélgetős fórum)


17. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 15. - Kisj)
szept. 13. 19:24

171cm,65kg vagyok. Tudom hogy ez még egészséges kategória, de űgy szeretnék 60kg lenni.. Egyszer már sikerült, és űgy éreztem a legjobban magam:) plusz voltam testösszetétel mérés én, ahol kijött, hogy sok a zsigeri zsírom. Ezért van kis pocakom:/

Tényleg nem tudom mennyi kcalt kellene fogyasztanom.eddig 1600at ettem, de lehet az sok volt.

16. Napsugár8 (válaszként erre: 15. - Kisj)
szept. 11. 07:52

Talán ha regisztrálna a KalóriaBázis.hura, bevési a személyes adatain kívül az általad írt paramétereket is. A progi kiszámolja a napi szükséges kcalt, és a napi átlagos mozgáshoz szükséges kcalt.

És ha még oda bevésné a napi bevitt és a napi mozgással elégetett kcal-t, kiderül mennyi volt a napi deficit, vagy éppen nem volt.

Hiszen a fogyás lényege, hogy többet égessünk el, mint amennyit bevittünk.

15. kisj
szept. 10. 18:34

A paramétereid nélkül (év, cm, kg)nem lehet mit írni.

Az 1500-1600 kal átlagos testalkatra szerintem inkább súlytartásnak jó.

14. Eperke1. (válaszként erre: 5. - Fórumnyitó (anonim))
szept. 10. 11:56

A vacsi lehet a ludas. Úgy oszd el, hogy a vacsi ne legyen több 200 kcal-nál!

Illetve méreteket nem írtál, de nekem 1300-1400 kcal ami jó, többen megáll a fogyás vagy nő a súlyom. Én 160 cm és most 61-62 kg.

Illeve én ha mozgok, annak kalória mennyiségét nem viszem be pluszban kajával. Tehát ha sportolok, akkor sem eszek többet.

szept. 10. 11:41
Ja! És igyál minél több vizet!
12. Napsugár8 (válaszként erre: 11. - Napsugár8)
szept. 10. 10:21

* az adott étel milyen gyorsan bontja le = az adott ételben levő ch-t a szervezet milyen gyorsan bontja le


Bocsi, egy kicsit belegabalyodtam a mondatba. :)

11. Napsugár8 (válaszként erre: 5. - Fórumnyitó (anonim))
szept. 10. 10:18

Ez totál jó, nem tennék mást, mint:

- fehér kenyér, fehér liszt helyett a teljes kiőrlésűre cserélnék

- fehér rizs helyett barna rizs, vagy bulgur, hajdina, hasonlókat ennék

- fehér cukor helyett xilit vagy valami hasonlót


És alapjaiban az alacsony Glikémiás Index %-os kajákat választanám.

A GI azt mutatja, hogy az adott étel milyen gyorsan bontja le a benne ch-t, minél gyorsabban, annál gyorsabban éhezünk meg.

Alacsony GI % 0 - 55 között

Közepes GI % 55 - 85 között

Magas GI % 85- 100 között


Az alacsony %-ba tartozóknál lassabban bontja le a ch-t, később éhezel meg.


[link]

Itt az utolsó oszlop a GI %, ahol nincs adat, azok alacsony %-osak, vagy gyakorlatilag nincs is ch-tartalmuk.


Nézd át a kenyérféléket, gabona termékeket, (magvakat) és a gyümölcsöket.

Menni fog az, ne görcsölj, ahogyan étkezel, ahogyan élsz, tökéletes, előbb-utóbb beindul a fogyás!

szept. 10. 09:27

Én sosem voltam vékony, tehettem bármit, elfogadtam nem görcsöltem, ilyen vagyok és kész.

