Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Nem érdekel és mégis fizetnem kell! fórum

Nem érdekel és mégis fizetnem kell! (beszélgetős fórum)

1 2
19. szafaripók (válaszként erre: 15. - A78c2ff918)
2013. febr. 8. 13:08

Megértettem én is, elsőre.

Ezért írtam, hogy ha felkészülsz, és már ismered a menürendszert, az automata bejelentkezésekor RÖGTÖN nyomhatod a kívánt menüpontot, és már nem is kell a reklámot végighallgatni...

Sokszor meg pl. azért kell már az elején bepötyögni az adataidat, mert akkor automatikusan feldobja az adatlapodat az ügyfélszolgálatosnak, és akkor nem kell keresni. De ha valaki erre nem veszi a fáradtságot, és csak "emberrel akar beszélni", akkor meg utána várja ki, hogy az ember megkeresi az adatait.

És van olyan szolgáltató, ahol folyamatosan vannak online. Én is dolgoztam ügyfélszolgálaton. És nálunk voltak olyanok, akik nem kezeltek telefonokat, csak az online érkező igényeket kezelték a munkaidőben. Ritkán, de előfordult, hogy azonnali párbeszéd alakult ki e-mailen. És olyan is, hogy a kolléga felhívta az ügyfelet, mert ő is úgy látta egyszerűbbnek.

18. bd55e3f068 (válaszként erre: 15. - A78c2ff918)
2013. febr. 8. 13:08
Mikor a pénztásnál sorban állsz akkor, is megkérdezed, hogy miért kell várni?
17. szafaripók (válaszként erre: 14. - A78c2ff918)
2013. febr. 8. 13:04

Nekünk pl. azért van, mert így olcsóbban tudtunk internetet köttetni. Röhej, de csomagban kevesebbet fizetünk érte, mintha csak internetet kérünk.

Mondjuk nem is használjuk nagyon - csak a szüleimmel, mert körzeten belül ingyen van. Szóval pl. ezért.

Egyébként meg vonalas telefon van az ember munkahelyén is. Persze, tudom, munkahely. De ha megmondod, hogy el kell intézned egy ilyet, és ingyenes számot hívsz, akkor a szünetedben pl. nem hiszem, hogy ez akkora gond.

16. a78c2ff918 (válaszként erre: 10. - C6973617d3)
2013. febr. 8. 13:02

Valószínűleg irigylésre méltó az anyagi helyzeted.


Fantasztikus,hogy ennyi hozzászólóból csak nekem nem volt probléma megérteni,hogy mi a gondja a topiknyitónak.Hát...ismerjétek meg egyszer ti is!Ja...és aztán olvassátok vissza magatokat...:D

15. a78c2ff918 (válaszként erre: 4. - G.Garbo)
2013. febr. 8. 12:59
Szerintem a kérdése az,hogy miért kell a reklámszövegeket végighallgatni.Miért olyan nehéz eljutni az emberig.És ha már eljutott oda,akkor miért vár 20percet.A neten nem lehet mindent elintézni,emberke meg tuti nem lesz ott online.
14. a78c2ff918 (válaszként erre: 3. - Szafaripók)
2013. febr. 8. 12:58
Szuper!Ha van egy 5tagú család.5db mobillal.Akkor oda ki akar még egy vonalast is előfizetésre?
13. a78c2ff918 (válaszként erre: 2. - Michelle.r)
2013. febr. 8. 12:56
A kedvezményes számok mobilról nem elérhetők.Simán közli.:/
2013. febr. 8. 12:56
Hát piszkosul illessz ide...
11. Csipkerózsika (válaszként erre: 1. - Napfenyvirag)
2013. febr. 8. 12:12

Én is azt tudom mondani: online vagy személyes ügyintézés.

Én emailezni szoktam: olcsó, számomra gyors. De a választ nem szokták elsietni...

10. c6973617d3 (válaszként erre: 1. - Napfenyvirag)
2013. febr. 8. 10:55

Miért kell ilyen sokfelé telefonálnod? :)


Nekem nem kell.

2013. febr. 8. 10:51
Ha szerinted csak akkor kell fizetned, ha ÉRDEKEL, amit az általad hívott fél mond, akkor pereld vissza telefondíjat, ha az anyósod hülyeségekkel tart fel vagy a barátnőd sztorija unalmas :))
2013. febr. 8. 10:46

[link]


[link]


[link]


[link]

(Menütérkép jobb oldalon)


stb, stb...

7. andi6020 (válaszként erre: 1. - Napfenyvirag)
2013. febr. 8. 10:45

Telefonálsz-fizetsz.


Mi a kérdés, és kit kell szidni?

2013. febr. 8. 10:43
Naná, minden péntek optimista péntek :D
2013. febr. 8. 10:42
Ui. Az ismertetőket minden égnél meg lehet szakítani, de ezek szerint neked ez is új.
4. G.Garbo (válaszként erre: 1. - Napfenyvirag)
2013. febr. 8. 10:42

Azért, mert szabad akaratodból telefonhívást kezdeményeztél, a szabad akaratodból megkötött telefonszerződésed alapján.


Komolyan nem érted? :))))


Online ügyintézz, ha ez neked sokba kerül vagy személyesen. Mi a kérdés valójában? Hogy miért nem használsz alternatív ügyintézési módot vagy hogy miért kerül pénzbe a telefonhívás?

2013. febr. 8. 10:42

Sokat megspórol az ember, ha telefonálás előtt tájékozódik.

Legalapabb pl. a telefonos ügyfélszolgálat menüje, ami többségében fent van a szolgáltatók honlapján.

És ha már ott vagy, van lehetőség online ügyintézésre is. Persze tudom, bizonyos esetekben ez nem épp a járható út, de...

Vannak 40-es, 80-as körzetű ügyfélszolgálati számok, amik vezetékesről hívva helyi díjazásúak, vagy ingyenesek.

És akkor már arról ne is szóljunk, hogy az ügyintézéshez szükséges adatok, kódok legtöbbször nincsenek az ügyfélnél, és hívhatja újra a telefonszámokat. Tapasztalat, dolgoztam ügyfélszolgálaton...

2013. febr. 8. 10:42
Érdekes felvetés. Bár nekem eszembe sem jutna mobilról hívni egy szolgáltatót. Ugyanis a legtöbbnek van kék, zöld vagy mit tudom én milyen színű száma, ami vagy ingyenes a hívó fél részére vagy helyi vezetékesként működik.
2013. febr. 8. 10:36
Az utóbbi időben több helyre kellett telefonálnom (ELMŰ, Vizművek, Díjbeszedő stb.) és úgy megnövekedett a mobilszámlám összege, hogy csak néztem, mint a moziban. Aztán visszagondoltam, hogy ez miből is ered. Kénytelen voltam a hivott fél ismertetőjét hallgatni, és hallgatni, míg végül az előadóhoz kerültem. Arról már nem is beszélve, hogy kérem tartsa a telefont, mert az ügyintéző foglalt. MIÉRT KELLJEN NEKEM EZT FIZETNEM? Miért csak attól a perctől kelljen nekem fizetni, amitől illetve amiért telefonáltam. KÉREM HÍVJÁK MÁR FEL A FIGYELMET erre a problémára. Kérem.
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook