Nem érdekel és mégis fizetnem kell! (beszélgetős fórum)
Megértettem én is, elsőre.
Ezért írtam, hogy ha felkészülsz, és már ismered a menürendszert, az automata bejelentkezésekor RÖGTÖN nyomhatod a kívánt menüpontot, és már nem is kell a reklámot végighallgatni...
Sokszor meg pl. azért kell már az elején bepötyögni az adataidat, mert akkor automatikusan feldobja az adatlapodat az ügyfélszolgálatosnak, és akkor nem kell keresni. De ha valaki erre nem veszi a fáradtságot, és csak "emberrel akar beszélni", akkor meg utána várja ki, hogy az ember megkeresi az adatait.
És van olyan szolgáltató, ahol folyamatosan vannak online. Én is dolgoztam ügyfélszolgálaton. És nálunk voltak olyanok, akik nem kezeltek telefonokat, csak az online érkező igényeket kezelték a munkaidőben. Ritkán, de előfordult, hogy azonnali párbeszéd alakult ki e-mailen. És olyan is, hogy a kolléga felhívta az ügyfelet, mert ő is úgy látta egyszerűbbnek.
Nekünk pl. azért van, mert így olcsóbban tudtunk internetet köttetni. Röhej, de csomagban kevesebbet fizetünk érte, mintha csak internetet kérünk.
Mondjuk nem is használjuk nagyon - csak a szüleimmel, mert körzeten belül ingyen van. Szóval pl. ezért.
Egyébként meg vonalas telefon van az ember munkahelyén is. Persze, tudom, munkahely. De ha megmondod, hogy el kell intézned egy ilyet, és ingyenes számot hívsz, akkor a szünetedben pl. nem hiszem, hogy ez akkora gond.
Valószínűleg irigylésre méltó az anyagi helyzeted.
Fantasztikus,hogy ennyi hozzászólóból csak nekem nem volt probléma megérteni,hogy mi a gondja a topiknyitónak.Hát...ismerjétek meg egyszer ti is!Ja...és aztán olvassátok vissza magatokat...:D
Én is azt tudom mondani: online vagy személyes ügyintézés.
Én emailezni szoktam: olcsó, számomra gyors. De a választ nem szokták elsietni...
Miért kell ilyen sokfelé telefonálnod? :)
Nekem nem kell.
Telefonálsz-fizetsz.
Mi a kérdés, és kit kell szidni?
Azért, mert szabad akaratodból telefonhívást kezdeményeztél, a szabad akaratodból megkötött telefonszerződésed alapján.
Komolyan nem érted? :))))
Online ügyintézz, ha ez neked sokba kerül vagy személyesen. Mi a kérdés valójában? Hogy miért nem használsz alternatív ügyintézési módot vagy hogy miért kerül pénzbe a telefonhívás?
Sokat megspórol az ember, ha telefonálás előtt tájékozódik.
Legalapabb pl. a telefonos ügyfélszolgálat menüje, ami többségében fent van a szolgáltatók honlapján.
És ha már ott vagy, van lehetőség online ügyintézésre is. Persze tudom, bizonyos esetekben ez nem épp a járható út, de...
Vannak 40-es, 80-as körzetű ügyfélszolgálati számok, amik vezetékesről hívva helyi díjazásúak, vagy ingyenesek.
És akkor már arról ne is szóljunk, hogy az ügyintézéshez szükséges adatok, kódok legtöbbször nincsenek az ügyfélnél, és hívhatja újra a telefonszámokat. Tapasztalat, dolgoztam ügyfélszolgálaton...
További ajánlott fórumok:
- Főiskola, egyetem.. Fizetnem kell vagy nem?
- Nincs semmiféle jövedelmem, akkor is kell fizetnem a TB járulékot? Utoljára tavaly novemberben volt fizetve.
- Ha van egy autóm, és január 4-én eladom, akkor is ki kell fizetnem az éves súlyadót?
- Ha munkahely nélkül magam után fizetném a tb-emet, az mennyi és hol és hogyan kell elintézni, befizetni? Mi kell hozzá?
- Ingyenes lesz az orvosi ellátás vagy fizetnem kell érte, ha lejárt az alanyi jogon járó közgyógy igazolványom?
- Az Apeh hibázott, be is ismerte mégis fizetnem kell(ene). Segítsetetek! Hova fordulhatok?