De azt vettem észre, hogy szép lassan a kortársaim, akik mindig nádszál vékonyak voltak, ők is az enyémhez hasonló pocakot eresztettek. Illetve a nők is főleg szülés után, kerekebbek lettek. Valószínű ez a korral is járhat. Persze, ha nagyon odafigyel magára az ember biztos tudja tartani a versenysúlyát, csak az a kérdés, megéri-e sanyargatni magunkat.

szept. 10. 09:22
Lehet kevés a ch, vagy túl nagy a váltás az előző étkezéseimhez képest. Mindig kenyérrel indítottam a napot, sokszor ettem tésztát ebédre, és azért egy két kekszet, csokit is nasiztam, nap közben
8. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 7. - Buspics)
szept. 10. 09:21
Én se akarom sanyargatni magam. Magamtól kezdtem bele a diétába, ezért kérek tőletek tanácsokat, mit csinálhatok rosszul. Például a gyümölcsöt nem ajánlották nekem,de akkor szerinted nem baj, ha azt is fogyasztanék rendszeresen?
szept. 10. 09:08

Igyál almaecetet, az segíti az emésztést.


Én annyira nem sanyargatnám magam. Szerintem az emésztés felpörgetése a kulcs. Sok víz, sok gyümölcs. Mellette egyél rendesen. A zabpehely tök jó, én is azt reggelizem, felöntöm rizstejjel és teszek bele mindenfélét.

szept. 10. 09:02
Szerintem számold ki pár napig, mennyi szénhidrátot eszel. Lehet, hogy túl keveset, és a szervezeted ezt nem jól tolerálja.
szept. 10. 08:50

Leirom 1 napi kajámat

Reggeli: sovány túró pár kanál zabpehellyel, valamilyen szórással(mák, natúr kakaópor) eritrittel édesítve

Tizorai: tojáslepény(1 egész, és 2 tojás fehérjéből) serpenyőben sütve, kis vajon. Mellé 150g zöldköret

Ebed: 15 dkg sovány hús, 50g rizs, valamilyen zöldséggel például főzelékképpen

Uzsonna:ugyanaz mint a tízórai

Vacsora: lecsó,pár darab jó minőségű csirkemell sonkával, és tojással

Napközben biciklizés munkába. Melóban is sokat mászkálok.heti négyszer pedig edzek(2 futás, 2 saját testsúlyos edzés pl Trx, vagy köredzés)

szept. 10. 08:45

Sokan mondják hogy élvezik a fogyás menetét, jobban érzik magukat,jobb emésztés, több energia.

Miért lehet az, hogy én szabályosan rosszul leszek tőle, és nem tudok normálisan aludni?

Megeszem a húsos zöldséges vacsimat, ami normál adag, de utánna még éhes maradok, pedig megvolt a napi 1600kcal.

Nem tudom hol ronthatom el, kérlek segítaetek:(

szept. 10. 08:43
A gondom az, hogy amíg tartottam a diétát szörnyen aludtam. Nem bírtam elaludni, órákig forgolódtam, és ha max 6 órát sikerül fel-fel ébredésekkel. Tegnap egészen rosszul lettem, le kellett délután dőlnöm, annyira erőtlen lettem. (hozzá teszem, munkából adódóan egész nap rohangálok, szinte le se ülök). Majd nem bírtam tovább, jól befalatoztam az este. Úgy aludtam utánna mint a tej...nem értem
szept. 10. 08:41
1500-1600 kalóriát ettem már vagy 3 hete. Hús, rengeteg zöldség, kicsi rizs mértékkel, joghurt, túró, zabpehely. Kiiktattam a tésztákat, péktermékeket, cukrot, gyümölcsöt és krumplit is csak ritkán. Rizst csak picit ebédhez eszek. Sportoltam rendesen, heti négyszer.
szept. 10. 08:39
5kg pluszt sikerült magamra szednem, szépen lassan észrevétlenül. Kezdődött a tavaly karácsonnyal, majd folytatódott a karantén na megspékelt húsvéttal, ahol az itthonról való dolgozás miatti mozgás csökkenés, és a sütögetés hatására megint csak jöttek fel a kilók. Utánna jött a nyár, ahol még egy kilót rátett a fagyizás. Szóval ez a története a bébihájamnak. 5kg,ami nem tűnik elsőre soknak, de pont elég ahhoz, hogy ne úgy álljanak a ruháim, ahogy régen. Egy méretet híztam, és kis pocakot eresztettem:( szeretnék segítséget kérni abban hogyan adhatnám le, mert valamit elég rosszul csinálhatok, hogy még mindig nem sikerült megszabadulni tőle.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook